Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

XX Saló del Manga de Barcelona — REVIEWS

4 participantes

Ir abajo

XX Saló del Manga de Barcelona — REVIEWS Empty XX Saló del Manga de Barcelona — REVIEWS

Missatge por Sinistre Dl Nov 03, 2014 8:57 pm

Què us sembla si fem una review de com hem viscut el Saló del Manga d'aquest any?

El meu ha estat penoset ( Laughing ). Quan tingui temps edito el missatge i el conto, però xddd
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Mensajes : 68
Fecha de inscripción : 21/10/2014

Tornar a dalt Ir abajo

XX Saló del Manga de Barcelona — REVIEWS Empty Re: XX Saló del Manga de Barcelona — REVIEWS

Missatge por Meina Dt Nov 04, 2014 4:04 am

Buah, doncs el meu ha estat el millor any (de moment, per que espero que els seguents encara siguin molt millors)

Realment l'he disfrutat moltissim, lo dolent es que ara tinc agulletes a les cames d'estar tot dissabte i diumenge caminant pel saló xDDD
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

XX Saló del Manga de Barcelona — REVIEWS Empty Re: XX Saló del Manga de Barcelona — REVIEWS

Missatge por Sinistre Dt Nov 04, 2014 4:15 am

Anar dissabte és una bojeria! D:

Bueno, aquí el meu review:

COMPANYIA
Jo al Saló havia quedat amb una noia que venia de Madrid i que al final no va poder venir (no comments). Vaig tenir sort que em vaig trobar amb gent que coneixia, si no...fatal.

ADQUISICIONS
Jo al Saló no hi vaig pas per a comprar, perquè fa anys que no miro anime ni llegeixo manga, pero sol caure algo. Este any ha estat el torn d'un còmic de Benjamin (un autor xinès, ja descatalogat) anomenat Orange. L'havia llegit feia anys i em va agradar i només estava a quatre euros...Així que el vaig comprar. Va ser llegir-lo de nou i veure que era pitjor del que recordava, que tot venia sense to ni so. Almenys era bonic. D'altra banda vaig fracassar en el intent de trobar BLUE de Kiriko Nananan...Fatal també, doncs.

ESPECTACLES i altres
Volia veure els Gothic Dolls aquests perquè eren un record de la meva època teen -van començar al 2005, tela...xD- però em coordinava l'hora amb un festival que havia pagat, així que res. El demés no em cridava l'atenció.


En fi, una mica penós tot, suposo que quan portes molts salons a les esquenes i ja no estàs involucrat en la cultura manganime no et perds res :/


:/
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Mensajes : 68
Fecha de inscripción : 21/10/2014

Tornar a dalt Ir abajo

XX Saló del Manga de Barcelona — REVIEWS Empty Re: XX Saló del Manga de Barcelona — REVIEWS

Missatge por Skuld Dt Nov 04, 2014 7:07 am

Doncs per mi, el Saló d'aquest any ha sigut genial Smile A banda que vam poder entrar de seguida, m'ho vaig passa molt bé i vaig gastar bastant xD Vaig estar súper contenta perquè no esperava trobar un CD de One Ok Rock i va ser el primer que vaig veure!!! Genial Nya

Pel que fa la companyia també molt bé, perquè vaig anar amb uns amics i us vaig poder conèixer (tot i que va ser per poc temps perquè ens vam perdre xD) A més, portava un cosplay molt mono (i còmode, que és important xD) i vaig fer mooooltes fotos amb gent de cosplay ^^

Dels espectacles no m'interessava gaire res, però el concurs de cosplays de sumit va estar molt bé jejeje els guanyadors s'ho mereixien Nya No sé què més dir, la veritat és que m'ho vaig passar molt bé i va ser un dia profitós ^^ Això sí, en arribar a casa em feia mal tot xD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

XX Saló del Manga de Barcelona — REVIEWS Empty Re: XX Saló del Manga de Barcelona — REVIEWS

Missatge por ErwynKC Dg Nov 09, 2014 3:03 am

A mi em va agradar molt! Tot i que vaig acabar agotada xDDD Al menys aquest any no vaig haver de fer 3 hores de cua...

El millor: La companyia, sens dubte! Em va encantar poder veure a molts amics, i a vosaltres també~!
La pulsera que em faltava que em vaig comprar. XD

El pitjor: Amb tanta gent, em sembla que no em vaig fixar en més de la meitat de coses, espectacles i parades del Saló, només vaig passejar i això em sap força greu xD També perquè anant en grup és més difícil parar-te a mirar el que cadascú vulgui, però la part bona d'això és que així no em vaig comprar gaires coses! Monito Yeah
I amb tanta gent, també, és molt fàcil perdre a tothom. u_u

P.D: Skuld, em vaig oblidar completament de donar-te (més aviat, agafar-lo de casa) el dibuix que t'havia fet ja fa temps, un parell de dies després del Saló me'n vaig recordar.. xDDDD La pròxima serà! (?)
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

XX Saló del Manga de Barcelona — REVIEWS Empty Re: XX Saló del Manga de Barcelona — REVIEWS

Missatge por Skuld Dg Nov 09, 2014 12:43 pm

Vaig perdre a moltes persones moltes vegades jajajjaja va ser un dia cansat xD (però almenys no em vaig cansar de fer 4 hores de cua...) A mi el que em passa és que tot i que vaig comprar el que vaig voler, després arribo a casa i tinc la sensació que tinc poques coses T^T però després miro la cartera i la realitat no es correspon amb la meva percepció xDDDD Ja puc començar a estalviar per l'any que ve Nya Aquest any m'ho he passat molt bé al saló Smile


PD: Shock És veritat!!! El meu dibuix... Shock Suposo que a la pròxima ^^
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

XX Saló del Manga de Barcelona — REVIEWS Empty Re: XX Saló del Manga de Barcelona — REVIEWS

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum