Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Quina cara posaries?

2 participantes

Ir abajo

Quina cara posaries? Empty Quina cara posaries?

Missatge por Meina Dj Jul 10, 2014 10:53 pm

Doncs aqui porto un joc nou que es diu "quina cara posaries?"

Com es juga?

Aquest joc consisteix en fer una pregunta de qualsevol tipos, posant a una persona en alguna situació (bona o dolenta, tant es) i el que respongui, ha de respondre amb un gif (de qualsevol anime o serie) amb l'expressió d'un personatge que tingues la mateixa que tu en la situació proposada al principi! Despres de posar el gif has d'acabar el post amb una nova situació pel seguent que vulgui participar!

Com que sóc molt dolenta explicant les coses aqui deixo un exemple!! Nya

Exemple:

Persona 1: Que passaria si un dia entres a una habitació i et trobes el teu personatge (del sexe oposat al teu) canviant-se de roba?
----------------------------------------------------------------------------------
Persona 2: Quina cara posaries? Tumblr_static_anime-blond-gif-girl-kawaii-favim.com-237584

Que passaria si al anar a una botiga que tens a km de casa per comprar el teu manga preferit (vas allà expressament a comprar-lo) va i et diuen que ja no el tenen i que no es faran més edicions?
----------------------------------------------------------------------------------
Persona 3: Quina cara posaries? Yuno

etc...

P.D.1: Per que es vegin millor les preguntes millor que es facin en negreta!

P.D.2: (No he pensat a dir-ho a com es juga, ho dic ara per que no se com enganxar-ho a allà Solitari ) En aquest joc jo tenia pensat fer com si els personatges que fiquis estiguessin al mon real (o tu al respondre la pregunta entris al seu mon), però també es poden fer preguntes del manga (ex: quina cara posaries si l'autor mates a  .......)

P.D.3: Amb nomes la imatge no us serveix per explicar la vostre reacció també podeu posar una mica de text!

P.D.4: sóc molt dolenta explicant, si hi ha alguna cosa que no us hagi quedat clara a preguntar-me!! ^^

Doncs començo jo....

Quina cara posaries si el personatge que més odies de tots els animes s'enamora del que més t'agrada?
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Quina cara posaries? Empty Re: Quina cara posaries?

Missatge por ErwynKC Dg Set 14, 2014 3:13 am

M'ha costat trobar-ne alguna de bona, però: aquesta mateix!

Quina cara posaries? Tumblr_lvtgn0ad6F1qktqch

Quina cara posaries? Tumblr_mt8dkr7Enn1sh559jo1_500
ho havia de posar

Em toca preguntar, oi? Com que no se m'acudeix res de bo:

Quina cara posaries si el teu grup de música preferit decideix fer un concert a Barcelona?
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum