Canvi de sexe
3 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Fanart
Pàgina 1 de 1
Canvi de sexe
Aquí us deixo dos Fanarts que he fet canviant de sexe als personatges, en vaig veure molts així per internete i em va agradar la idea.
Zaraki Kenpachi (Bleach):
Dra. Stein (Soul Eater):
Zaraki Kenpachi (Bleach):
- Spoiler:
Dra. Stein (Soul Eater):
- Spoiler:
Re: Canvi de sexe
Ai, que xulo !!! Que guapos els dibuixos, en el que es veu més canvi es al Zaraki Kenpachi, per que la Dra. Stein es veu més semblant que el Dr. Stein!!
Jo tot hi haver vist molts dibuixos d'el canvi de sexe mai m'havia proposat fer-ne un!!!
Jo tot hi haver vist molts dibuixos d'el canvi de sexe mai m'havia proposat fer-ne un!!!
Si que molen! És veritat que en al de Zaraki se li nota més el canvi.. El del Dr. Stein (Dra. Stein) està fet directament a boli? Perquè està genial!!
Jo normalment quan dibuixo a boli ho faig primer a llapis i després ho acabo repassant perquè no es veu res de tantes ratlles que faig per fer esbossos n.n'
Ho hauré de provar algun dia, això del canvi de sexe, queda xulo!!
Jo normalment quan dibuixo a boli ho faig primer a llapis i després ho acabo repassant perquè no es veu res de tantes ratlles que faig per fer esbossos n.n'
Ho hauré de provar algun dia, això del canvi de sexe, queda xulo!!
ErwynKC- Dimoni guineu
Mola molt el canvi de sexe! És un dels fanarts que més m'agrada fer. A la Kenpachi se li nota més per la posició, la del Dr. Stein era més dificil de definir els caracters femenins posat així XD
No Erwyn no està fet directament a boli, sóc massa perfeccionista com per fer-ho directament a boli! XD
No Erwyn no està fet directament a boli, sóc massa perfeccionista com per fer-ho directament a boli! XD
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Fanart
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum