Temporada d'hivern 2014/2015
3 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 1 de 1
Temporada d'hivern 2014/2015
Ja ha sortit la llista (no se si completa) de les estrenes d'anime per aquest hivern: desembre i gener bàsicament.
Guía de anime: Temporada de invierno 2014/2015
Coses interessants que m'han cridat l'atenció:
- Durarara! x2 - gràcies a deu he vist Durarara! Aquest octubre per lo que he hauré d'esperar poc per veure la segona temporada. Em compadeixo dels pobres que han hagut d'esperar més...
- Tokyo Ghoul 2 - no diré res per no fer spoiler però JODER JA PODRIEN HAVER-HO PUBLICAT TOT JUNT.
- Yuri Kuma Arashi - després de veure el post d'en Sinistre m'inspira confiança per veure-la.
- Kuroko no Basuke 3 - que encara no he vist les primeres dos però potser amb la pressió de la tercera les acabo veient.
- Película de Naruto: The Last - per
- Película de Psycho Pass
Vosaltres en teniu alguna fitxada per veure? Que us sembla la temporada, inspira confiança?
Guía de anime: Temporada de invierno 2014/2015
Coses interessants que m'han cridat l'atenció:
- Durarara! x2 - gràcies a deu he vist Durarara! Aquest octubre per lo que he hauré d'esperar poc per veure la segona temporada. Em compadeixo dels pobres que han hagut d'esperar més...
- Tokyo Ghoul 2 - no diré res per no fer spoiler però JODER JA PODRIEN HAVER-HO PUBLICAT TOT JUNT.
- Yuri Kuma Arashi - després de veure el post d'en Sinistre m'inspira confiança per veure-la.
- Kuroko no Basuke 3 - que encara no he vist les primeres dos però potser amb la pressió de la tercera les acabo veient.
- Película de Naruto: The Last - per
- Película de Psycho Pass
Vosaltres en teniu alguna fitxada per veure? Que us sembla la temporada, inspira confiança?
Re: Temporada d'hivern 2014/2015
Jo per ara espero a Yumi kuma arashi només. Li han donat molt bombo, més que a Mawaru...Si algun dia m'atreveixo amb Tokyo Ghoul no m'està de més que tingui segona temporada.
Jo crec que està molt bé per començar!!
Jo crec que està molt bé per començar!!
Sinistre- Petit dimoni
La veritat és que després de veure Baccano! m'he quedat amb ganes de veure Durarara! i, si hi ha segona temporada em sembla que potser m'animaré a veure les dues ^^ El que també esperaria és la peli de Psycho Pass, però desafortunadament la segona temporada no m'està agradant tant com hauria (no es pot canviar el director d'episodi i guió...); pel moment no està a l'altura de la primera, però miraré la pel·lícula ^^
I també espero: - Tsukimonogatari (una nova entrega de Bakemonogatari)
- K: Missing Kings (peli) i la segona temporada de l'anime K Project (que no se sap exactament quan sortirà... T^T)
- Kuroshitsuji: Book of Murders (que tècnicament ja hauria d'haver sortit)
- I Shingeki no Kyojin (tant l'spin off d'en Levi com la segona temporada)
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Tokyo Ghoul l'has de veure, està molt bé, i segur que la segona temporada encara serà millor. És veritat que és una mica gore però està molt censurat, ni te n'enteres XD
Respecte a la segona temporada de SnK, al final no van anunciar que sortiria el 2016? I l'spin-off d'en Levi sortirà ja? *^* que no el veig a la llista...
Respecte a la segona temporada de SnK, al final no van anunciar que sortiria el 2016? I l'spin-off d'en Levi sortirà ja? *^* que no el veig a la llista...
Referent a la segona temporada de Shingeki no n'estic segura, ho acabo de mirar però es veu que encara no se sap. L'spin off en canvi tècnicament ha de sortir a principis de desembre (el dia 9 crec), almenys la primera part. Tot i que potser passa com amb la peli de K i les OVAs de Kuroshitsuji... si ho fan primer al cinema tardarà més a sortir...
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Yurikuma: promet.
Tokyo Ghoul: no m'ha desagradat per molt que diguin els comentaris haters dels que han llegit el manga.
Durarara: NECESSITO QUE SURTI JA! Celty et trobo a faltar
Tokyo Ghoul: no m'ha desagradat per molt que diguin els comentaris haters dels que han llegit el manga.
Durarara: NECESSITO QUE SURTI JA! Celty et trobo a faltar