Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Lectura Conjunta ^^

5 participantes

Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Lectura Conjunta ^^

Missatge por Skuld Dc Maig 14, 2014 8:53 am

Com podeu observar hi he deixat el mateix nom jeje però suposo que ja serveix ^^ Molt bé doncs, abans de començar res crec que hauríem de decidir si volem fer mini xats cada setmana (i així aprofitem per parlar una mica de tot XD) o escrivim en aquest post; encara que ens decidim pel xat, crec que el post està bé per si en algun moment donat volem comentar alguna cosa o un dia determinat no ens va bé (per avisar i eso Dacord ).

Un cop decidit això passem al que és més important, hem de trobar un moment que ens vagi més o menys bé de manera regular. Teniu alguna preferència? Dia de la setmana? Hora?

Bé, de moment això és tot. Quan digueu alguna cosa en parlem  Crit
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por Nafi Dv Maig 16, 2014 2:05 am

Per a mi lo millor seria comentar pel post i després si ens trobem pel xat doncs més i millor! Sobretot de cara a època d'examens que s'acosta suposo que tots anirem bastant de cul amb tema horaris x)
El que no m'acaba de quedar clar és si em de llegir tots a l'hora o diem de tindre llegit X capítols per un dia determinat i aquell dia doncs comentar i anant avançant així (si, estic espesseta). Si és la primera opció (que pel que has dit em sembla que si) jo el que tinc més lliure sol ser la nit entre setmanaja que durant el dia sempre estic a munt i avall i bueno, cada cap de setmana és un món; la segona opció suposo que seria el diumenge que sempre està per fer una mica el vago.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por Meina Dv Maig 16, 2014 5:55 am

Jo tema horaris ho tinc el contrari que la Nafi, de dillus a dijous "en teoria" els meus pares em tenen prohibit l'ordinador, pero sempre m'escap xDD, i hi vaig entrant quan em va bé, i de cara a la nit d'aquests dies encara menys, gomene, em tenen força contorolat l'ordinador per que sino m'hi passaria tot el dia Solitari

Jo el que vaig entendre va ser que tothom se'l llegeix quan li vagi bé, pero avans del plaç indicat, i un dia llavores compartim opinions (si es de mirar-ho tots a l'hora jo ho vaig una mica dificil per participar-hi ja que al altre foro fem una cosa semblant i mai em va bé T.T)

Respecte a l'horari, a mi nomes m'aniria bé caps de setmana o festes
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por Skuld Dv Maig 16, 2014 6:30 am

Oks, el que volia dir és el que ha entès la Meina perquè sinó em sembla que seria moooolt complicat (o impossible XDD)

Atenció, nova proposta:

Deixem de termini una setmana tal i com hem dit, si us va bé podria ser els diumenges. Comptant el mateix diumenge podem anar comentant els "x" capis en aquest post al llarg de la setmana mentre anem llegint/mirant els que toquin pel diumenge següent. El tema del xat el podríem deixar com a possibilitat, és a dir, per exemple quedem que es farà un dia (ex. diumenge a les 22:00h) i, si ens hi trobem el fem i sinó no. Què us sembla?

P.D: Si no m'he explicat bé m'ho dieu i ho torno a intentar Dacord
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por ErwynKC Ds Maig 17, 2014 2:10 am

La idea de no llegir els capis junts em sembla millor, per els horaris diferents que en què no coincidim i tal.. 

Si ho he entès bé, es tracta de comentar els capítols que ja hem llegit en el post, sigui el dia que sigui de la setmana, no? Penso que està bé això del xat com a possibilitat, ja que ens pot sortir algun imprevist o coses així. Podem avisar, al post mateix, que no hi anirem, i si resulta que no hi pot assistir la majoria de la gent, es deixa per una altra setmana XD

Respecte al dia, no sé si el diumenge al vespre seria el millor, ja que l'endemà és dilluns, i solc anar a dormir potser més o menys aviat. Jo proposo el divendres o dissabte, també diumenge a la tarda, tot i que si a tots us va bé en diumenge i és el dia en què ho preferiu, suposo que per una estona no passaria res Dacord
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por Skuld Dl Maig 19, 2014 10:16 pm

Sí, la idea seria postejar el dia que ens vagi bé i, d'aquesta manera si algú no pot un dia que no es quedi fora XD El problema que tinc els caps de setmana pel tema del xat és que no sempre disposo de PC... però em sembla que me les puc arreglar ^^ Què us semblaria doncs, per exemple, dissabte a la tarda?? O sinó un dia entre setmana, però en comptes de les 22:00h (que potser és una mica tard) fer-ho abans.

Vinga, decidim això de pressa, que vull passar a l'acció XD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por Nafi Dt Maig 20, 2014 1:05 am

Jo els caps de setmana treballo i tinc horaris rotatoris així que una setmana em pot anar bé un horari i la seguent no, osigui que vosaltres trieu el que us vagi millor i jo ja us avisaré si hi puc ser o no. Si ho fem entre setmana (Dilluns-Dijous) al vespre crec que ho tinc millor.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por ErwynKC Dt Jun 24, 2014 3:57 am

Bueeeeno~ Avui hem estat parlant amb la Meina que podria estar bé fer-ho, però com que quan ho vam proposar tots estàvem a tope d'exàmens i tal, el post ha quedat aquí oblidat. Però ara que estem de vacances, què us sembla si mirem de posar això en marxa? 

A mi cap al vespre em va bé, pot haver-hi alguna excepció d'algun dia, però en principi sí! Dacord Lo de fer-ho més aviat en el meu cas ja no cal, ho vaig comentar per quan tenia classe encara, però ara que ja tinc temps lliure, no m'importa si voleu fer-ho cap a les 22:00h, o com us vagi bé Nya
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por Meina Dt Jun 24, 2014 4:00 am

A mi em passa igual que la Erwyn, ara que ja no hi ha classe em van bé tots els dies al vespre, amb exepcio d'algun dia que estare de vacances!!

Doncs vinga a tornar a posar en marxa la idea de la Skuld!! Content
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por jin_97 Dt Jun 24, 2014 6:41 am

A mi em va bé qualsevol dia  Monito Yeah 
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por Skuld Dc Jun 25, 2014 7:43 am

És veritat!! Aquests últims dies també he estat molt ocupada amb els treballs finals i tota la pesca, però ara je estic lliure Wink Així us va bé per exemple els diumenges a les 22:00h com havíem dit i tenir una setmana per llegir i anar comentant??

Oks el problema ara és quin anime/manga escollir.... si us sembla bé faig la primera proposta i després valorem i/o aporteu les vostres per decidir.

Proposta per anime:

- Kuroshitsuji I (24 capítols).

Proposta per manga:

- Brave 10 (47 capítols)
- Get Backers (344 capítols)

Dels manga no n'he llegit cap, però amb els animes em van entrar ganes de llegir-los ^^ Pel que fa a Kuroshitsuji, ja l'he vista, però ja fa temps i no em faria res tornar a veure el meu estimat Sebastian en acció L
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por Meina Dj Jun 26, 2014 10:24 pm

Kuroshitsuji I i Brave 10 em semblen molt bé, tot hi que de kuroshitsuji ja n'he vist uns quants capitols, m'ha agradat molt i no em fa res tornar-los a mirar i aquesta es una molt bona excusa per acavar-los!! Nya Brave 10 te molt bona pinta, diria que el tinc guardat per algun lloc, per llegir-lo algun dia!! I Get Backers, no vull dir que no tingui bona pinta, per que també ha de molar moltissim *-*, pero em sembla una mica llarg per llegir-lo tots junts, tot hi que despres pot passar que el començem a llegir i ens agrada tant que no se'ns fa llarg, pero a simple vista tant llarg, nose... (es nomes el que jo penso)
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por Nafi Dj Jun 26, 2014 10:55 pm

Posaríeu algun límit de capítols tant per mangas com animes? Osigui no podem proposar animes/mangues amb més de X capítols.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por Skuld Dv Jun 27, 2014 5:26 am

Mmmmmm... no ho sé, no hi havia pensat en això Urahara  la veritat és que potser sí que és una mica massa llarg. En aquest cas, quin us sembla que hauria de ser el nº màxim de capis?
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por Meina Dv Jun 27, 2014 6:33 am

Que us sembla?

es una idea:
- Anime uns 26 capítols (mes o menys) maxim
- Manga uns 100 capítols (també més o menys) maxim
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 26
Localización : La vila oculta de Konoha

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por jin_97 Dv Jun 27, 2014 7:13 am

jo proposo mirar .Hack//Sign que fa uns dies que estava pensant en mirar-lo i crec que te 24 o 26 capítols, de manga ara mateix no se me n'acudeix cap... ja tinc ganes de que comencem xDDDD
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por ErwynKC Dl Jul 07, 2014 6:26 am

A mi m'agradaria mirar Kuroshitsuji (a veure si així l'acabo Rolling Eyes), que la havia començat i no vaig continuar, tot i que m'estava agradant!
I respecte al límit d'episodis.. Potser 25, 30, en anime? 
En manga ja ni idea... Però per exemple, com ja s'havia comentat, Get Backers, em sembla una mica massa llarg per poder acabar-lo junts. 

Tinc ganes de posar-nos d'acord, que ara que és estiu ho hem d'aprofitar i mirar anime a tope!
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Mensajes : 941
Fecha de inscripción : 02/12/2012
Localización :

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por Skuld Dl Jul 07, 2014 11:24 am

A mi el límit que va posar la Meina (aproximadament xd) em sembla bé. A veure doncs, de moment tenim:

Anime
-Kuroshitsuji
-.Hack//sign

Manga
-Brave 10

Si ningú vol afegir cap més proposta al que tenim de moment hauríem de decidir-nos i mirar per a què comencem ^^ En vist que les dues heu començat Kuroshitsuji però no l'heu acabat (muuuuuy mal xd), us sembla si la mirem?
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por jin_97 Dl Jul 07, 2014 9:08 pm

a mi mentre de kuroshitsuji mirem només la 1ra part no és problema, el problema seria la segona xDDDD
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Lectura Conjunta ^^ Empty Re: Lectura Conjunta ^^

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum