Hola!
+4
jin_97
UchihaGin
Nafi
Javi ciffer
8 participantes
Nou 3xl :: General :: Benvinguda
Pàgina 1 de 1
Hola!
Hola a tots els que em conegueu i als que no!
Tinc 18 anys i estudio 2on de batx ja que he repetit . M'encantava el canal 3xl com a tots vosaltres suposo.
Espero que comenteu i així ens anem coneixent. Pregunteu el que vulgueu!!
Tinc 18 anys i estudio 2on de batx ja que he repetit . M'encantava el canal 3xl com a tots vosaltres suposo.
Espero que comenteu i així ens anem coneixent. Pregunteu el que vulgueu!!
Javi ciffer- Humà
Re: Hola!
Benvingut siguis! No t'has trencat massa el cap amb la presentació eh... Suposo que és obligatori preguntar, a part de Bleach, quin és el teu anime preferit? I personatge preferit? Personatge amb el que et sents més identificat? Peça de merchan d'anime/manga més important per a tu que hagis comprat?
Benvingut!!
Espero que t'ho passis molt bé!
Espero que t'ho passis molt bé!
UchihaGin- Humà
Nafi escrigué:Benvingut siguis! No t'has trencat massa el cap amb la presentació eh... Suposo que és obligatori preguntar, a part de Bleach, quin és el teu anime preferit? I personatge preferit? Personatge amb el que et sents més identificat? Peça de merchan d'anime/manga més important per a tu que hagis comprat?
Doncs a banda de Beach els animes que mes m'agraden son one piece, naruto shippuden i els de la meva infancia: Inuyasha, digimon, bola de drac, detectiu conan etc. El personatje d'anime amb qui em sento mes identificat... no se mai m'he plantejat això però potser Shikamaru ja que es un gandul però quan s'hi posa serios sap com fer les coses. Mai m'he comprat res de merchan però el meu cosi em va dur una figureta de Luffy del japò i mola bastant i manges tampoc n'he comprat ja que tot ho veig online o ho descarrego.
tinc que afegir que soc un viciat al call of duty xD Jugo en ps3 i estic ficat en clans de snipers: Trickshots sobretot. Si no saps res d'aquest tema deixo aquest video (
Espero que estigues satisfeta amb les respostes.
Javi ciffer- Humà
Benvingut al foro espero que t'hi passis sovint i que participis en tot el que puguis
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Hola Javi, benvingut a aquest foro! Espero que hi disfrutis molt i no tinc res més a preguntar-te apart del que ja ha preguntat la Nafi!!
La nafi m'ha fet prou preguntes xD Bueno afegeixo que m'agraden els generes psicològic, terror, sobrenatural, shonens i seinen. Potser gore tambe encara que mai he vist ningún anime excessivament gore. A i tampoc llegeixo gaire mangas a part de Bleach i algo de One Piece però ja no el llegeixo sols miro l'anime. Potser m'anime a llegir el manga de Shingeki no Kyojin ja que no se si aguantare fins l'any que bè per una nova temporada d'anime jeje
Javi ciffer- Humà
Benvingut!!! Quantes preguntes xD Si se m'acudeix alguna altra cosa ja la preguntaré jeje Espero que t'ho passis molt bé en aquest foro i tot el que ja t'han dit.
No sé quins animes gore has vist ni què consideres exactament gore, però algunes històries estan força bé Tots els altres gèneres que has posat però, també m'agraden molt!!
No sé quins animes gore has vist ni què consideres exactament gore, però algunes històries estan força bé Tots els altres gèneres que has posat però, també m'agraden molt!!
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Booneeees Javi! Benvingut Doncs res més a dir, espero veure't per aquí sovint~ ^-^
ErwynKC- Dimoni guineu
Gracies per tots els comentaris de benvinguda
mariyamanaka de debò¿? Ho fas a propòsit lo d'escriure malament? noba , tamve... fa sospitar que ets un troll
mariyamanaka escrigué:olaaaa jo tamve soc nobaxd
mariyamanaka de debò¿? Ho fas a propòsit lo d'escriure malament? noba , tamve... fa sospitar que ets un troll
Javi ciffer- Humà
Tenim varies teories sobre això, però s'accepten noves propòstes.Javi ciffer escrigué:mariyamanaka de debò¿? Ho fas a propòsit lo d'escriure malament? noba , tamve... fa sospitar que ets un troll
Nou 3xl :: General :: Benvinguda
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum