Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Enquesta temporal - Pel.lícules Inuyasha

2 participantes

Quina pel.lícula d'Inuyasha em recomanaríeu?

Enquesta temporal - Pel.lícules Inuyasha Vote_lcap0%Enquesta temporal - Pel.lícules Inuyasha Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Enquesta temporal - Pel.lícules Inuyasha Vote_lcap0%Enquesta temporal - Pel.lícules Inuyasha Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
[ 0 ]
[ 0 ]

Vots Totals : 0

Sondeo cerrado

Enquesta temporal - Pel.lícules Inuyasha Empty Enquesta temporal - Pel.lícules Inuyasha

Missatge por Cyberdalek2.0 Dc Mar 04, 2015 8:58 am

Novament, en referència a la Japan Weekend d'aquest cap de setmana, m'agradaria que em donéssiu la vostra opinió, gràcies. Very Happy
Cyberdalek2.0
Cyberdalek2.0
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta temporal - Pel.lícules Inuyasha Empty Re: Enquesta temporal - Pel.lícules Inuyasha

Missatge por Meina Dc Mar 04, 2015 9:32 am

Ho sento, a mi em sona nomes haver-ne vist tres, pero no m'enrecordo gents de cap u.u

Tot hi que llegint els arguments la que més et recomanaria és la 3, diria que la 4 és força paranoica i la 1a estava bé, però es molt al principi! Bueno aquests son els meus records de les pelis! xDD
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Enquesta temporal - Pel.lícules Inuyasha Empty Re: Enquesta temporal - Pel.lícules Inuyasha

Missatge por Cyberdalek2.0 Dt Mar 10, 2015 2:50 am

Al final em vaig decidir per la quarta pel.lícula: "Inuyasha - Fuego en la isla mística".
Enquesta temporal - Pel.lícules Inuyasha Inuyasha-la-Pelicula-IV-fuego-en-la-isla-mistica_hv_big
Molt bé la primera experiència de la Japan Weekend d'ahir! Victoria Se us va trobar a faltar, aviam si a la pròxima hi ha més sort!
Cyberdalek2.0
Cyberdalek2.0
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt