Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Saló del Manga!!

5 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Saló del Manga!! - Página 2 Empty Re: Saló del Manga!!

Missatge por Meina Dg Set 29, 2013 9:10 am

CADA COP ESTÀ MÉS APROP!!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Saló del Manga!! - Página 2 Empty Re: Saló del Manga!!

Missatge por jin_97 Dl Nov 04, 2013 6:42 am

Què os ha semblat el Saló, era genial, tan genial que hem agut de fer 4 hores de cua per entrar i al final no ens hem pogut trovar, com a mínim he pogut comprar moltes coses, però l'organització d'aquest any ha set horrible
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Saló del Manga!! - Página 2 Empty Re: Saló del Manga!!

Missatge por Nafi Dl Nov 04, 2013 9:19 am

Molta gent, molta cua, però m'he comprat cosetes molt xules Nya M'ha fet molta ràbia no poder trovar-nos >_____< per un cop que coincidim, maleït Ficocomic troll...
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Saló del Manga!! - Página 2 Empty Re: Saló del Manga!!

Missatge por ErwynKC Dl Nov 04, 2013 9:58 am

Molta gent, moltíssima cua (jo en vaig fer 3 hores per les entrades, i després com que tenia uns amics més endavant per entrar al saló, em vaig colar, sinó eren unes 3 hores més)... Vaig anar-hi divendres. Va ser una llàstima no poder venir el dissabte Sad Només vaig poder veure a la Nafi, d'aquí >.< Però algo és algo!! ^^ A veure si al pròxim ens veiem tots!!! En tinc unes ganes impressionants! Vull que sigui el Saló jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa D:

No vaig comprar gairebé res.. Però m'ho vaig passar bé, dintre del que cap, sobretot per veure'm amb alguns de l'altre foro n.n

Quan pugui ja posaré lo poquet que m'he comprat a Anime Merchan! ^^

Ah, i com a "dato curioso" vaig veure en Joan Sanz (Vegeta, per exemple) i en Marc Zanni (Goku, Ichigo, Zoro..) en una de les parades! Per allò del llibre ^^ Va ser tan curiós sentir la seva veu! Els hagués pogut dir alguna cosa, però amb sentir-los en vaig tenir prou n.n
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Saló del Manga!! - Página 2 Empty Re: Saló del Manga!!

Missatge por Meina Dl Nov 04, 2013 11:51 pm

Treient les 2 hores de cua per les entrades i la 1 i mitja per entrar al saló (jo també em vaig colar, pero per que hi havien els meus cosins a mitja cua) m'ho vaig passar genial!!

Jo nomes em vaig comprar mangas, per que lo altre que hi havia no m'atreia gaire, bueno tampoc m'ho vaig mirar gaire, per que amb la gent que hi havia m'estressava!!

Jin, Skuld, us vam trobar a faltar TT^TT
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Saló del Manga!! - Página 2 Empty Re: Saló del Manga!!

Missatge por jin_97 Dt Nov 05, 2013 2:36 am

Com a minim he comprat moltes coses, un peluche den Pain un den Happy, una cartera de the legend of Zelda 3 pins, camiseta de one piece, bastants mangas.... Very Happy espero que l'any que be les cues es tornin com la de lany passat k en mitja hora ja eres dins i si hi anaves a les 12 no hi havia ni cua 
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Saló del Manga!! - Página 2 Empty Re: Saló del Manga!!

Missatge por Skuld Dt Nov 05, 2013 8:38 am

Doncs a la cua ens vam trobar gent que hi anava per primera vegada i, em sembla que l'experiència d'esperar tant no els va acabar de convèncer... la veritat és que estàvem tots bastant cabrejats per allà Mor però vam tenir sort pk hi va haver gent k no va poder entrar... Jo tb us volia conèixer T^T 

I em vaig comprar moooolts mangas!! (entre altres coses xD) Els que em faltaven de Kuroshitsuji i Pandora Hearts, alguns que eren "tomos únicos", alguns de Naruto etc. Vam tardar a entrar, però va estar genial!! Tot i això, he de dir que la organització va ser un fàstic!! I els seguratas uns bordes!! Monito Bro 
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Saló del Manga!! - Página 2 Empty Re: Saló del Manga!!

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum