Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Sèries americanes

+3
Cyberdalek2.0
Nafi
criscare124
7 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

Sèries americanes Empty Sèries americanes

Missatge por criscare124 Ds Des 15, 2012 7:15 am

Ok, tots coneixem les sèries britàniques que hem vist al 3xl, però...què passa amb les bones sèries americanes de les que no parlem?? Suspect

Doncs per començar, us parlaré ce Castle, pq sé que molts no la seguiu. Valé, reconec que jo tmapoc la seguia fins k un dia de casualitat vaig veure l'episodi 22 de la temporada 4 (ara van per la 5). Em va enganxar tant que la semana següent ja estava mirant el capitol que tocava, pero...era l'ultim de la temporada, aixi que vaig passar l'estiu mirant les 4 temporades i ara segueixo la 5a per l'ABC, el canal pel qual l'emeten als EEUU

La sèrie tracta d'un escriptor milionari i d'èxit, Richard Castle (Nathan Fillion) que perd la inspiració. Però de cop la retroba quan un assassí imita els crims dels seus llibres. Llavors recupera la inspiració perduda després d'ajudar l'inspectora Kate Beckett (Stana Katic) i els seus companys, Kevin Ryan (Seamus Dever) i Javier Espósito (Jon Huertas) a capturar el culpable. Lo millor de la sèrie? La tensa, divertida i curiosa relació entre el Castle i la Beckett Razz

Moooolt recomanable Wink
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por Nafi Ds Des 15, 2012 7:25 am

Bueno sobre la relació curiosa entre Castle i Beckett (que soposo que és la noia) et dic jo com acaba, es lien. Els americans son incapaços de mantenir una amistat home-dona (a una serie) sense fer que es liin (exemple Bones).

Pensava que en Castle aquest era simplement un agent de policia criminalistic XD Ara m'ha picat la curiositat...
Encara està en emisió o ja ha finalitzat?
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por Cyberdalek2.0 Ds Des 15, 2012 8:27 am

Quina casualitat! Jo sempre que puc veig Castle i m'encanta! M'agradaria adaptar-me més als horaris per poder-la seguir millor, però mai aconsegueixo enganxar-la. M'encanten les trames dels casos, molt ben muntades i jo també em dedico a escriure "llibres" (a veure si puc publicar-ne algun, XD), sobretot de misteri, per això m'encanta la sèrie i el rol del protagonista! En fi, una sèrie 10 totalment recomanable! Very Happy
Cyberdalek2.0
Cyberdalek2.0
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 152
Fecha de inscripción : 02/10/2012
Edad : 27
Localización : Barcelona

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por ErwynKC Ds Des 15, 2012 9:02 am

Jo la segueixoo! Razz Nafi, està en emissió. Smile
Jo en segueixo una que es diu El Mentalista. És força semblant..

En Patrick Jane (Simon Baker) és un famós mèdium que es guanya la vida apareixent en diversos programes de televisió i la vida canvia per complet quan un assassí conegut com John el Roig (Red John, en anglès) acaba amb la vida de la seva dona i de la seva filla. A partir de llavors, decideix reconèixer que no és un mèdium, sinó un mentalista, i col · labora amb la brigada de la policia Lisbon (Robin Tunney) per tal de trobar un camí que el porta fins a ell i poder venjar-se.
No sempre estan buscant-lo, també hi han casos normals, sense tanta influència com els altres. [A Castle també..]
Sèries americanes Imagen-mentalista-3-4
Sèries americanes Simon-imagenes
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por Nafi Ds Des 15, 2012 11:26 am

Aquesta ja fa temps que tinc ganes de veure-la però mai l'enganxo! XD Aquesta si que la tinc a pendientes...

I Paulo si algun dia vols publicar algo aquí endevant Wink

I m'esteu fent vindre ganes de veure-les! xD
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por criscare124 Ds Des 15, 2012 9:20 pm

Si, 'El Mentalista' és una gran sèrie (i la Lisbon i el Jane no s'han liat...). De fet no mirava Castle xq pensava q ere una copia del mentalista, però vaig veure que no.
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por ErwynKC Ds Des 15, 2012 9:37 pm

Jo primer mirava Castle, després la vaig descobrir i m'agrada molt.. Razz
Us en recomano una que m'hi acabo d'enganxar: "New Girl".
La sèrie comença amb la Jessica "Jess" Day (Zooey Deschanel), una dona peculiar, molt animada, sincera, imaginativa, optimista i ingènua, de gairebé trenta anys que dóna classes en una escola primària local de Los Angeles. La Jess comença a buscar un nou lloc per viure després de trobar el seu nòvio enganyant-la. En veure un anunci d'un nou company de pis en Craigslist, es muda amb tres joves: Nick, Schmidt i Coach. Molt poc després del seu trasllat, Coach se'n va, i és substituït per Winston, un altre jove que havia viscut a l'apartament amb Nick i Schmidt.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=aW3LEVGQ-lE
Sèries americanes MV5BMTkyMTcwNTM3OF5BMl5BanBnXkFtZTcwMDI2MjcxOA@@._V1._SY317_CR4,0,214,317_
Una curiositat: La actriu principal, la Zooey, és la germana de la protagonista de Bones, l'Emily Deschanel.
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por Nafi Dg Des 16, 2012 1:25 am

Però de que va New Girl? De la convivència en la casa aquesta?
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por criscare124 Dg Des 16, 2012 4:46 am

Ei per cert, aprlant de Castle...heu vist que Jon Huertas (Esposito) té més talent del que sembla??? Monito Pervert

https://www.youtube.com/user/jonhuertas?feature=watch
Disfruteu del video (no recomano que el mireu fins al final si encara no heu acabat de veure la temporada 4)
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por ErwynKC Dg Des 16, 2012 7:33 am

Sí, més o menys, dels que els passa, tant a la Jess com als seus companys de pis..
O_O Doncs sii! Com mola!! *_______* Monito Pervert
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por criscare124 Dg Gen 13, 2013 6:37 am

algú d'aquí segueix NCIS (o sigui, NAVY, Investigación Criminal)??? És una gran sèrie moolt divertida que tracta com un equip investiga la mort de marines. L'equip està format per els agents especials Jethro Gibbs (Mark Harmon), Tony Dinozzo (Michael Weatherly), Timothy McGee (Sean Murray) i Ziva David (Cote de Pablo). L'equip també està format pels metges forenses Donald Mallard (David McCallum) i Jimmy Palmer (Brian Dietzen) i la científica forense Abby Sciuto (Pauley Perrette).

A vegades es fa una mica repetitiva, perquè sempre és "Coged el equipo, hay un marine muerto". Tot i axí sempre hi ha capítols molt bons amb investigacions i trames molt complexes i entretingudes, i és interessant veure la quimica que hi ha entre els membres de l'equip.

Sèries americanes Originalde
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por criscare124 Dv Gen 18, 2013 9:15 am

PD de l'anterior comentari: NCIS és la sèrie més vista als EEUU desde que va començar (van per la temporada 10). Espero que si mai teniu opció de veure algun capitol, no us en penedireu Monito Yeah
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por Nafi Dv Gen 18, 2013 9:51 am

No se, jo alguna vegada n'he pillat algun (sempre ho donen a La Sexta), però mai m'ha agradat tant com per quedar-me per veure'l sencer. Prefereixo Bones per exemple.

Jo fa poques setmanes que he començat Breaking Bad, vaig per la temporada 2 i m'encanta! M'encanta molt l'argument, els protagonistes, però mataria a la dona i al fill.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por criscare124 Ds Gen 19, 2013 4:06 am

A mi també m'agrada bastant Bones. Però si hi ha una sèrie de la que sóc fan ( a part de les que ja he nombrat) és "The vampire diaries" o "Diaris de vampirs". Suposo que sabreu de que va (més o menys) perquè la feien al 3xl.
En teoria l'hauria de seguir per internet, un dia després que el capitol nou s'emetés als EEUU, d'acord amb lo que faig amb la resta de sèries. Però vaig llegir en una web que la temporada 4 s'estrenaria el 24 de gener i vaig pensar: "Perquè no començar-la a veure el dia del meu cumple???". Així que estic a l'espera i mirant trailers constantment. Espero que tans dies hagin valgut la pena... Monito Ullets
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por ErwynKC Dv Mar 08, 2013 9:07 am

Jo m'estic començant a mirar "Scrubs", vaig pel capítol 7 o així.. I de moment m'està encantant! *-* Razz
La sèrie tracta principalment de les vides personals i professionals dels protagonistes, que traballen en un hospital. J.D (John Michael Dorian), el seu company d'universitat i cirurgià Chris Turk i la Elliot Reid, en són els protagonistes, formant una sèrie força còmica i entretinguda. ^^
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por Nafi Ds Mar 09, 2013 2:25 am

És bona Scrubs, jo he vist capítols sueltos que donaven a Neox. Practicament és una paròdia de les series de metges que es van posar tant de moda fa uns anys.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por criscare124 Dj Mar 28, 2013 7:13 am

Vec que el tema està inactiu, per això us recomanaré una gran sèrie que per desgràcia va ser cancel·lada al capítol 15. Parlo de Firefly, la sèrie del 2001 dirigida per Joss Whedon (Los Vengadores).
La Terra s'ha convertit en un lloc inhabitable, i els seus habitants han descobert un nou sistema solar on instal·lar-se. Però alguns planetes d'aquest sistema s'uniran formant l'Aliança i lluitaran contra els independents, o cassaques marrons, que són uns humans que s'oposen al control i dictadura d'aquest govern. La guerra es dura, i l'Aliança acaba vencent. Uns anys més tard l'ex-rebel Malcolm Reynolds (Nathan Fillion) i la seva segona, Zoe (Gina Torres) compren una nau i creen una tripulació: el marit d'ella i pilot Wash (Alan Tudyk); la mecànica Kaylee (Jewel Staite); un mercenari, Jayne (Adam Baldwin); un cura, Book (Ron Glass)i uns germans misteriosos, River Tam (Summer Glau) i el metge Simon Tam (Sean Maher). Tots junts viuran una sèrie d'aventures que valen la pena de veure.
PD: se'n va fer una peli al 2005, per completar la història que havia quedat inacabada.
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por criscare124 Dj Mar 28, 2013 7:15 am

Perdó, la sèrie és del 2002 Monito demanant perd (aquest Nadal va celebrar el seu 10e aniversari)
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por rakk Dg Jun 09, 2013 5:23 am

heu de veure juego de tronos!!és molt bonaa!!
hi ha acció,sexe,sang jajaja la recomano al 100x100!
rakk
rakk
Mononoke
Mononoke

Mensajes : 33
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Localización : nousee..porai xD

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por Nafi Dg Jun 09, 2013 5:57 am

Jo també us recomano Juego de Tronos la serie. Estic completament enganxada i espero ansiosa el dilluns per poder-la veure! Desgraciadament ja s'acaba la tercera temporada ç.ç
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por ErwynKC Dt Jun 11, 2013 3:00 am

Jo no ho miro, però avui m'he trobat això:

Spoiler:


Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Dc Jul 24, 2013 9:12 am, editat 1 cop en total
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por ErwynKC Ds Jun 22, 2013 10:15 pm

Us voldria recomanar una sèrie que vaig mirar fa un temps i em va agradar molt:


Chuck


SINÒPSI: 
Narra les aventures d'en Chuck Bartowski, un geni dels ordinadors que de sobte es veu immers en una nova carrera professional com l'agent secret del govern dels Estats Units. La seva aventura comença quan rep un correu electrònic codificat de un ex-company, amb els secrets més grans de la CIA i la NSA (National Security Agency), i no pot impedir que tot un servidor sencer d'informació es descarregui en el seu cervell. 
Amb tota aquesta informació dins el seu cap, Chuck haurà de salvar el món i enfrontar-se als més perillosos assassins i terroristes internacionals. 

Un heroi que treballa en una botiga d'informàtica i que no va demanar convertir en l'arma més poderosa del govern, però ara, la vida de molta gent depèn d'ell. Un friki convertit en espia d'alt nivell, acció i humor, són les dues característiques principals de la sèrie.

Sèries americanes Chuck

Em va agradar molt, però el final em va semblar una mica embolicat... Monito Mareado Segurament me la tornaré a mirar, val la pena^^
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por Meina Dc Jul 24, 2013 9:09 am

Jo ultimament segueixo una serie americana que es diu:

Royal Pains

SINOPSI: Henry "Hank" Lawson, metge d'urgències qui, després d'haver estat injustament culpat per la mort d'un pacient important, es trasllada a Los Hamptons i es converteix en un reticent "metge a contractar" dels rics i famosos. Quan l'administradora de l'hospital local li demana per tractar amb els menys afortunats, es troba en una línia entre fer el bé per a si mateix i fer el bé per als altres.

Sèries americanes Mcz1

No sòc una persona que segeixi gaire les series americanes (nomes CSI, Mesntes Criminales i Royal Pains), encara no l'he acavat, però m'esta agradan força!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por Nafi Dl Set 09, 2013 6:54 am

Torno a avivar el tema recomanant-vos una de les millors series d'aquests últims anys:

Joc de Trons
Juego de Tronos

Sèries americanes Juegodetronos

Títol Original: "Game of Thrones".
Génere: Aventures, fantàstic.
Creador: David Benioff.
Direcció: Thomas McCarthy. 
Guionistes principals: David Benioff, George RR Martin, DB Weiss.
Producció: Jo Burn, David Benioff, Vince Gerardis.
Estrena: Any 2011.
Temporades en antena: 3

Sinopsis:
La història de Joc de Trons transcorre en un món fantàstic amb reminescències de l'Europa de l'Edat Mitja. En que la màgia i les criatures mítiques del pasat han quedat olvidades. En el continent de Ponent, on les estacions duren dècades y els hiverns són temps durs, arriba el final del llarg estiu. Pocs anys després de la revolta que va posar punt i final al reinat de la dinastia Targaryen, Roberto Baratheon, que va liderar als nobles rebels, ocupa ara el Tró de Ferro dels Set Regnes. Tot i així, les pugnes per el poder entre les principals cases nobles surten cada cop més a la llum. A més, inquietants succesos tenen lloc al nort, més allà del gegantí mur que separa els set regnes de les terres salvatjes.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por Meina Dl Set 09, 2013 9:20 am

A mi m'agradaria veure-la, tot hi que m'he decidit per llegir me el llibre enves de mirar la serie, tot hi que ja tinc moltes ganes de llegir-los!! Però avans he d'acavar la coleccio de Vampirates!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Sèries americanes Empty Re: Sèries americanes

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum