Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

cine 3xl v2.0

5 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por ErwynKC Dj Mar 07, 2013 6:19 am

La de "George de la jungla" la vaig veure fa temps, i em va agradar força! ^^

Per cert, heu vist "Siempre a tu lado (Hachiko)"?? És una peli molt bonica basada en una història real.
Tracta d'un profesor d'universitat que troba el Hachi, un gos, a l'estació. Al seu costat va descobrint els llaços que es poden formar entre una persona i un animal.
L'última vegada que la vaig veure, vaig plorar molt, però em va encantar. Smile

cine 3xl v2.0 YFDERT2FAC
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por criscare124 Dj Mar 14, 2013 5:22 am

Volia recordar que el pròxim 26 d'abril s'estrena Iron Man 3. Pels que so sabeu de que va, jo us avanço l'argument que fins ara els creadors han deixat entreveure:
Per alguna raó en Tony Stark (Robert Downey Jr.) no ha aconseguit superar tot el que passa a 'Los Vengadores'. Té por perquè cada cop té més enemics que volen la seva mort, i té por de no poder protegir el que més estima, la Pepper Potts (Gwyneth Paltrow). Tot és complica quan apareix el MAndarí (Ben Kingsley), que s'ha proposat fer de la seva vida un infern. Us deixo els trailers. Què en penseu????




criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por criscare124 Dl Mar 18, 2013 4:23 am

Hi ha poques pelis que suguin aptes per tots els públics, però l'altre dia vaig descobrir la peli perfecta per als que els hi agrada l'acció i la guerra i per als que prefereixen les escenes romàntiques i sempre porten mocadors a sobre. Parlo de "Pearl Harbor", una peli que barreja tot això. Protagonitzada per Ben Affleck Monito Pervert la peli tracta d'uns amics de la infacia que sempre han tingut molta passió per l'aviació, el Rafe i el Dani. Uns anys després, tots dos es converteixen en els millors pilots de l'exèrcit americà, i per això el Rafe se'n va voluntari a la RAF, en plena 2a Guerra Mundial. Però el Rafe marxa deixant enrere l'Evelin, una infermera que és la seva xicota. El Rafe es abatut en combat i donat per mort, i el Dani cuida d'ella. Però el Dani també començarà a sentir alguna cosa per ella...
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por ErwynKC Dl Mar 18, 2013 7:38 am

Sona molt molt interesant!!! Monito Yeah
Em sembla que algú m'en havia parlat alguna vegada... Cap a pendents!!! Gràcies Cris^^
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por criscare124 Ds Mar 30, 2013 11:45 pm

Bueno, la setmana santa ja s'acaba, però com que els catalans molem tan tenim un dia més de festa!!! Per això aprofito per recomanar-vos una saga policiaca molt bona, Arma Letal.
La saga compta amb 4 parts protagoitzades pels policies Martin Riggs (Mel Gibson), Roger Murtaugh (Danny Glover) i Leo Getz (Joe Pesci), un individu que canvia de professió acada peli. La 1a, "Arma Letal" (1987), ens mostra com el Martin es traslladat a la divisió d'homicidis després d'embogir per la mort de la seva dona i li posen al Roger de company. . A la segona, "Arma Letal 2" (1989), els dos polis han de protegir el Leo, testimoni d'activitats il·legals de diplomàtics sudafricans. El Martin també se les haurà amb els assassins de la seva dona. A la 3a, "Arma Letal 3" (1992), una sèrie de policies són assassinats, i als dos protagonistes se'ls sumarà un altre cop el Leo (venedor de cases) i una sargent d'assumptes interns, Lorna Cole (René Russo), que serà alguna cosa més que comapnya pel Martin. Finalment la 4a, "Arma Letal 4" (1998), en la que el Martin i la Lorna estan a punt de ser pares, i el Roger avi (la seva filla gran està secretamant casada amb un poli, cosa que té prohibida). Però no serà fàcil, perquè hauran de lluitar contra una de les màfies xineses més perilloses del món. En aquesta ocasió, el Leo és un detectiu privat que "ajuda" els policies.
Recomano que les mireu, ja que són bastant completes. Si voleu la meva opinió, la més fluixa és la 2a, però la resta són igual de bones Wink
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por criscare124 Dc Abr 10, 2013 3:09 am

Aqui us deixo amb el nou trailer de 2Percy Jackson y le mar de los monstruos", peli de la que ja vaig parlar. Disfruteu-lo!!!

criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty cine 3xl v2.0

Missatge por criscare124 Ds Abr 27, 2013 5:39 am

A veure, avui és l'estrena d'Iron Man 3 i com no podia ser menys he assistit a la primera sessió en tota Lleida (avui a les 16:30, acabo d'arribar). I què en penso?
Doncs que no hi ha paraules per descriure lo magnífica que ha estat. Simplement perfecta. Cada minut que passava m'enamorava més de Robert Downey Jr., que ha firmat una actuació tan brillant que els altres actors (a excepció de Gwyneth Paltrow i Don Cheadle)semblaven que no hi fossin. Permeteu-me remarcar la gran quantitat de girs inesperats de la trama que fan que se't desmontin les idees preconcebudes que tenies després de veure els trailers. Permeteu-me dir que el final (tranquils no faré spoiler) és molt més tancat que a les entregues anteriors.
Tambés us he de dir que després de veure aquesta peli crec que no penso mirar cap altra més de superherois, perquè aquesta ha deixat el llistó tan alt que dubto que pugui ser superat. No em puc treure del cap (i torno a remarcar) la perfecció de Robert Downey Jr., que sens dubte rebrà més d'un premi. Amb perdó de les/els fans dels altres actors dels herois Marvel, vec bastant difícil que aquest actoràs sigui superat per Chris Hemsworth (Thor) o Chris Evans (Capità Amèrica).
Dit això us vull animar a que aneu al cine i la disfruteu tant com ho he fet jo. Tan si hi voleu anar per veure bons actors, o si hi aneu perquè sou fans d'aquestes pelis (no és el meu cas) o si hi aneu simplement per veure una bona peli amb una bona trama...US ASSEGURO QUE NO US PENEDIREU D'AHER-HI ANAT!!!
ATENCIÓ SPOLIER

Spoiler:
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por Nafi Ds Maig 04, 2013 5:04 am

Aiiiiiiins criscare! Ja tenia moltes ganes de veure-la, ara encara en tinc més!
Això de que es desmonten totes les idees preconcebides al veure el trailer m'intriga molt, ja que sincerament jo al veure el trailer vaig pillar poc i res. Osigui no desvela casi res de la trama.

Quina pena que el cine sigui tant car, si no ja l'hagués vist!~
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por criscare124 Ds Maig 11, 2013 11:39 pm

Ei, una peli que vaig veure l'altre dia i em va agradar força va ser "El diablo viste de Prada" (2006). L'Andy Sachs és una noia que acaba de sortir de la facultat i vol ser periodista, per tant es trasllada a Nova York per complir el seu somni. Tot i que no té cap gust per la moda i no vesteix bé, la contracten per una revista de moda la "Voice" o algo així (no ho recordo) per a ser la secretaria de la directora, una dona que no té escrupols i que sembla cruel, Miranda Priestly (Meryl Streep). En aquesta empresa el seu gust per la moda cambiarà, al mateix temps que la seva relació amb el seu novio i els seus amics es veurà en perill a causa de la distància que la seva nova vida li provocarà...
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por ErwynKC Dg Maig 12, 2013 5:58 am

Jo la tinc pendent per veure. Monito Yeah
Surt una de les meves actrius preferides, l'Anne Hathaway^^
Quan l'hagi vist ja diré què m'ha semblat Wink
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por Meina Dg Maig 12, 2013 7:45 am

Jo la vaig veure fa uns quants anys, un dia que la van emetre per tv3, per que una amiga me la va recomanar i em va agradar força!! Monito Yeah
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por ErwynKC Dj Maig 16, 2013 4:49 am

Fa poc, vaig veure una peli sobre el futbol. "Quiero ser como Beckham".
La pel·lícula en si no és de les més bones que he vist, però era una tarda avorrida en què havia d'estudiar i per passar el rato me la vaig mirar. Suposo que em va agradar perquè m'en esperava menys... De totes maneres em va agradar, així que la recomano:

SINÒPSI:

La Jess té 18 anys i els seus pares volen que sigui una encantadora i convencional noia índia. Però ella només vol jugar al futbol com el seu heroi, David Beckham, l'estrella del Manchester United.
Un dia, la descobreix la Jules (Keira Knightley), una noia de la seva edat que la convida a unir-se a l'equip de futbol femení local, el que l'obligarà a viatjar per jugar en altres ciutats. Les dues noies es fan amigues. Però els pares de la Jess no entenen per què no estudia Dret i aprèn a cuinar en lloc de jugar a futbol. No entenen per què no pot semblar-se a la Pinky, la seva germana gran, que està promesa amb l'home adequat.
No obstant això, ella només somia amb jugar a la lliga de futbol dels Estats Units.
cine 3xl v2.0 Quiero_ser_como_beckham
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por criscare124 Ds Maig 18, 2013 4:36 am

WOOW! Com a futbolista he d'afegir-la a la meva llista!!!
Parlant de pelis de futbol, fa un any o així vaig veure una peli que em va agradar molt: Ella es el chico, crec que ja en vaig parlar al grup del 3xl, però igualment us la torno a recomanar.

Sinopsi:
La Viola (Amanda Bynes) és una noia adolescent amb un nòvio, com qualsevol de la seva edat, però talla amb ell quan es riu d'ella i no la defensa quan l'equip femení desapareix i ella demana per entrar al masculí. Llavors el seu germà bessó Sebastian, que va a una escola elitista i juga a l'equip de futbol, decideix escapar-se a Londres. Llavors la Viola es farà passar per ell i conviurà amb els companys d'equip del Sebastian, especialment amb el seu company d'habitació, el Duke (Channing Tatum Monito Pervert ), de qui s'enamorarà inesperadament, i es veurà atrapada en una complicada trama amorosa...
Una comèdia adolescent amb el toc futbolistic que no us podeu perdre Smile
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por ErwynKC Ds Maig 18, 2013 8:27 am

La de Ella es el chico la vaig mirar perquè l'havies recomanat al grup, i em va agradar moltíssim!!!
La veritat és que la trama és bona, entretinguda. I el toc de comèdia + futbol, va fer que m'agradés més Very Happy

També la recomano molt!!^^
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por criscare124 Ds Maig 18, 2013 11:59 pm

Me n'alegro molt que t'hagi agradat Monita Ballant
M'agradaria recomanar-vos una peli que vaig veure l'altre dia i que em va agradar bastant: "La camarera"

Sinopsi:
La Jenna (Keri Russel) és una noia que està casada amb un home al que no estima i que la maltracta. Li encanta fer pastissos i treballa de cambrera en una cafeteria-restaurant, on també cuina pastissos de tots els gustos. Però tot es complica encara més quan es queda embarassada, i té por de que el seu marit ho descobreixi, així que va a visitar d'amagat la seva ginecòloga, que casualment, no hi és. Al seu lloc hi ha un noi jove, el dr. Jim Pommater (Nathan Fillion), amb qui inicia una aventura amorosa. Les úniques persones que l'ajudaran en aquest tràngol són les seves amigues que treballen amb ella.

Una peli bastant entretinguda per passar una tarde. Espero que us agradi Smile
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por Meina Dj Jun 06, 2013 3:56 am

Fa poc vaig veure una pel·lícula que em va agradar força:

El Guerreroo Pacífico

SINOPSI: Un talentós estudiant gimnasta amb serioses aspiracions als Jocs Olímpics, en Dan Millman, viu una vida envoltada de premis de primers llocs, noies fàcils i festes, fins que una trobada amb un home misteriós al que li diu en Socrates el porta a descobrir una nova forma de veure la vida. En els mesos que seguiran, en Socrates i la Joy, una bonica i distant noia, l'ajudaran a adquirir la saviesa que necessita per deixar enrere el seu passat, superant els obstacles i seguir l'empremta del destí que el transformarà en un guerrer pacífic.

cine 3xl v2.0 GUERRERO+PACIFICO
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por ErwynKC Dj Jun 13, 2013 2:19 am

Ja tenim aquí el trailer de El Hòbbit!!! Smile L'havia vist en anglès però també l'he trobat en castellà: 
Tinc unes ganes terribles de poder veure-la!!! 

La primera em va agradar molt, i espero que aquesta també! Algú sap quan l'estrenen per aquí?



I surt en Legolas!! *o*
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por criscare124 Dj Jun 13, 2013 6:02 am

Doncs segons IMDb, la web que consulto per estar al dia d'aquestes coses, "La desolación de Smaug" s'estrenarà el 13 de desembre d'aquest any (si no m'equivoco un any després de l'estrena de la 1a part).

Per cert, avui he vist una peli que m'ha agradat bastant. Es titula Spanglish.

Sinopsi: 
Flor Moreno (Paz Vega) és una jove mare soltera mexicana amb una filla, la Cristina (Shelbie Bruce). Per tal de donar-li un futur millor decideix emigrar als EEUU i comença a viure amb la seva cosina. Però espantada per les diferències culturals es reclou al barri d'emigrants llatinoamericans de Los Angeles. Fa dos feines per poder-les mantenir, fins que un dia la seva cosina li aconsegueix una feina com a cangur d'una família rica. El pare, John Clasky (Adam Sandler) és un dels millors cuiners dels EUA i la seva dona, la Deborah Clasky (Téa Leoni), una dona obsessionada amb estar bé físicament, i tenen dos fills, un noi i una noia de l'edat de la Cristina. Llavors la Flor haurà d'aprendre a comunicar-se amb la família (que no parla castellà) i haurà d'aprendre a conviure amb un estil de vida tan diferent.
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por criscare124 Dv Jun 14, 2013 7:42 am

Doncs porto una ratxa cinèfila gràcies a la meva 1a setmana de vacances d'estiu, i per això m'agradaria recomanar-vos una altra peli que he vist avui i que m'ha enamorat: "¿Qué fue de los Morgan?"

Sinopsi
Paul Morgan (Hugh Grant) i la Meryl Morgan (Sarah Jessica Parker), són un matrimoni de Nova York que viuen separats per culpa d'una sèrie de problemes. Ell es un gran advocat que sempre està ocupat i ella una reputada agent immobiliària. Però un dia que casualment van junts, són testimonis d'un assassinat i per això l'FBI els inclou al programa de protecció de testimonis. Els Morgan es veuen forçats a abandonar les seves vides de ciutat per anar a un poble deixat de la mà de Déu i allà viuen amb el xèrif i la seva dona, que es també la seva ajudant.

Una peli que he disfrutat molt, sobretot veient com la parella intenta adaptar-se a la vida de poble de 40 habitants al mig de la nada.
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por ErwynKC Dc Jun 19, 2013 6:02 am

Jo aquesta setmana acabo l'institut, i em dedicaré a anar rebaixant la llista de pendents. Avui n'he vist una que m'ha agradat bastant i que la recomanaré algun dia. Razz

Us deixo una que em va agradar molt, però no recordo si l'havia recomanat ja... No sé perquè però, no n'estic segura, tinc com la sensació com si ja n'haguéssim parlat o alguna cosa així.. 
Bueno, aquí us la deixo:

In Time.

cine 3xl v2.0 In_Time-369802514-large


SINOPSI: L'any 2161, el gen de l'envelliment humà ha estat desactivat. En complir els 25 anys, les persones deixen d'envellir, però només tenen un any més de vida. Transcorregut aquest any, moren d'un atac cardíac llevat que «guanyin» temps i omplin amb ell els seus «rellotges de vida», que porten el compte regressiva com un rellotge digital en els seus avantbraços esquerres.
El temps de vida s'ha convertit en «diners» i és la forma amb què la gent paga els seus luxes i necessitats. Els rics poden viure eternament, mentre que la resta ha de negociar o demanar préstecs per poder viure el dia a dia...


PD: Us he de dir que l'he vist varies vegades, i que va ser aquí on em vaig fixar en el Justin Timberlake, que a partir de llavors m'hi he enganxat molt*-*. En sentit de música i tinc pendent alguna peli seva també. Ja em sonava, té cançons que havia sentit per algun lloc... ^^
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por criscare124 Dg Jul 07, 2013 10:56 am

Quina setmana!
Aquesta setmana he fet una marató de pelis que no havia vist mai i ha sigut realment productiva. M'agradaria començar a parlar-vos sobre una que vaig anar a veure ahir al cine: "Star Trek: en la oscuridad"
Primer he de confessar que no sóc fan d'Star Trek, però com que en Benedict Cumberbatch feia de dolent, vaig decidir anar a veure-la. De fet, dubtava seriosament que m'agradés.
Però estava equivocada.
La peli em va sorprendre gratament, tot en general em va agradar molt: els actors, la música, els efectes especials...Va valer la pena haver anat al cine, i a més, avui Antena 3 ha estrenat al Peliculón la peli anterior a aquesta: "Star Trek" (2009), que també m'ha agradat moltíssim.
"Star Trek" ens mostra com es forma la tripulació de l'Enterprise, i "Star Trek: en la oscuridad" és senzillament una continuació molt ben feta.
Per tant, us animo a que les mireu (jo no miraré la sèrie ni les pelis anteriors a aquestes, per això).
I recordeu que les aparences enganyen Monito Yeah Monita Ballant 
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por Nafi Dg Jul 07, 2013 11:57 pm

Justament ahir vaig veure a Antena 3 Star Trek i em va agradar bastant, tot i que tampoc he vist les antigues així que no puc comparar, però igualment m'agradaria anar a veure Star Trek: en la oscuridad però amb lo car que està el cine crec que hauré d'esperar per poder-la veure per internet en una calitat mínimament descent.


També m'agradaria anar a veure Gru 2, ja que la primera em va encantar i em vaig quedar amb ganes de més minions!
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por criscare124 Dl Jul 08, 2013 8:17 am

Nafi, estic d'acord amb tu de que el cine està molt car, però també t'haig de dir que és una peli com Avatar, no la pots veure a l'ordinador. Els efectes especials són boníssims, i realment val la pena.
També us he de dir que, com a la Nafi i a mi mateixa, aquestes dues últimes pelis us agradaran. La raó: el seu director, J.J. Abrahams, tampoc era fan de la sèrie i les altres pelis quan el 2009 es va fer càrrec de la peli "Star Trek". Per tant, són pelis que no són especials per als fans incondicionals, sinó que també serveixen per captar nou públic.

PD: La veritat és que vaig anar a l'estrena sense gaires motius (l'únic incentiu era Benedict Cumberbatch) i, en 2 dies, m'he endinsat en el món de J.J.Abrahams i els actors d'aquestes dues precueles Cor Enamorat 2 Player Bah
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por criscare124 Ds Jul 13, 2013 6:14 am

No és per fer spam, però si voleu podeu consultar el meu blog, on faig revisions de pelis i sèries molt més extenses. Encara està en procés, però poc a poc, l'aniré ampliant Content 

http://criscare124.blogspot.com.es/
criscare124
criscare124
Semidimoni gos humà
Semidimoni gos humà

Mensajes : 154
Fecha de inscripción : 10/12/2012
Edad : 28
Localización : Allà on em porti la Mokona

http://criscare124.blogspot.com.es

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por ErwynKC Dt Jul 16, 2013 1:34 am

Està molt molt ben fet, ja t'ho vaig dir! ;)Llegint tan sols lo de Castle, em vaig quedar impresionada! Les opinions, crítiques, recopilació de tanta informació... T'està quedant molt bé!

Espero amb moltes ganes que parlis de The Mentalist, la vaig seguint, com Castle, però amb aquesta primera m'he quedat a la 4ta temporada!

Jo també recomano que us hi passeu si us interessa el món del Cinema i sèries!
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

cine 3xl v2.0 Empty Re: cine 3xl v2.0

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum