Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

somnis i malsons

+3
jin_97
Nafi
Portgas D. Rouge
7 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

somnis i malsons - Página 2 Empty Re: somnis i malsons

Missatge por ErwynKC Dc Nov 27, 2013 4:25 am

Aquesta nit he somiat amb en Keeeeeeeeey!! (Integrant de SHINee, k-pop) Enamorat No recordo ben bé de què anava, però em feia una foto amb ell jeje I amigues meves també s'hi feien una foto, i jo pensant: Però si no el conèixen!! xDDDD

Duia els cabells rossos amb un gorro negre, ulleres a lo hipster i una caçadora texana L Estava tan guapo!!

Spoiler:
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

somnis i malsons - Página 2 Empty Re: somnis i malsons

Missatge por Nafi Dg Gen 12, 2014 2:22 am

Jo avui he somiat amb l'Oneeeeew! (el líder de SHINee) Vergonyós Crec recordar que estava com organitzant un viatge amb la meva clase del batxillerat, i entre altra gent random que apareixia que no tenia res a veure també estava l'Onew, sentat al costat meu Ullets 
No recordo com anava vestit però si que estava sempre sonrient-me L 

Spoiler:

Quina decepció al descobrir que només era un somni T___T
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

somnis i malsons - Página 2 Empty Re: somnis i malsons

Missatge por ErwynKC Dv Gen 17, 2014 3:22 am

Uoooo l'Onew *-* És tan macooooooooo Ullets 
Jo també hi vaig somiar una vegada >u< En el mateix somni apareixia també en Taemin, però només tenia ulls per el super somriure de l'Onew Cor

He somiat amb tots els SHINee menys amb en Minho... Why...? TT^TT Deprimit 

___________

Doncs avui he somiat això:

Era la festa major del meu poble, a l'estiu, un vespre. Sortia al carrer i hi havia ambient, gent i tal.. I em vaig acostar a una gent, i resulta que eren els B.A.P i.. la Nafi!! Tres d'ells estaven asseguts, i la Nafi dreta, la resta dels B.A.P, ballant en mig del carrer, mentre la gent anava amunt i avall XD
Vaig saludar a la Nafi, que estava amb ells perquè formava part del grup :OO Els tres nois asseguts eren en Yongguk, en Daehyun i en Youngjae. En Bang em somreia tota l'estona, i era super simpàtic amb mi, que tenia molta vergonya com sempre, i en Daehyun em mirava fixament >__________< Parlaven en català!! Com si fos el més normal del món.. XD En Zelo i en Himchan em van saludar mentre amb en Jong..up...? no em sé el seu nom ballaven una de les seves coreos al mig del carrer xD Cap al final del somni anava a comprar algo amb la Nafi, que com que se'ls coneixia a tots com a companys que n'era, me'n 
explicava un munt de coses. XDD

Els pentinats eren aquests, exceptuant en Bang i en Youngjae, que tenien els cabells negres. (I en Bang una miica més curts)
Spoiler:

La roba era fosca i més o menys així:

Spoiler:
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

somnis i malsons - Página 2 Empty Re: somnis i malsons

Missatge por Nafi Ds Gen 18, 2014 4:09 am

Ullets M'encantaaaa! T___T ojalà els somnis com aquests es fesin reals!
Jo avui també he somiat amb idols! *-* Tot i que el somni no es centrava en ells apareixien com personatges randoms per allà, que jo recordi han sortit: Gongchan i CNU junts, amb els quals m'he fet una foto fangirl extreme, òbviament els dos eren super monos i atents L després ha sortit en Minho que al principi quan m'hi he acostat per saludar-lo se m'ha quedat mirant amb cara en plan que vols de mi? i després de presentar-me s'ha tornat super simpàtic i amable amb un somriure a la cara tot el rato. I finalment en Bang, que ja ha aparegut més endevant en el somni i es feia el super tímid mentre jo li saltava al voltant dient-li lo meravellós que era, i ell només em mirava i es posava vermell sense dir res, supercucoooo Enamorat
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

somnis i malsons - Página 2 Empty Re: somnis i malsons

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum