Hola
+3
jin_97
Meina
Haok-X
7 participantes
Nou 3xl :: General :: Benvinguda
Pàgina 1 de 1
Hola
Bua! em dic Oriol! he conegut aquest Fòrum gracies a una integrant, jo al ser una persona molt activa, he pensat en registrar-m'hi pot ésser divertit, ames que me fixat hi ha força gent que conec dins del fòrum i m'ha fet gracia ^^ esperó caure-us bé i que ens ho passem molt bé!
Haok-X- Humà
Re: Hola
L'acosador dels dibuixos de la Erwyn ha vingut!!
Jajajaja, benvingut al foro Haok!! Tot hi que no hi ha tanta gent com al de Bleach aqui també sóm una família i ens encanta tenir membres nous a aquesta família!!
Espero veure't participar a tot arreu!!
Jajajaja, benvingut al foro Haok!! Tot hi que no hi ha tanta gent com al de Bleach aqui també sóm una família i ens encanta tenir membres nous a aquesta família!!
Espero veure't participar a tot arreu!!
Editat per darrera vegada per Meina el Dc Ago 07, 2013 1:05 am, editat 1 cop en total
Benvingut i espero k el t'agradi el fòrum
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Genial, més gent!! Benvingut ^^ Espero que t'ho passis bé per aquí
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Estava segura que t'havia donat la benvinguda ja, però sóc capaç d'haver posat previsualitzar i no enviar.. xD
Doncs bé, benvingut, Haok!!
La veritat és que no m'esperava trobar-te per aquí.. ^^ Em sembla que del de Bleach hi ha la Momo i la Hanako, però deu fer temps que no s'hi passen..
Benvingut
Doncs bé, benvingut, Haok!!
La veritat és que no m'esperava trobar-te per aquí.. ^^ Em sembla que del de Bleach hi ha la Momo i la Hanako, però deu fer temps que no s'hi passen..
Benvingut
ErwynKC- Dimoni guineu
Benvinguuuuuuuuut Haok! n.n Acabo de tornar dels holidays i m'alegro de trobar gent nova!
Aquí som una familia petitaper ara però també som actius així que et sentiràs com a casa
Aquí som una familia petita
ascolta! quins son els teus parsunatjas prafarits? A mi mancanta el Grey de fairy tail! <3
mariyamanaka- Humà
Nou 3xl :: General :: Benvinguda
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum