One Piece 2013!
+6
RuffyIchigo
rakk
The Real Dickinson
Paulo17
Nafi
ErwynKC
10 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime :: One Piece
Pàgina 2 de 3
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Re: One Piece 2013!
Algu sap perque no surt one piece a la programacio del 25 de Març? m'estic asustant, com tronin a llevar sa serie em suicid-ho
RuffyIchigo- Humà
Ni idea... Com tornin a parar de emetre-ho...!!! alsdkgfasjhfgkjashgfjash Perfavor no, eh??!!!
ErwynKC- Dimoni guineu
MARDA OSTIAA!!!! Al dimarts tampoc surt one piece a la programacio!!!
RuffyIchigo- Humà
segons la wiki de one piece en catala el capitols 406 s'emetra en catala el 6 d'Abril de 2013
RuffyIchigo- Humà
El 6 d'abril... TT^TT Jo que em pensava que podria veure ja els nous capítols...
Doncs a la web del Super3 continua posant "De dilluns a divendres, a les 15.45"... I l'últim que han penjat és el "Els companys eliminats. L'últim dia dels pirates del barret de palla" que el van emetre fa nosequan... ¬¬
A esperar fins el 6 d'abril, doncs. Però si aquell dia no ho continuen emetent..
Doncs a la web del Super3 continua posant "De dilluns a divendres, a les 15.45"... I l'últim que han penjat és el "Els companys eliminats. L'últim dia dels pirates del barret de palla" que el van emetre fa nosequan... ¬¬
A esperar fins el 6 d'abril, doncs. Però si aquell dia no ho continuen emetent..
ErwynKC- Dimoni guineu
one piece
si que un emeten el 6i el 7 dos capitols cada dia els caps de setmana i de dilluns a ivendres desde enies lobby. Esta a la programacio de tv3
RuffyIchigo- Humà
Sí.. ^^ Dos capítols nous per setmana... :\ Però algo és algo!
ErwynKC- Dimoni guineu
Que impresionants que són les veus dels nous personatges, els hi queden molt bé!!!
Què gent, aneu seguint els capis en català?? Jo sí, i estic bastant satisfeta amb les noves veus.. En la que vaig notar un canvi va ser en la del narrador... M'agradava més l'altre, però és acostumar-s'hi^^
Per cert, al seu blog, en Marc Zanni va publicar:
"Perquè tothom ho tingui clar:
Només hem doblat fins al final d'Impel Down, Marineford ni ho hem "ensumat"."
També he sentit que al doblatge hi participa el Joan Sanz!!!(Vegeta, per exemple)
Tinc unes ganes de sentir de qui farà...!!
Per cert, al seu blog, en Marc Zanni va publicar:
"Perquè tothom ho tingui clar:
Només hem doblat fins al final d'Impel Down, Marineford ni ho hem "ensumat"."
També he sentit que al doblatge hi participa el Joan Sanz!!!(Vegeta, per exemple)
Tinc unes ganes de sentir de qui farà...!!
ErwynKC- Dimoni guineu
Ostres, amb la veu del narrador no m'hi havia fixatt, es que jo miro els capitols online, per que quan els fan mai penso en mirar-los, i la part del narrador m'he la salto (bueno ara m'ho he mirat per casualitat i es veritat, es com raro acostumada a l'altre)
UAUUUUUU, que guai que el Joel Sanz faigi el doblatge d'algun personatgee, jo també tinc ganes de saver de qui fara!!!
UAUUUUUU, que guai que el Joel Sanz faigi el doblatge d'algun personatgee, jo també tinc ganes de saver de qui fara!!!
Sii!!
Per cert, ja tenim aquí el primer Opening sense doblar:
http://www.tv3.cat/videos/4563674/Episodi-especial-relacionat-amb-la-pellicula-Lambicio-del-lleo-daurat-mou-fitxa
Amb lo xulo que hagués quedat!!
Per cert, ja tenim aquí el primer Opening sense doblar:
http://www.tv3.cat/videos/4563674/Episodi-especial-relacionat-amb-la-pellicula-Lambicio-del-lleo-daurat-mou-fitxa
Amb lo xulo que hagués quedat!!
ErwynKC- Dimoni guineu
TT^TT que trist amb lo xulos que els hi quedaven els altres aquest també hagues quedat molt bé!!!
I tant... T_T
Per cert, he de dir que la veu del Jimbe m'ha decebut bastant... M'agrada moooolt més en japonès..
Fins ara totes les veus noves m'havien anat fent el pes, però aquesta.. No és que no m'agradi però.. té un algo que no li acaba d'enganxar al Jimbe.
No ho sé.., vosaltres què en penseu?
Serà acostumar-s'hi, suposo ^^
http://www.tv3.cat/videos/4573872/El-Schibukaiempresonat-Jinbe-el-cavaller-del-mar
Per cert, he de dir que la veu del Jimbe m'ha decebut bastant... M'agrada moooolt més en japonès..
Fins ara totes les veus noves m'havien anat fent el pes, però aquesta.. No és que no m'agradi però.. té un algo que no li acaba d'enganxar al Jimbe.
No ho sé.., vosaltres què en penseu?
Serà acostumar-s'hi, suposo ^^
http://www.tv3.cat/videos/4573872/El-Schibukaiempresonat-Jinbe-el-cavaller-del-mar
ErwynKC- Dimoni guineu
Si si, jo quan vaig sentir la veu del Jimbei em va xocar força , me la imaginava més estil la veu que te en Japones, però com dius tu, Erwyn, segurament serà acostumar-s'hi
A mi m'ha xocat més la de l'Ivankov no encaixa gens amb la japonesa
RuffyIchigo- Humà
Si, la de l'Iva també es força xocant, tot hi que despres del canvi de la del Jimbei jo ja m'esperava alguna altre veu diferent i per aixó no m'ha sobtat tant
Sí, però no li queda tan tan tan malament en el fons. L'únic que s'em fa bastant extranya... La del Jimei encara no m'hi sé acostumar..
És bastant raro, però també hi han personatges que els hi encaixa força bé la veu. Per exempla m'agrada bastant com li queda la de la Sadi-chan.
És bastant raro, però també hi han personatges que els hi encaixa força bé la veu. Per exempla m'agrada bastant com li queda la de la Sadi-chan.
ErwynKC- Dimoni guineu
Jo a la del Jimbei ja m'hi estic acostumant, i si a la Sadi-chan l'hi han posat una veu que li queda molt bé, jo a la que l'hi van posar una veu que em va agradar molt, a la Margaret (a mi m'agrada molt la Margaret i em feia por aveure quina veu li posarien, pero la que li van posar em va agradar molt)
D'acord amb tu, Meina. A la Margaret li queda molt bé aquesta veu^^ És dels personatges que més satisfeta estic
ErwynKC- Dimoni guineu
Tinc entès que només han doblat fins el 456, i avui han emès el 450...
No vull que s'acabi One Piece en català!!!! Encara que estem bastant avançats en el doblatge, després de Japó ve França, i crec que Itàlia va doblar fins el 458.
No vull que s'acabi One Piece en català!!!! Encara que estem bastant avançats en el doblatge, després de Japó ve França, i crec que Itàlia va doblar fins el 458.
ErwynKC- Dimoni guineu
NOOOOO , aquesta setmana, la que ve i adeu capítols nous d'One Piece en catala TT^TT
Se que de moment no peró jo vull que doblin fins despres del timeskip, es que em fa molta il·lusio veure'ls!!!
Se que de moment no peró jo vull que doblin fins despres del timeskip, es que em fa molta il·lusio veure'ls!!!
Ja no fan nous capítols de One Piece !!!
Haurem d'esperar fins que et tradueixin més, que vas a saver quan será!!!
Haurem d'esperar fins que et tradueixin més, que vas a saver quan será!!!
Sí, quina pena!!! Jo en vull méeeeeees!!!! I a sobre el capi següent era un dels que en Ruffy reccorda coses amb l'Ace, de petits!
Ara els tornen a repetir des del principi, des de Amazon Lily.
Avui 'he mirat els 3 últims capítols, i quan veia en Ruffy assegut al davant del vaixell, pensant en l'Ace, em venien ganes de plorar... Però de sobte ha aparegut l'Ussop dient:
- Un girasol carnívor!
- Jo em dic Heracles!
- Auxiiili!! >_<
- Heracles! Hera..
- Vine'm a ajudar i prou! Estic fart de sentir-te dir això!
*Deprimit*
- Ajuuuda'm Heraclees!! Tu ets l'heroi del bosc, no?
- L'heroi valent del bosc? Sóc jo?
- Sí, un heroi fort i valent, molt guai!
- Jo em dic Heracles!
- Sí, que guai! n.n'
Això m'ha alegrat més del que m'imaginava xDDDDDDDD
I el Zoro amb la Perona és boníssim!!!
- Que bona persona que sóc... Ara matteix l'estic guiant cap a la costa.. UuU
- N'estàs segura que és cap aquí??
- Mira, tu no m'ho qüestionis, per on s'hi va! Ja ho he mirat abans, o sigui que no pensis res i limitat a seguir-me!
- D'acord..
*en Zoro es desvia*
- Ehh?! Però que t'acabo de diir??! *cridant desesperada*
- Què? No és per aquí?
- Nooogh! Cap aquí no!! Mira que ets estúpid!!!
- Quèe m'has diit?!
- Que et estúpid! No ets capaç ni de seguir-me!
- És que tu no m'hi portes bé!
- QUÈ??! Això mateix!!! A sobre es culpa meva!!!
....
- Aii... Ostres.. M'esgota tant aquest home..!
- Què passa ara? Estàs cansada? A sobre que tu vas volant?
- Sí, estic cansada, però de tu..!!
- De mi?
- Aii.. Deixem-ho estar...
M'encanten! <3 xDDD
Ara els tornen a repetir des del principi, des de Amazon Lily.
Avui 'he mirat els 3 últims capítols, i quan veia en Ruffy assegut al davant del vaixell, pensant en l'Ace, em venien ganes de plorar... Però de sobte ha aparegut l'Ussop dient:
- Un girasol carnívor!
- Jo em dic Heracles!
- Auxiiili!! >_<
- Heracles! Hera..
- Vine'm a ajudar i prou! Estic fart de sentir-te dir això!
*Deprimit*
- Ajuuuda'm Heraclees!! Tu ets l'heroi del bosc, no?
- L'heroi valent del bosc? Sóc jo?
- Sí, un heroi fort i valent, molt guai!
- Jo em dic Heracles!
- Sí, que guai! n.n'
Això m'ha alegrat més del que m'imaginava xDDDDDDDD
I el Zoro amb la Perona és boníssim!!!
- Que bona persona que sóc... Ara matteix l'estic guiant cap a la costa.. UuU
- N'estàs segura que és cap aquí??
- Mira, tu no m'ho qüestionis, per on s'hi va! Ja ho he mirat abans, o sigui que no pensis res i limitat a seguir-me!
- D'acord..
*en Zoro es desvia*
- Ehh?! Però que t'acabo de diir??! *cridant desesperada*
- Què? No és per aquí?
- Nooogh! Cap aquí no!! Mira que ets estúpid!!!
- Quèe m'has diit?!
- Que et estúpid! No ets capaç ni de seguir-me!
- És que tu no m'hi portes bé!
- QUÈ??! Això mateix!!! A sobre es culpa meva!!!
....
- Aii... Ostres.. M'esgota tant aquest home..!
- Què passa ara? Estàs cansada? A sobre que tu vas volant?
- Sí, estic cansada, però de tu..!!
- De mi?
- Aii.. Deixem-ho estar...
M'encanten! <3 xDDD
ErwynKC- Dimoni guineu
La Perona i en Zoro són boníssims xD Esperava tornar a veure aquest capítol jajjajaja són un fart de riure. Em mola el mal sentit de l'orientació que pot arribar a tenir.. és més, no és que no en tingui, és que si s'hagués de calcular amb números li sortiria en negatiu xD
De moment no se sap res de si en doblaran més, no? Els miro en japonès subtitulat, però em fa ilu poder-los veure en català... Tot i que si ja vaig plorar per l'Ace llavors.. no ho vull ni pensar... crec que no ho he superat
De moment no se sap res de si en doblaran més, no? Els miro en japonès subtitulat, però em fa ilu poder-los veure en català... Tot i que si ja vaig plorar per l'Ace llavors.. no ho vull ni pensar... crec que no ho he superat
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
És que m'encanten! (L)Jajajajjajajajja Són genials xDDD
És que és increïble, com pot orientar-se TAN malament! Però no ho mirem com un defecte, mirem-ho com a una virtut...! (Virtut.. Perquè..? ._. Això no s'ho creu ningú!)
El pot fer semblar més burro, però a la vegada em sembla adorable i ric massa quan es perd..!
De moment no... Q.Q Quan ho vegi ploraré molt..! :(Si només de veure en Ruffy pensant tot seriós ja em posava trista! :'( Jo tampoc ho he superat...
És que és increïble, com pot orientar-se TAN malament! Però no ho mirem com un defecte, mirem-ho com a una virtut...! (Virtut.. Perquè..? ._. Això no s'ho creu ningú!)
El pot fer semblar més burro, però a la vegada em sembla adorable i ric massa quan es perd..!
De moment no... Q.Q Quan ho vegi ploraré molt..! :(Si només de veure en Ruffy pensant tot seriós ja em posava trista! :'( Jo tampoc ho he superat...
ErwynKC- Dimoni guineu
Pàgina 2 de 3 • 1, 2, 3
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime :: One Piece
Pàgina 2 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum