Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Lectura Conjunta ^^

5 participantes

Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Lectura Conjunta ^^

Missatge por Skuld Dt Maig 13, 2014 6:43 am

Doncs últimament he estat pensant que podria estar bé fer com una espècie del "club del llibre" i poder anar comentant algun anime o manga que es proposés. Això vindria a ser que entre tots proposéssim un manga o un anime i cada setmana veiéssim o llegíssim algun capítol per anar-ne parlant; i quan acabéssim proposar-ne un altre. I no sé, després podríem quedar una estona per un mini xat o parlar-ne en algun post un dia concret per donar un termini més o menys clar per a llegir.
Per què ho poguéssim fer tots i no ocupés masssa temps podrien ser un parell de capis d'un anime o 4/5 d'un manga (no sé, s'hauria de veure la llargada dels capis XDD).

És una idea que se m'ha acudit i podria estar bé, però m'agradaria saber què us sembla pk sinó ha de comentar ningú no val la pena XDDD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por jin_97 Dt Maig 13, 2014 6:45 am

a mi em sembla bé, per mi quan vulgueu  Content 
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por Meina Dc Maig 14, 2014 1:20 am

La idea es molt bonaa Nya

Tot hi que segurament que si, jo no se si aquestes ultimes setmanes de curs podria cada setmana mirar els capítols o llegir el manga que sigui, per que entre examens i recuperacions que no paro T.T

Pero es pot intentar, no seria mala idea^^
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por Skuld Dc Maig 14, 2014 1:54 am

Per això deia de fer pocs capítols, suposo que uns 20-25 minuts a la setmana els podríem treure per llegir/mirar i després... que sé jo, per exemple quedar una estona un dia al vespre (mitja hora aprox. o com us sembli) i comentar-ho.

Després també he pensat que cada un proposi un parell de mangas/animes que vulgui i, entre tots decidim el que més ens convenci (si no ens ens sortim així els haurem de puntuar i el que tingui més punts serà l'escollit XDD). Això sí, jo preferiria que fossin animes/mangas que estiguin acabats per no allargar-nos amb un més del que sigui necessari XDD

P.D: jo tb tinc molta feina, per això ja deixo clar que es pugui fer en poca estona XD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por ErwynKC Dc Maig 14, 2014 4:44 am

Síi, és bona idea! Em sembla bé això de mirar/llegir al dia-hora que ens vagi bé, i després ja quedar en el moment en què ho parlarem n.n
Jo també estic igual, però segur que trobaré temps per fer-ho! Dacord
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por Skuld Dc Maig 14, 2014 8:41 am

Doncs si us sembla bé, faig un altre post en alguna secció (suposo que a la de manga) i allà anem parlant de com ho anem fem i quin triem ^^
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por Nafi Dv Maig 16, 2014 2:00 am

M'encantaaaaa Content segur que puc trobar 20-25 mins al dia ni que sigui per llegir o mirar algo, el problema seria més el de comentar, ja que amb classes, examens i feina tinc uns horaris una mica estrambòtics i no sé si podria ser-hi cada setmana a la mateixa hora. Però com heu comentat que podriem comentar-ho també en un post doncs perfecte! Ara a vera com ho organitzem x)
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum