Hola a tots!
+3
Nafi
Meina
UchihaGin
7 participantes
Nou 3xl :: General :: Benvinguda
Pàgina 1 de 1
Hola a tots!
Soc l'UchihaGin, soc mallorquina i tinc 17 anys (i mig)!
He conegut aquest fòrum gràcies a unes amigues que crec que hi estan molt presents xD Segueixo dos mangas: Naruto i Bleach, que són dels meus preferits. També m'han agradat molt animes com Neon Genesis Evangelion, Steins;Gate i Rurouni Kenshin, entre molts altres!
Com podreu intuir pel meu nom d'usuari, els meus personatges preferits són el Gin Ichimaru i el Sasuke Uchiha Sóc bastant fangirl xD
És el segon fòrum al que estic, així que potser al principi estic una mica perduda xD
Espero que no us sàpiga greu si faig alguna cagada ^^' Ens anem llegint!
He conegut aquest fòrum gràcies a unes amigues que crec que hi estan molt presents xD Segueixo dos mangas: Naruto i Bleach, que són dels meus preferits. També m'han agradat molt animes com Neon Genesis Evangelion, Steins;Gate i Rurouni Kenshin, entre molts altres!
Com podreu intuir pel meu nom d'usuari, els meus personatges preferits són el Gin Ichimaru i el Sasuke Uchiha Sóc bastant fangirl xD
És el segon fòrum al que estic, així que potser al principi estic una mica perduda xD
Espero que no us sàpiga greu si faig alguna cagada ^^' Ens anem llegint!
UchihaGin- Humà
Re: Hola a tots!
WELYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!
Al final t'has presentat tu que et volies passar aquest magnific pas inicial!! xDD
Pues res que benvinguda, i que segur que ja aniras descobrint aquest maginfic foro, que te forçes coses diferents al de bleach, entre elles un apartat anomanat "fangirl" , ja m'entens!!
Encantada de tenir-te per aqui!!
Al final t'has presentat tu que et volies passar aquest magnific pas inicial!! xDD
Pues res que benvinguda, i que segur que ja aniras descobrint aquest maginfic foro, que te forçes coses diferents al de bleach, entre elles un apartat anomanat "fangirl" , ja m'entens!!
Encantada de tenir-te per aqui!!
Benvingudaaaa! Un honor tindre't en aquesta petita family espero que t'ho passis tan bé i fangirlegis tant com nosaltres
Benvinguda!!!!!!!!! Encantada de tenir-te per aquí també ^^ Com pots veure aquí totes som fangirls, o sigui que és el lloc ideal XD Passa't pel post A mi també m'agrada moooooolt en Gin Fins ara era la única >_< però veig que no estic sola xD
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Benvinguda, espero que t'agradi el foro jo sóc el campió indiscutible dels jocs del foro (si algú diu el contrari no l'escoltis) també m'agrada molt bleach i el meu preferit de naruto és l'Itachi
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Benvingudaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! No som gaires, però ens avenim molt n.n
El mateix et dic, encantada de que siguis per aquí~
P.D: El post de fangirl lo peta jejejje
El mateix et dic, encantada de que siguis per aquí~
P.D: El post de fangirl lo peta jejejje
ErwynKC- Dimoni guineu
a mi tambe magrada el Sasuke!!!!!! <3 <2 <3 Asperu que sigem amiges!!!!
mariyamanaka- Humà
Nou 3xl :: General :: Benvinguda
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum