somnis i malsons
+3
jin_97
Nafi
Portgas D. Rouge
7 participantes
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
somnis i malsons
aqui podeu posar algun somni i algun malson que hagueu tingut
Portgas D. Rouge- Petit dimoni
Re: somnis i malsons
Jo últimament no me'n recordo del que somio... Però sempre són tan raros que me'n olvido perquè no tenen sentit
els meus tambe son raros pero fixat-ti tu quina casualitat que air vaig somiar que era al Japo
anaba al parc de one piece i estaba al Sunny i emb sentia com una d' ells, era molt guay pero la majoria dels que estaven alla parlaven japones i no tenia ni pajotera idea del que deien, pero per sort habia anat amb tu, la mechan i en shichi i algu mes que no 'm enrecordo
doncs quina sort, no em fa gràcia i espero que ningú rigui però un cop vaig somiar que en Lucci em perseguia i em matava
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Jajajajaja, no et preocupis, jo un cop vaig somiar que el que em perseguia i em volia matar era el Mikky Mouse i el pato Donald!!
Meina escrigué:el que em perseguia i em volia matar era el Mikky Mouse i el pato Donald!!
Jajajajjajajajjajajajajjajajajjajaj xDDDDDDD
ErwynKC- Dimoni guineu
Doncs a mi em perseguia la Lucy... i, evidentment, he acabat ben morta.... és que no puc tenir un somni agradable!!!
PD: jajjajjajajjaja com he rigut amb això d'en Mickey i en Donald jajjajajja xD
PD: jajjajjajajjaja com he rigut amb això d'en Mickey i en Donald jajjajajja xD
Editat per darrera vegada per Skuld el Ds Ago 03, 2013 3:37 am, editat 1 cop en total
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
tots morts tots morts kina por
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Sembla que aquest tipus de somni abunda...
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
LOL Doncs crec que a mi mai m'ha perseguit cap personatge d'anime ni de dibuixos en somnis, lo meu sempre són gent sense cara... Perquè no em pot perseguit en Kenpachi o en Shikamaru en tanga a mi?
Jajajjajajajjajajajajjaja xDDDDDDDDDDDDDDD S'hi t'hi concentres, Nafi, diuen que en la última cosa que penses abans de adormir-te és possible somiar-hi! O sigui que ja saps XD
Jo algun dia ja us explicaré un somni molt bonic, on hi sortia en Law :ullets:Aquell dia vaig anar ben feliç cap a l'institut! I em vaig posar a dibuixar-lo (el somni)
De petita vaig somiar varies vegades el mateix, que la meva àvia havia anat a comprar gelats per el meu germà i la meva cosina, i jo deia que també en volia un, i la meva àvia l'anava a comprar. Però en aquell moment un Conan gegant arribava destrossava tot el que trobava i em feia molta por...
Ho passava fatal...
Que rara
Jo algun dia ja us explicaré un somni molt bonic, on hi sortia en Law :ullets:Aquell dia vaig anar ben feliç cap a l'institut! I em vaig posar a dibuixar-lo (el somni)
De petita vaig somiar varies vegades el mateix, que la meva àvia havia anat a comprar gelats per el meu germà i la meva cosina, i jo deia que també en volia un, i la meva àvia l'anava a comprar. Però en aquell moment un Conan gegant arribava destrossava tot el que trobava i em feia molta por...
Ho passava fatal...
Que rara
ErwynKC- Dimoni guineu
Meina escrigué:Jajajajaja, no et preocupis, jo un cop vaig somiar que el que em perseguia i em volia matar era el Mikky Mouse i el pato Donald!!
The Real Dickinson- Petit dimoni
Jo avui he somiat amb titans però no era com a Shingeki no Kyojin. Jo vivia en una ciutat no identificable (que jo recordi) i els titans vagaven pel mig de la ciutat a sus anchas, i si et pillaven se't cruspien i tan feliços que es quedaven... per això havia d'anar a tot arreu amagada i amb pànic perquè no volia que em pillessin els titans i em menjessin. Ha sigut molt traumàtic. Jo volia somiar amb en Kenpachi en tanga
TITANS!!
Nafiii, quina por de somni!! Per cert, els titans tenian la meteixa aparença que els de Shingeki no Kyojin o eren més bonics (per que més lletjos deu costar)??
Nafiii, quina por de somni!! Per cert, els titans tenian la meteixa aparença que els de Shingeki no Kyojin o eren més bonics (per que més lletjos deu costar)??
Eren com els de Shingeki no Kyojin... ben lletjos! I a més feien por... ha sigut moooolt traumant el somni, tinc por d'adormir-me aquesta nit no vull veure més titans!
Pobreta!! Amb lo lletjos que són XD Espero que no hi somiis més!!
Jo avui he somiat una cosa super rara... Ni m'en recordo.. XD Només sé que hi sortia un jugador del Barça, en Pedro, i que tenia una novia xinesa (WTF?????????????????????) i la Nafi i en Gajeel... No sé perquè.
Però no sé quina era la trama del somni... Raro. Molt raro XD
Jo avui he somiat una cosa super rara... Ni m'en recordo.. XD Només sé que hi sortia un jugador del Barça, en Pedro, i que tenia una novia xinesa (WTF?????????????????????) i la Nafi i en Gajeel... No sé perquè.
Però no sé quina era la trama del somni... Raro. Molt raro XD
ErwynKC- Dimoni guineu
Gràcies a deu no he tornat a somiar en titans! M'encanta en Pedro, i sortir en un mateix somni amb en Gajeel i en Pedro arigatou Erwyn, m'hauria agradat ser-hi de veritat! Quina pena que no te'n recordis de que anava...
A mi també m'encanta en Pedrito!!! Em sembla que estàvem dinant, l'únic que recordo era que la novia xinesa d'en Pedro estava assentada davant seu i deia que de més jove havia treballat a Japó... I que en Gajeel duia un mocador estil
Però no li trobo sentit algun. En Pedro amb una noia xinesa.. Perquè he somiat això?? xDDDDDD
Però lo d'haver somiat amb en Pedro encara ho entenc, ahir vaig anar al camp i va marcar un gol! (o dos, no ho recordo..) XD
- Spoiler:
Però no li trobo sentit algun. En Pedro amb una noia xinesa.. Perquè he somiat això?? xDDDDDD
Però lo d'haver somiat amb en Pedro encara ho entenc, ahir vaig anar al camp i va marcar un gol! (o dos, no ho recordo..) XD
ErwynKC- Dimoni guineu
Doncs avui....
A veure, primer ahir a la tarda, vaig fer una bona siesta XD I vaig somiar amb un rol de Bleach... xDDDDDDDDDD O sigui, no somiava el que passava, sinó que somiava com si ho llegís... Però no és publicable, era molt ñoño, com si fos de un llibre d'aquells romàntics
I aquesta nit... He somiat unacosa molt rara.. Era que a un grup de gent (entre ells jo i també coneguts meus) ens portaven a un teatre. Sí, WTF? I amb això que ens deien que havíem de sobreviure als zombies que farien aparèixer. I clar........ Era un lloc tancat, no et podies moure gaire bé amb la gent que hi havia procurant que el zombies no et pilléssin.. Si els pegaves nosequantes vegades seguides al mateix lloc desapareixien, però ho havies de aconseguir sense que ells t'agaféssin i era molt xungo... I cada vegada més gent coneguda era zombie.. Era mooooooooolt estressant. Menys mal que m'he despertat abans que em matéssin... Horrible, ha sigut xD
A veure, primer ahir a la tarda, vaig fer una bona siesta XD I vaig somiar amb un rol de Bleach... xDDDDDDDDDD O sigui, no somiava el que passava, sinó que somiava com si ho llegís... Però no és publicable, era molt ñoño, com si fos de un llibre d'aquells romàntics
I aquesta nit... He somiat unacosa molt rara.. Era que a un grup de gent (entre ells jo i també coneguts meus) ens portaven a un teatre. Sí, WTF? I amb això que ens deien que havíem de sobreviure als zombies que farien aparèixer. I clar........ Era un lloc tancat, no et podies moure gaire bé amb la gent que hi havia procurant que el zombies no et pilléssin.. Si els pegaves nosequantes vegades seguides al mateix lloc desapareixien, però ho havies de aconseguir sense que ells t'agaféssin i era molt xungo... I cada vegada més gent coneguda era zombie.. Era mooooooooolt estressant. Menys mal que m'he despertat abans que em matéssin... Horrible, ha sigut xD
ErwynKC- Dimoni guineu
Un rol de Bleach *O* , però clar si tu el trobaves molt ñoño millor que no el públiquis, però potser si hi canvies algunes coses et pot arribar a convençer i el pots arribar a publicar!! I la historia d'amor amb qui era?
Quin trauma lo dels zombis!!
Quin trauma lo dels zombis!!
Doncs.. la història no tenia principi, i un final definit tampoc xD A veure.. anava de que algú (un noi, clar està, però el problema és que només somiava llegint.. i es referia a ell amb "ell" >.<) havia de marxar, i era en plan com un drama de que o era molt perillós, o que sabia que no tornaria mai més.. no ho recordo bé... I només vaig somiar que em despedia, (dramoncio d'abraçades, mirades i llàgrimes xDD) i crec que la història narrava com en tercera persona, (d'aquells narradors que ho saben tot) perquè també explicava el que sentia ell.. Massa ñoño xD Però sí que passava a la Societat d'Ànimes!
P.D: Suposo que al final el noi marxava, perquè no sé com acaba...
P.D2: Sí, lo dels zombies ha sigut....
P.D: Suposo que al final el noi marxava, perquè no sé com acaba...
P.D2: Sí, lo dels zombies ha sigut....
ErwynKC- Dimoni guineu
Avui he somiat que apareixia en Happy a casa meva, jajaja que divertit no???
pues no perquè m'ha robat el mando de la tela hi ha fugit volant, i ja us podeu imaginar que l'he començat a perseguir, el final no le pogut atrapar però ha aparegut l'Erza i m'ha ajudat fotentli una ostia, aquest sens dubte ha set el somni més raro k he somiat en la meva vida
pues no perquè m'ha robat el mando de la tela hi ha fugit volant, i ja us podeu imaginar que l'he començat a perseguir, el final no le pogut atrapar però ha aparegut l'Erza i m'ha ajudat fotentli una ostia, aquest sens dubte ha set el somni més raro k he somiat en la meva vida
jin_97- Dimoni d'aire
Happy kawaiiiiiiiiiiii!! Sort que la Erza t'ha ajudat que sino, aixx... aquest Happy que fa entremaliadures!!
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum