Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Aquelles fantàstiques sèries...DISCONTINUADES.

Ir abajo

Aquelles fantàstiques sèries...DISCONTINUADES. Empty Aquelles fantàstiques sèries...DISCONTINUADES.

Missatge por Sinistre Dj Oct 23, 2014 10:48 am

Principal raó per la qual vaig deixar de comprar manga: no saps si una sèrie acabarà. No només per si l'autor la deixa penjada, si no perquè potser la teva editorial decideix no traduïrla més.

Em va passar principalment amb LIAR GAME. El primer tomo brillant, el segon encara més...Tot anava in crescendo fins al tercer, que va tardar molt...I desprès va seguir un quart mig deforme i mal imprès. Finalment, la gota que vessa el vas: discontinuada. Adéu!! Amb Loki em va passar el mateix, i mira que era bonica l'edició (però aquest no em va fer tanta ràbia).

Un amic meu es feia Psycho Pass i más de lo mismo (crec que era PsychoPass, no estic segur).

A més no és un mal només de manga, si no també de còmics en general. Heu sentit a parlar mai de Wet Moon? Era una passada que sortia cada any i en el moment més tràgic i hardcore de la sèrie, Norma decideix no publicar-la...

Us ha passat alguna vegada?
Quines sèries que seguíeu han parat de publicar?
Què farieu per què es tornessin a editar?
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Mensajes : 68
Fecha de inscripción : 21/10/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum