videos de one piece
+2
jin_97
Portgas D. Rouge
6 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime :: One Piece
Pàgina 1 de 1
videos de one piece
obro aquest tema perque pogueu ficar tots els videos que vlgueu d' AMV o de moments divertits si us sembla.
Portgas D. Rouge- Petit dimoni
Re: videos de one piece
Fanmades dels openings de one piece en català. El noi no canta molt bé però s'ha currat molt les lletres i m'agraden.
aquests dos són els que més m'agraden però també hi ha el 12 15 i 16
- 14:
- 13:
aquests dos són els que més m'agraden però també hi ha el 12 15 i 16
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Jo ja els vaig sentir (la Erwyn me'ls va ensenyar) , i si estan super ben fets!! Em van agradar molt!!
és possible oblidar aquesta cançó??? perque sembla imposible
- cançó de Luffy:
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Jajajajajaja com vaig riure quan la vaig escoltar!! I quan la vaig trobar pel youtube em vaig emocionar tant!! Es bonissima!!
La canço de la Pinya
La canço de la Pinya
i aquí un altre dels millors moments, aquest en teoria no és de riure però fa molta gràcia veure com per fi algú li aplasta la cara
- Cop de puny:
jin_97- Dimoni d'aire
El meu germà tenia la cançó de la pinya al mòbil. *facepalm* XD Tot i que és boníssima xDDDDD
Lo del Tenryuubito em vaig quedar ben a gust, eren unes ganes de.... buah! Fer-lo callar un rato.
Lo del Tenryuubito em vaig quedar ben a gust, eren unes ganes de.... buah! Fer-lo callar un rato.
ErwynKC- Dimoni guineu
fa temps que el porto esperant i per fi akest més surt
la història és original de l'Oda i es pot ser fins hi tot en Marco i la Perona, el meu instint de gamer no ho pot soportar més, ha de ser meu...
- one piece pirate warriors 2:
la història és original de l'Oda i es pot ser fins hi tot en Marco i la Perona, el meu instint de gamer no ho pot soportar més, ha de ser meu...
jin_97- Dimoni d'aire
Un gran moment a Punk Hazard XD En Law em feia una mica de pena, però m'encanta l'expressió de la seva cara al final jajajja Sort que després el fa servir de complement per l'espasa XD
I aquest... simplement és que em va molar ^^
- Law + Chopper:
I aquest... simplement és que em va molar ^^
- Luffy UFO:
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Pobre Law xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Com vaig riure!!! És tan mono!! >//<
ErwynKC- Dimoni guineu
Una mica d'humor one piece
jin_97- Dimoni d'aire
Jin, és boníssim en Soguequing, no calla i és fa el fort, però al final, caguetes caguetes. Aquí us deixo un altre vídeo amb reculls dels moments més graciosos de One Piece en català.
- Moments graciosos One Piece:
Hiei_Light- Humà
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime :: One Piece
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum