Quin anime de la temporada voleu seguir?
+3
Meina
Skuld
Nafi
7 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime :: Sincro-anime
Pàgina 1 de 1
Alhora de fer la llista he tret les segones, terceres i quartes temporades, però he tingut dubtes en alguns animes: Saint Seiya Ougon tamashi, Lupin III (2015) i Digimon Tri, ja que no he entés ben bé si són segones temporades o remakes i davant el dubte les he deixat. Si algú ho ha entés li agrairia que m'ho digués per canviar la llista si és necessari. Nagato Yuki-chan no Shoushitsu el defineix com a spin-off així que no estava segura si posar-lo o no, al final l'he deixat per si a cas.
Deixat això clar, crec que passem a les condicions de l'enquesta:
- Podeu votar 3 animes com a molt.
- Intenteu votar aquest cap de setmana, si falta algú ho estirarem una mica però com que crec que la temporada comença ja estaria bé anar al ritme que toca.
Us torno a deixar el vídeo que va posar la Skuld perquè pogueu decidir:
En cas d'empat havia pensat dos opcions:
1) Fer una votació ràpida per desempatar, que cadascú digui quin li fa més ganes veure i el més votat és l'elegit.
2) Si a tots ens fa ganes seguir els que han empatat podriem seguir-ne dos en comptes d'un (no crec que ens tregui molt de temps), i en cas de que hi hagi un triple (o més) empat doncs fer la opció 1 perquè ens quedin només un o dos animes.
Quina creieu que és la millor opció? O quina preferiu vosaltres?
I crec que ja està tot dit i aclarat així que... a votar!
Deixat això clar, crec que passem a les condicions de l'enquesta:
- Podeu votar 3 animes com a molt.
- Intenteu votar aquest cap de setmana, si falta algú ho estirarem una mica però com que crec que la temporada comença ja estaria bé anar al ritme que toca.
Us torno a deixar el vídeo que va posar la Skuld perquè pogueu decidir:
En cas d'empat havia pensat dos opcions:
1) Fer una votació ràpida per desempatar, que cadascú digui quin li fa més ganes veure i el més votat és l'elegit.
2) Si a tots ens fa ganes seguir els que han empatat podriem seguir-ne dos en comptes d'un (no crec que ens tregui molt de temps), i en cas de que hi hagi un triple (o més) empat doncs fer la opció 1 perquè ens quedin només un o dos animes.
Quina creieu que és la millor opció? O quina preferiu vosaltres?
I crec que ja està tot dit i aclarat així que... a votar!
Editat per darrera vegada per Nafi el Dl Mar 30, 2015 7:00 am, editat 1 cop en total
Re: Quin anime de la temporada voleu seguir?
A veure, ara que ho he mirat, crec que la de Digimon Adventure Tri és una seqüela. És la setena temporada, però està situada entre la primera i la segona. Suposo que es podria considerar una "segona" temporada i s'hauria d'haver vist la primera, tot i que no n'estic gaire segura ^^ A mi m'agradaria mirar-la de totes maneres, però si no heu vist la primera de Digimon canviaré el vot
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Al principi havia entés que era com una nova generació i pensava que tampoc feia falta haver vist les altres, però si em dius que està entre dos temporades suposo que la cosa canvia.
Jo sincerament no he vist mai Digimon (a part algun capítol suelto de petita) així que no se si podria seguir la serie.
Jo sincerament no he vist mai Digimon (a part algun capítol suelto de petita) així que no se si podria seguir la serie.
Realment tampoc crec que sigui massa complicat de seguir perquè com que la història anterior es va acabar probablement en començaran una de nova. A simples trets, el final de la primera temporada ve a ser el següent: "guanyen els dolents, salven el món digital i tornen al món real".
De totes maneres a veure si vota algú més i així no fem hipòtesis de què passarà abans d'hora xD (a continuació llegir en to dramàtic xd) Per què ningú vota...? T_T
De totes maneres a veure si vota algú més i així no fem hipòtesis de què passarà abans d'hora xD (a continuació llegir en to dramàtic xd) Per què ningú vota...? T_T
- Spoiler:
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Per fi he votat, m'he hagut de tornar a veure el video (que no és que diguem curt) perquè no me'n recordava de res XD a vera si la gent també s'anima i vota QUE LA TEMPORADA JA COMENÇAAAAA!
VOTEU!
Ja he votat
Finalment després de dubtar molt m'he acabat decidint per Arslan senki, Kyoukai no Rinne i Plastic memories!
Jo amb el que ha proposat la Nafi de que si en surten dos mirar-los els dos i si en surten més decidir el que ens fa més ganes em sembla molt bé, crec que és una bona opció!
Finalment després de dubtar molt m'he acabat decidint per Arslan senki, Kyoukai no Rinne i Plastic memories!
Jo amb el que ha proposat la Nafi de que si en surten dos mirar-los els dos i si en surten més decidir el que ens fa més ganes em sembla molt bé, crec que és una bona opció!
Jo també he (per fi) votat!
He triatdesprés de pensar un bon rato Kyoukai no Rinne, Plastic Memories i Yamadakun to Nananin no Majo (d'aquest últim n'havia començat el manga i la veritat és que a cada capítol em deixava amb ganes de més. xDDD).
He triat
ErwynKC- Dimoni guineu
jo ja vaig votar fa uns dies, ja casi estem tots
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Bé bé bé! Això ja comença a agafar forma!
No se si en Cyber té intenció de participar en això, si algú se'l creua pel xatbox li podria preguntar? Perquè si no ja podriem tancar la votació crec.
No se si en Cyber té intenció de participar en això, si algú se'l creua pel xatbox li podria preguntar? Perquè si no ja podriem tancar la votació crec.
Els de l'anime de Subaru no perden el temps...minut 7:15 del vídeo, es pot veure clarament el logotip de Subaru al centre de la imatge. Publicidad subliminal...ejem!
A tot això, jo ja he votat, encara que els que he triat entren a formar part de l'oposició , ja se sap, algú ha d'estar a l'ombra.
A tot això, jo ja he votat, encara que els que he triat entren a formar part de l'oposició , ja se sap, algú ha d'estar a l'ombra.
Cyberdalek2.0- Semidimoni gos humà
Bueno doncs amb el vot d'en Cyber crec que podem donar per tancada la votació. Tenim dos guanyadores: Kyoukai no Rinne i Plasic Memories. Jo crec que podem seguir les dos tots junts però si algú té algun inconvenient o alguna altra idea és el moment de parlar!
Kyoukai no Rinne s'estrena el 04/04/2015
Plastic Memories s'estrena el 05/04/2015
Si a tots us sembla bé seguir-les les dos faré un post per a cada una i allà podrem anar-les comentant segons vagin sortint els capítols ^^
Kyoukai no Rinne s'estrena el 04/04/2015
Plastic Memories s'estrena el 05/04/2015
Si a tots us sembla bé seguir-les les dos faré un post per a cada una i allà podrem anar-les comentant segons vagin sortint els capítols ^^
Per mi no hi ha inconvenient ^^ Tot i que afegint aquestes dues, la llista d'animes que seguiré aquesta temporada serà immensa xDDD A veure si la nova obra de la Takahashi em sorprèn gratament I la temàtica de "Plastic Memories" em recorda a "Chobits", a veure si es pot fer alguna analogia interessant jeje
Skuld- Dimoni gos
Jo quan vaig sentir l'argument de Plastic Memories també vaig pensar en Chobits. Robots espatllats i tal... la cosa promet!
Jo al principi no anava a seguir-ne cap d'aquesta temporada pero potser m'ho replantejaré, a part de les que mirarem junts clar, aquestes segures.
Jo al principi no anava a seguir-ne cap d'aquesta temporada pero potser m'ho replantejaré, a part de les que mirarem junts clar, aquestes segures.
A mi em pica una mica la curiositat, també...
Sinistre- Petit dimoni
A MyAnimeList he vist que Kyoukai no Rinne té 25 capítols, així que la cosa s'allargarà dos temporades (si la Skuld no mata a tots els personatges abans de la mitat de l'anime XD). Esteu preparats per una sobredosi de Rinne? XD
Proposo que si al acabar aquesta temporada de primavera (que l'anime anirà per la mitat) encara no ens inspira massa podriem abandonar-lo descaradament, però ja ho decidirem quan haguem vist més capítols.
Proposo que si al acabar aquesta temporada de primavera (que l'anime anirà per la mitat) encara no ens inspira massa podriem abandonar-lo descaradament, però ja ho decidirem quan haguem vist més capítols.
Jo....!?!?! Matar els personatges...!?! Però què dius?! No se m'acudiria mai XD
Ara en serio, tal com dius jo li donaria una oportunitat i, si veiem que no interessa pues es deixa i ja està. Això sí, he de reconèixer que escrivint els comentaris m'ho passo... No us imagineu res tal que esto: XDD O, sí?? (res, res, he d'apagar el mode sarcasme que quan començo...)
Ara en serio, tal com dius jo li donaria una oportunitat i, si veiem que no interessa pues es deixa i ja està. Això sí, he de reconèixer que escrivint els comentaris m'ho passo... No us imagineu res tal que esto: XDD O, sí?? (res, res, he d'apagar el mode sarcasme que quan començo...)
Skuld- Dimoni gos