Llista de personatges preferits d'One Piece
3 participantes
Llista de personatges preferits d'One Piece
Es tracta de que el meteix "joc" et posa 2 personatges de one piece i tu has de dir quin t'agrada més, si no saps quin triar pots empatar, i aixi aniran passant tots els persanatges contra tots i al final es creara una llista dels que més t'agraden...
http://mihawkdracule.tumblr.com/sorter
Jo he començat el de tot, pero era tant llarg que me'n he cansat i he fet el d'Alabasta, aqui esta el meu resultat: (com era d'esperar els 3 primers xDDDD
No hi surten tots per que sino no es veuen bé els noms xDD
http://mihawkdracule.tumblr.com/sorter
Jo he començat el de tot, pero era tant llarg que me'n he cansat i he fet el d'Alabasta, aqui esta el meu resultat: (com era d'esperar els 3 primers xDDDD
No hi surten tots per que sino no es veuen bé els noms xDD
Re: Llista de personatges preferits d'One Piece
Uooo mola! Ja ho he fet, i tot i que només fins a Thriller Bark, ja m'hi he estat una bona estona! També he de dir que n'hi havia alguns que no sabia què posar i ho fet una mica així.. a boleo XDD
Aquí us ho deixo:
Aquí us ho deixo:
- Spoiler:
ErwynKC- Dimoni guineu
Re: Llista de personatges preferits d'One Piece
Doncs jo ho he fet amb els personatges de Thriller Bark i akests són els resultats jeje No em sorprenen gens, els tres primers no canvien per moltes vegades que ho faci XD Els altres com que són una mica a boleo... ¬¬
- Spoiler:
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos