Enquesta Akatsuki
5 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Enquestes
Pàgina 1 de 1
Quin akatsuki preferiu?
Enquesta Akatsuki
Com k tothom posa enquestes jo tabé
Poso que es pugui triar més d'una opció però tampoc es tracta de k en poseu la mitat o mes eh...
Poso que es pugui triar més d'una opció però tampoc es tracta de k en poseu la mitat o mes eh...
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Re: Enquesta Akatsuki
Com no podia ser d'altra manera, voto l'Itachi!!!!! però com que la Konan tb m'agrada molt també la voto
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Menosmaaaaal Jin, si hagués hagut de triar em torno boja!
Després d'una profunda meditació els meus preferits són: Tobi, Itachi i Deidara.
Després d'una profunda meditació els meus preferits són: Tobi, Itachi i Deidara.
Jo he triat a l'Itachi ja ke és el millor i en pain pk tabé m'agrada força
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
A mi és que en Deidara i en Tobi em fan molta gràcia, més per lo poderosos que són m'agrada la personalitat que tenen. I l'Itachi tot i no soportarlo durant molt de temps, sobretot quan estava als Akatsuki, l'he votat perquè a part de ser la polla en vinagre és bona persona.
Jujuju diria que un dels que he votat no cal ni mencionar-lo per que ja us imaginareu qui és!!
Bueno... he botat l'Itachi , la Konan (per que mola molt i per que es una tia (chicas al poder)), el Deidara (per que es la hositaa) i el Sasori (per que te algo que fa que em caigu molt bé)
Bueno... he botat l'Itachi , la Konan (per que mola molt i per que es una tia (chicas al poder)), el Deidara (per que es la hositaa) i el Sasori (per que te algo que fa que em caigu molt bé)
Tobi i Deidara els millors XD tot i que de vegades més que guerrers temibles semblen pallassos de circ, per això m'encanten!
Jajajajajaja es bonissimaa!!
La meva no es "divertida" pero ja que la Nafi ha posat una imatge dels que ha botat, aqui esta la meva!! (Tot hi que hi falta la Konan)
Potser m'he motiva una mica massa posan imatges
P.D: Jin, t'has deixat el Nagato (no em diguis que es el Pain, per que no, el Pain es el Yahiko, tot hi controlar-lo el nagato) a mi que el Nagato em cau tant bé!!
La meva no es "divertida" pero ja que la Nafi ha posat una imatge dels que ha botat, aqui esta la meva!! (Tot hi que hi falta la Konan)
- Algunes més:
- M'encantaaaa
I 2 de tots els Akatsuki!! (que m'encantenn!!)
Potser m'he motiva una mica massa posan imatges
P.D: Jin, t'has deixat el Nagato (no em diguis que es el Pain, per que no, el Pain es el Yahiko, tot hi controlar-lo el nagato) a mi que el Nagato em cau tant bé!!
Editat per darrera vegada per Meina el Ds Jul 20, 2013 2:23 am, editat 2 cops en total
Si és que són una monada en el fons els Akatsuki, jo també us deixo una foto de tots els Akatsuki junts
Vaya spam...
- tobi troll:
- deidara & co.:
Vaya spam...
ja se k en pain no és en Nagato però tampoc en Yahiko, són els 2 per tant no és ni un ni l'altre són 2 en un
jin_97- Dimoni d'aire
jajaja millor així ja k un vot val per els dos i com que els dos em cauent molt bé, sobretot en Nagato no passa res
- imatges nagato i pain:
jin_97- Dimoni d'aire
En fi es veu k l'Itachi és el campió indiscutible per tothom no?
jin_97- Dimoni d'aire
jo e vutat Sasori perque es mol monu,Itachi es un dels meus parsunatjas favurits i el Pain es molt sexy perque te pirsings i el cabei taronge
mariyamanaka- Humà