Reviure a canvi de matar
+2
Skuld
Nafi
6 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 1 de 1
Reviure a canvi de matar
Acabo de veure aquest post en un altre forum i m'ha semblat interesant. En tots els animes hi ha personatges que ens encanten i personatges que desitjariem que morissin entre terribles sofriments, desgraciadament els mangakas sovint són uns sàdics fills de puta i s'enduen a l'altre món el que ens encanta i fan pràcticament immortal el que mereix morir, així doncs...
Si haguessiu de reviure a algun personatge però haver-ne de matar a un altre del mateix anime a qui triarieu? I per qué? Com que és un tema amb molt de potencial de spoiler proposo que ho posem amagadet especificant de quin anime es tracta per no rebentar-li a algú la sorpresa.
Començo jo amb un de molt fàcil que segur se li ha ocorregut a algú en seguida:
Segueixo amb un altre mooooolt fonalmental:
I paro ja o acabaré jo sola amb tots els personatges XD
Si haguessiu de reviure a algun personatge però haver-ne de matar a un altre del mateix anime a qui triarieu? I per qué? Com que és un tema amb molt de potencial de spoiler proposo que ho posem amagadet especificant de quin anime es tracta per no rebentar-li a algú la sorpresa.
Començo jo amb un de molt fàcil que segur se li ha ocorregut a algú en seguida:
- spoiler naruto:
- M'agradaria que revisquessin al Neji - tot i que tampoc fos un personatge fonamental - i matar a la Sakura que pinta menos que els llapissos de color blanc.
Segueixo amb un altre mooooolt fonalmental:
- spoiler death note:
- M'agradaria reviure a l'L - perqué va ser una puta injusticia per l'anime i una pèrdua instantànea de calitat - i matar a la Misa Misa que només estorba.
I paro ja o acabaré jo sola amb tots els personatges XD
Re: Reviure a canvi de matar
Doncs aquest tema m'agrada jeje De totes maneres a vegades és difícil trobar algú per intercanviar perquè en alguns animes que he pensat es mor molta gent xD
- SPOILER BLEACH:
- Doncs jo reviuria en Gin, perquè crec que el seu personatge podria donar molt més de si, i a canvi matar la Momo perquè segons la meva humil opinió pinta igual o menys que la Sakura a Naruto xD
- SPOILER DEATH NOTE:
- Sento discrepar amb la opinió de molta gent, però a mi m'agradava en Kira, per tant reviuria en Light i, a canvi es mata en Mikami perquè va ser qui va cometre els errors que li van costar el joc a en Light.
I seguint amb Death Note reviuria en Matt (que va existir els 3 segons que va sortir per ser assassinat i em va fer pena) a canvi d'en Near. I d'aquesta manera, com que la Nafi ja ha resviscut l'L podríem seguir amb el duel xD
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
M'agrada aquest tema!
Ja anire posant mes personatges perque tinc dubtes a l'hora de qui mataria xD
- Spoiler Naruto Shippuden:
- Doncs reviuria a Jiraya ja que era uns dels millors personatges de Naruto i me va fer moltíssima pena la seva mort i per contra mataria a Tsunade perque crec que ja ha fet tot el que havia de fer a Naruto
Ja anire posant mes personatges perque tinc dubtes a l'hora de qui mataria xD
Javi ciffer- Humà
Doncs jo també en diré 1
- spoiler one piece evident:
- Jo crec que després de tots els problemes que va haver de passar en Luffy per tal de salvar l'Ace el final de la guerra va ser horrible ja que l'Ace ja va ser salvat en el moment en que va morir, pr altre banda hi ha altres personatges que no només no son poderosos sinó que a més van estar fugint durant la guerra per no haver de lluitar, Per aquesta raó canviaria la mort de l'Ace per le d'un personatge pel qual no sento cap mena d'estima ni respecte com és en Cobby
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Després d'haver pensat en alguna altra sèrie, m'han vingut a la ment altres personatges que salvaria. Aquí van:
I per acabar, perquè tampoc els posaré tots de cop, acabo amb aquest ^^
I en tinc més en ment, però ja me'ls aniré pensant
- SPOILER XXXHOLIC:
- En aquest cas evidentment reviuria a la Yuuko (ja que l'essència de l'anime resideix en aquest fet) i a canvi mataria a la Himawari perquè, a banda de caure'm com una patada és el personatges més problemàtic i poc atractiu que hi podria haver.
- SPOILER ONE PIECE:
- Per citar un personatge dels que reviuria a One Piece, començaré per reviure a la Belle-Mère, perquè va ser la millor mare que podrien haver tingut la Nojiko i la Nami. I a canvi, mataria en Hody perquè pel meu gust va ser una saga avorrida i amb un enemic final que no donava la talla havent de recórrer a les drogues; tot i que el final patètic que té a l'anime se'l mereix.
I estic totalment d'acord amb reviure a l'ACE!!!!
I per acabar, perquè tampoc els posaré tots de cop, acabo amb aquest ^^
- SPOILER VAMPIRE KNIGHT:
- Seré breu, revisc a la Shizuka perquè en Kaname va ser un cabró al matar-la sabent que era l'esperança per salvar en Zero i a més, era una vampira d'allò més carismàtica. I a canvi mato al mateix Kaname perquè per més bo que estigui l'odio fins a aquest punt xD
I ja posada revisc en Zero perquè l'adoro i, a canvi mato en Touma perquè és irrellevant (com molts personatges) i perquè només va aparèixer per ser apallissat per en Kaname.
I en tinc més en ment, però ja me'ls aniré pensant
Editat per darrera vegada per Skuld el Dc Ago 27, 2014 12:37 am, editat 1 cop en total
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Necessito dir que no estic gens d'acord amb la carnada de la Nafi
I aquí van els meus!
Pel que fa a Bleach, no puc estar més d'acord amb la Skuld, màxim respect
I aquí van els meus!
- spoiler de naruto:
Reviuria al Neji, a canvi de la Tenten. La Sakura no és gens inutil, ho era a Naruto "normal", pero al Shippuden està molt OP, i ara a l'anime es comença a veure la seva vertadera força. Era bastant estúpida pel que fa al tema Naruto-Sasuke, pero es va espavilant, en la meva opinió. En canvi la Tenten no fa absolutament res en tota la serie, excepte quan troba una arma sagrada, que a sobre li xucla el chakra i acaba mig morta XDDD
Pel que fa a Bleach, no puc estar més d'acord amb la Skuld, màxim respect
- spoiler de basilisk:
Si quedés algun personatge viu per poder matar, m'agradaria que revisquessin uns quants, com l'Oboro i el Gennosuke, pero no pot ser
- spoiler d'elfen lied:
M'agradaria reviure a la Lucy a canvi de la insoportable, controladora i incestuosa cosina del Kota, la Yuka.
UchihaGin- Humà
Amb aquests dos últims intercanvis no hi podria estar més d'acord, però deixo el comentari dins els spoilers perquè no em podia aguantar de dir-ho ^^
I ara els nous que he estat pensant muahahaha
- SPOILER BASILISK:
- Mira que vaig pensar en Basilisk, però de veritat que no en queda ni un per poder reviure o matar xDDDD L'anime és una passada, però de veritat que és súper depriment... A mi m'agradaria reviure a l'Akeginu, en Yashamaru, l'Okoi o en Koshiro també, però no es pot T_T
- SPOILER ELFEN LIED:
- Pel que fa a Elfen Lied hi estic totalment d'acord, tampoc suporto a la Yuka, li tenia un fàstic... xD
I ara els nous que he estat pensant muahahaha
- SPOILER FATE/ZERO:
- En aquest anime reviuria a l'Irisviel, que era súper maca i sempre l'havien tractat molt malament tot i ser un personatge molt important i amb la seva pròpia fortalesa. A canvi mataria en Kirei, perquè és un traidor de cuidado.
I també reviuria a la Maya, que tot i no agradar-me tant com l'Irisviel era molt honesta. A canvi mato en Kiritsugu perquè no li perdonaré la jugada que li va fer al Lancer.
Skuld- Dimoni gos
UchihaGin escrigué:Necessito dir que no estic gens d'acord amb la carnada de la Nafi
I aquí van els meus!
- spoiler de naruto:
Reviuria al Neji, a canvi de la Tenten. La Sakura no és gens inutil, ho era a Naruto "normal", pero al Shippuden està molt OP, i ara a l'anime es comença a veure la seva vertadera força. Era bastant estúpida pel que fa al tema Naruto-Sasuke, pero es va espavilant, en la meva opinió. En canvi la Tenten no fa absolutament res en tota la serie, excepte quan troba una arma sagrada, que a sobre li xucla el chakra i acaba mig morta XDDD
Welyy mala tinent ara m'has traumat com pots matar al personatge femeni preferit de la teva capitana? T.T Si vols matan una altre pero la TenTen no, que passara amb el NejiTen? Si sempre esta un dels 2 morts mai podra passar res ç.ç
P.D: ara mateix no se'm acut cap intercanvi, quan hi penso el dic!!
Encara no he acabat de veure Puella Magi Madoka Magica, em queden tres capítols, pero necessito compartir aquest desig:
Ho sento, ja en varem parlar per skype Però la super-eròtica divisió Uchiha i pro-Kyo no s'enfonsarà per aquesta petita crisi!
- spoiler de puella magi madoka magica:
M'encantaria moltissim reviure a la Kyoko a canvi de l'odiós i fred Kyubey. I sobretot, reviure a la Sayaka a canvi de la vida de la seva amiga traïdora Hitomi.
Meina escrigué:
Welyy mala tinent ara m'has traumat com pots matar al personatge femeni preferit de la teva capitana? T.T Si vols matan una altre pero la TenTen no, que passara amb el NejiTen? Si sempre esta un dels 2 morts mai podra passar res ç.ç
P.D: ara mateix no se'm acut cap intercanvi, quan hi penso el dic!!
Ho sento, ja en varem parlar per skype Però la super-eròtica divisió Uchiha i pro-Kyo no s'enfonsarà per aquesta petita crisi!
UchihaGin- Humà
Suposo que tots els que sàpiguem alguna cosa de Berserk concordarem amb el que he escrit en cert punt ¬¬ Maleït siguis... te odio!!!
- spoiler berserk:
- Només porto 115 capítols de Berserk, però amb aquests faig més que de sobres per pensar que intercanviar només per una persona no és just, així que si em permeteu, en aquest cas mataria en Griffith per a reviure en Judeau, en Pippin, en Corkus, en Gaston i... definitivament a tota la "banda del halcón"; i ja si m'apures que em tornin també la Caska, el braç i l'ull d'en Gutts i també el seu fill!!!! T^T
P.D Estic segura que si avanço més aquesta llista augmentarà... i els seguiria canviant a tots per en Griffith!!! Serà desgraciat!!
Editat per darrera vegada per Skuld el Dj Oct 02, 2014 7:25 am, editat 1 cop en total
Skuld- Dimoni gos
Skuld escrigué:Suposo que tots els que sàpiguem alguna cosa de Berserk concordarem amb el que he escrit en cert punt ¬¬ Maleït siguis... te odio!!!
- spoiler berserk:
Només porto 115 capítols de Berserk, però amb aquests faig més que de sobres per pensar que intercanviar només per una persona no és just, així que si em permeteu, en aquest cas mataria en Griffith per a reviure en Judeu, en Pippin, en Corkus, en Gaston i... definitivament a tota la "banda del halcón"; i ja si m'apures que em tornin també la Caska, el braç i l'ull d'en Gutts i també el seu fill!!!! T^T
P.D Estic segura que si avanço més aquesta llista augmentarà... i els seguiria canviant a tots per en Griffith!!! Serà desgraciat!!
Gran proposta, jo hio estic totalment d'acord!!
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum