Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Llista de personatges preferits d'One Piece

3 participantes

Llista de personatges preferits d'One Piece Empty Llista de personatges preferits d'One Piece

Missatge por Meina Ds Abr 26, 2014 5:55 am

Es tracta de que el meteix "joc" et posa 2 personatges de one piece i tu has de dir quin t'agrada més, si no saps quin triar pots empatar, i aixi aniran passant tots els persanatges contra tots i al final es creara una llista dels que més t'agraden...

http://mihawkdracule.tumblr.com/sorter

Jo he començat el de tot, pero era tant llarg que me'n he cansat i he fet el d'Alabasta, aqui esta el meu resultat: (com era d'esperar els 3 primers xDDDD

Llista de personatges preferits d'One Piece Jttms9

No hi surten tots per que sino no es veuen bé els noms xDD
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Llista de personatges preferits d'One Piece Empty Re: Llista de personatges preferits d'One Piece

Missatge por ErwynKC Ds Abr 26, 2014 8:59 am

Uooo mola! Ja ho he fet, i tot i que només fins a Thriller Bark, ja m'hi he estat una bona estona! També he de dir que n'hi havia alguns que no sabia què posar i ho fet una mica així.. a boleo XDD

Aquí us ho deixo:

Spoiler:
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Tornar a dalt Ir abajo

Llista de personatges preferits d'One Piece Empty Re: Llista de personatges preferits d'One Piece

Missatge por Skuld Dg Abr 27, 2014 11:48 am

Doncs jo ho he fet amb els personatges de Thriller Bark i akests són els resultats jeje No em sorprenen gens, els tres primers no canvien per moltes vegades que ho faci XD Els altres com que són una mica a boleo... ¬¬

Spoiler:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt