Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

cine 3xl v2.0

5 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

cine 3xl v2.0 - Página 2 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por criscare124 Dj Jul 18, 2013 8:53 am

Gràcies Erwin...sento no haver parlat abans del Mentalista, era la pròxima sèrie de la que anava a parlar, que també la segueixo però no tant com Castle. Vaig parlar de Sherlock i, després de ficar unes quantes pelis, crec que ja ha arribat l'hora d'afegir 'The Mentalist'

Nota: s'accepten peticions. Les pelis no passa res, però les sèries ja és diferent.
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 - Página 2 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por ErwynKC Dt Ago 27, 2013 3:20 am

Erwyn14KC escrigué:
Per cert, algú ha vist la peli de "Fènix 11*23"?? És que m'agradaria mirar-la, però si algú l'ha vist, que em digui que li ha semblat. Smile
Aquí us deixo la sinopsi:


Durant la tardor de l'any 2004, l'Èric Bertran, un nen de 14 anys, crea un web inspirada en Harry Potter i l'Orde del Fènix per tal de defensar la llengua catalana. Una nit, trenta guàrdies civils de la brigada antiterrorista de Madrid, irrompen a casa seva i l'acusen de terrorista informàtic. El seu crim: enviar un correu electrònic a uns supermercats demanant l'etiquetatge en català.

cine 3xl v2.0 - Página 2 Images?q=tbn:ANd9GcROnLw2HbucgtaQAecQ4ENhSttCeGlb4ztx3zmsy9j8MjjmOy4jNA
Bueno, doncs fa un parell o tres de setmanes, finalment la vaig veure ^^
I em va agradar bastant, la veritat!! Realista i tal.. em va agradar :)Ara que ja la he vist, la recomano!!
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 - Página 2 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por Skuld Dv Set 13, 2013 11:55 am

Doncs fa uns dies, buscant una cançó de One Ok Rock vaig trobar aquest amv amb imagtes d'una peli i, com que em va cridar l'atenció vaig decidir mirar-la. Urahara  Es podria dir que el vídeo seria un bon trailer XD La primera que poso per recomanar hi havia de ser japonesa... como no... XD

One Ok Rock_ Naihi Shinsho:

La película es diu Crows Zero i està basada en un manga de Hiroshi Takahashi;  suposo que deu ser una adaptació una mica lliure, però com que no he llegit el manga... xD El director és Takashi Miike (el mateix director de la peli "Llamada perdida", que també recomano (només la versió japonesa!!, l'altra és un fàstic Fumador )) A mi m'ha agradat, o sigui que us la presento ^^

Sinopsis: En Genji (Shun Oguri) és un adolescent fill d'un cap de la "yakuza" i decideix demostrar al seu pare que és capaç de fer-se càrrec del negoci familiar. Per fer-ho, intentarà aconseguir el que mai ningú havia fet, convertir-se en l'amo i senyor de l'institut Suzuran, el pitjor i més perillós centre estudiantil del país. Un cop arriba a l'institut, en Genji descobreix nombrosos grups enfrontats que es barallen per aconseguir dominar la resta. Si en Genji es vol fer amb el control, primer haurà d'aconseguir aliats per poder fer front al gran rival que pot treure-li el lloc, en Tamao Serizawa (Takayuki Yamada).


És l'adaptació d'un manga, per tant, tampoc és que pugui ser massa realista i, en determinades escenes es nota bastant.. però és entretinguda i crec que està prou ben feta; a mi m'ha agradat bastant. Bah Pel vídeo i la sinopsi ja deveu suposar que va de cops, o sigui que no espereu una altra cosa jajajjaa Dacord  A mi des del principi m'ha fet tota la sensació d'estar mirant un anime, o sigui que trobo que si és l'efecte que buscaven l'han clavada. De fet crec que hi ha tres parts, però jo només he vist la primera Happy

P.D.: Jo l'he mirada en castellà i, el doblatge està força bé, però suposo que també la trobareu en japonès subtitulat en cas que us interessi. Que llarg que m'ha quedat tot això... Adeu
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 - Página 2 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por Skuld Dj Set 19, 2013 8:58 am

Sembla que hi haurà peli de Kuroshitsuji, però amb uns quants canvis respecte del manga i en principi s'estrenarà a principis del 2014 (pel que he vist probablement el 18 de gener). No sé si estarà a l'altura (pk el manga m'agrada molt) però, per saber-ho l'hauré de mirar ^^
En aquest cas el paper d'en Sebastian el fa en Mizushima Hiro i el de la Shiori la Gouriki Ayame. En principi, dir que trobaré a faltar en Yuya en el paper de Sebastian i, segon, també trobaré a faltar en Ciel, ja que el canvien per una tal Shiori (descendent de la família Phantomhive). Així doncs, està ambientada en una ciutat asiàtica l'any 2020 en comptes de a l'Anglaterra del segle XIX com en el cas del manga. Aquí us deixo el trailer per si teniu curiositat ^^



EDIT: Buah! Quan per fi l'he vista ha sigut un desengany horrorós. No la mireu, si us agrada el manga és malísima!! I si no us agrada el manga també és malísima xddd La història fa aigües per tot arreu i els actors estan sobreactuats (sobretot una actriu en concret). Veure-la va ser una pèrdua de temps i... en Sebastian no semblava en Sebastian :/ I no parlaré de com hi han retratat l'Undertaker... espanto!!


Editat per darrera vegada per Skuld el Ds Des 20, 2014 12:04 pm, editat 1 cop en total
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 - Página 2 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por criscare124 Dg Des 14, 2014 11:50 am

Bueno, pos ara que torno a estar aquí, tinc una bona notícia per l'Erwin, i és que de seguida que m'ho vas demanar vaig afegir la sèrie de The Mentalist al blog. Està tot actualitzat (sense spoilers) amb les dades de la 6a temporada, i vaig posant entrades sobre el progrés de la sèrie (també sense spoilers, només dates). Si hi vols donar un cop d'ull aquí et deixo el link: http://criscare124.blogspot.com.es/p/sries-mentalist.html
Jajaja...ja me diràs q et sembla! Vermell Vermell Vergonyós
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 - Página 2 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por Meina Dv Des 19, 2014 4:37 am

Wiii, el mentalista, jo sempre que en pillo els episodis per la televisió me'ls miro, realment m'agrada molt, tot hi que mai se quan en fan i no ho controlo massa!!

P.D: EL teu blog mola mooolt *-*
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 - Página 2 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por criscare124 Dv Des 19, 2014 4:41 am

jajaj...gràcies, me n'alegro que t'agradi Vermell
Bueno, per si t'interessa, el dia 7 de gener estrenaran la nova temporada a Espanya a la TNT (és tele per cable). Si no tens tele per cable, suposo que la Sexta també estrenarà els capítols nous unes setmanes més tard, o almenys és com u han fet fins ara.
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 - Página 2 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por ErwynKC Dt Des 30, 2014 5:03 am

Aquests dies m'he anat posant les piles (anava pels primers capítols de la 5a temporada, ara pel 6x09) amb això de que treien Series.ly i tal. xDDD
Cris, quan acabi la temporada m'ho miraré, gràcies!
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 - Página 2 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por criscare124 Ds Gen 03, 2015 3:33 am

Jajaj...la veritat és que aquesta 7a temporada està genial, molt millor que les dues anteriors...La meva opinió és que ha millorat molt i cada capítol supera l'anterior, i és una ocasió molt bona perquè si hi ha algú que no es va convèncer o es va cansar es torni a enganxar Happy
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 - Página 2 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por criscare124 Ds Gen 03, 2015 9:25 am

Per cert, no és per fer spam, peró al blog he fet la crítica d'una pel·lícula que vaig veure fa un any i mig, més o menys. Es titula "Only Lovers Left Alive", o en castellà "Solo los amantes sobreviven". No és una pel·lícula comercial, sinó que és més d'autor (encara que ningú ho diria tenint en compte que surten Tom Hiddleston, Tilda Swinton i John Hurt).
Ja sé que aquest tipus de cinema no agrada a tothom, però crec que no us decepcionarà, ja que té de tot (és una histàoria d'amor vampiric, amb una nota de terror, però no té res a veure amb Crepúsculo, eh!).
Bé, pos deixo de donar-vos la tabarra, si us interessa us deixo amb el link a la crítica per si us animeu Monito Ullets
http://criscare124.blogspot.com.es/2015/01/only-lovers-left-alive.html
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 - Página 2 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por Nafi Dt Gen 06, 2015 2:40 am

M'encanta en Tom Hiddleston, tot i que només l'he vist com a Loki, així que li donaré una oportunitat a la película. No he llegit la crítica per no fer-me spoilers però la sinopsis m'inspira. Portem uns anyets plens de vampirs brillants però si dius que no s'assembla gens a Crepúsculo val la pena veure-la. Merci cris!

Edit: Per cert, quines webs feu servir ara per trobar els links? Ara que els han tret de series.ly estic una mica perduda. He trobat un'altra web que s'assembla bastant (pordede.com) però acaba de començar i li falten moltes películes, com aquesta que ens has recomanat cris.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 - Página 2 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum