Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SIByL still continues...

2 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

SIByL still continues... - Página 2 Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Skuld Dt Oct 28, 2014 5:08 am

NOU CAPÍTOL!!!!!!! TOCA COMENTAR  Musica xD

S'ha de dir que aquest últim capítol ha començat amb força jajajajaja En Kamui està com una cabra Monito Bro La pregunta és...: perquè dimonis necessitava l'ull d'un inspector? No sé si ho vull saber, però la veritat és que a mi, encara que em tornés "pura" no em compensaria haver perdut l'ull. Està una mica desquiciat i, no sé què tindrà la seva sang, però et deixa zombi total... rentat de cervell a l'ordre del dia!! xD En fi, a veure que més ens explicaran d'en Kirito Kamui ^^ La idea de fer-los tots invisibles al sistema no em sembla la més adequada, la veritat... prefereixo la idea d'en Makishima (tot i que el procediment tampoc era l'adequat xD)

I quan entren a l'habitació de l'Akane per investigar el "WC?" és molt frustrant. En serio la Shimotsuki havia de comprovar el color de l'Akane? Serà clar, com sempre Nya Aquesta inspectora nova em posa dels nervis creient que "res" pot escapar al sistema... evidentment que en Kamui existeix!! I sinó que els ho diguin a la Shisui o a l'Aoyanagi, que al final li'n foten una d'hòsties xD Tot i això tal i com diu el sensei d'en Kou, probablement l'estranya és l'Akane, perquè el seu color no canvia mai, ni tan sols quan a la primera temporada no fa res per salvar la seva amiga; en aquesta escena ella em va decebre molt Facepalm i, en canvi, en Makishima va quedar com el puto amo Lloa

En Gino estava súper mono L Quan es preocupa per l'Akane ^^ En aquest cas en Togane tenia raó, perquè el psycho pass de l'Akane no s'ennuvolarà, però ell com ho sabia???? Very suspicious... Suspicious

No recordo exactament com va perdre el braç a la primera temporada en Gino... sé que va ser en els últims capítols quan va morir en Masaoka, però em falla la memòria xD ho hauré de tornar a mirar I l'Aoyanagi va ajudar a escapar en Kougami? O no ho van explicar o no me'n recordo gens ni mica; de fet vaig flipar quan van ensenyar en Saiga empresonat :/

I comparant els "villanos", a en Makishima el trobava més centrat (era un psicòpata igual, però no perdia el control (?) No sé com explicar-ho). El que trobo és que intel·lectualment parlant trobava molt més sexy en Makishima.
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... - Página 2 Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Skuld Dt Des 30, 2014 5:07 am

Bé, ja fa un temps que va acabar la segona temporada i vaig a comentar. No sé si és que tenia les expectatives molt altes, però la veritat és que la segona temporada no ha complert amb la seva funció. Com a "súper fan" de la primera temporada aquesta segona m'ha semblat que no complia amb els estandàrds de la primera. A més, amb aquest final s'han carregat pràcticament tot el que implicava a la primera referent al tema del sistema. Ha sigut un final apressurat i per mi el sistema sybil no hauria d'haver continuat, s'hauria d'haver quedat com estava. I mira que vaig esforçar-me per intentar que m'agradés xDD

Els punts positius eren el paper de l'Akane (tot i que en algun moment vaig notar que alguna cosa fallava), l'animació i el disseny dels personatges i la banda sonora. L'argument era fluixet, es nota que van canviar el director dels capítols i el guionista T_T Quan parlo de disseny de personatges em refereixo al dibuix, perquè la construcció de les personalitats deixava molta a desitjar... sobretot en Togane... really?? L'últim capítol va ser penós.. I ja no parlem de la Shimotsuki, quina mena d'atractiu podia tenir el seu personatge?? I bueno, la situació d'en Kamui em va semblar molt WTF? I la tia vestida de vermell era necessària?? A més, on carai era el meu Kougami!?!?! No ha sortit en toooooooooooooooooooota la temporada (i a partir del capítol 4 va ser tot el que podia esperar de la sèrie)

A algú que només hagi vist la primera temporada (si realment aprecia la qualitat de la història i no només l'acció i el gore) realment no li recomanaria la segona temporada perquè és una pèrdua de temps i jo faré com si mai hagués passat T_T
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... - Página 2 Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Skuld Dl Gen 05, 2015 1:14 pm

Com a mínim el trailer de la peli té bona pinta ^^


Spoiler:


"Recordad que el filme se estrenará el 9 de enero de 2015 y volverá a contar con los encargados de la primera temporada: Gen Urobuchi en el guión y Production I.G en la producción."


Sembla que encara hi ha esperança!!! No està tot perdut  Ilu  Ilu Esperem que aquests senyors puguin arreglar el desastre ¬¬ Diuen que passarà dos anys després de la segona temporada, però per mi la segona no ha existit xD Exigeixo que aparegui en Kougami!!!!!! Fins i tot sembla que l'animació serà millor que la d'aquesta temporada ^^ A més, al trailer hi he sentit en Hiroshi Kamiya, això ha de ser un "level up"!! I el tema principal també serà de Ling Tosite Sigure Ullets Creuem els dits  Nya

Si després d'això la peli és un fraude, ja podem plegar... no em pot decebre senyor Urobuchi Enfadat
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... - Página 2 Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Nafi Dt Gen 20, 2015 11:08 pm

Per fi he aconseguit acabar Psycho Pass 2 i... pfff quina decepció! Potser perquè només amb 11 capítols no han pogut aprofondir la trama com haurien d'haver fer però en comparació amb la primera temporada deixa molt que desitjar. Es nota la diferència de 22 a 11 capítols.
Decididament que hagués tornat a sortir en Kogami hagués estat un intent molt trist d'estirar l'èxit de la primera temporada i m'alegro que no ho hagin intentat, però després de veure el que han fet potser hagués estat millor això XD
No se si vaig entendre-ho bé però al final el sistema Sibyl es tira el farolaco de la vida, dient que si ha creat el psycho pass col·lectiu per poder auto jutjar-se i jutjar a en Kamui, però després, quan ell és mort, li diu a l'Akane que suda de psycho pass col·lectiu que es lia massa parda.
És veritat que en Makishima havia deixat el llistó molt alt però en Kamui em sembla un dolent molt infantiloide on lo únic que buscava és que el notessin: Kamui = SENPAI NOTICE ME! Almenys en Makishima volia volar-ho tots pels aires perquè simplement odiava el sistema per lo que era.
En Togane és un personatge molt interessant... AL PRINCIPI, després es torna un síndrome d'Edip amb potes + psicòsis i allò es descontrola massa.
La Shimotsuki se l'haurien d'haver carregat quan descobreix qui és en Togane. O abans per lerda.

Encara estic processant tota la informació...
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... - Página 2 Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Skuld Dl Jul 27, 2015 11:30 pm

M'he tornat a re-llegir l'últim comentari i no hi podria estar més d'acord xDDD La segona temporada va ser dolentíssima!! Ni un trist personatge dels nous se salva, ni un de sol!! A més que el sistema no segueix la pròpia regla... tot el que es va explicar a la primerta temporada se'n va anar a la merda T_T Molt descontenta!!

Però bueno, el que venia a dir és això!! Per fi tenim la pel·lícula subtitulada Nya Yeah!!!!! Encara no l'he vista ( a veure si puc mirar-la avui) però espero que sigui passable -_- Realment Psycho Pass és el meu anime preferit, però només la primera temporada... Por fi peli, no em decebis (creuem els dits). Deixo aquí l'enllaç <3

PELI PSYCHO PASS SUBTITULADA

M'agradaria que fessin com si la segona temporada no hagués existit, però suposo que això és demanar massa xD Segons sembla donarà tema per més temporades... tan de bo facin alguna cosa amb sentit, sinó és millor deixar morir les coses amb dignititat (cosa que s'ha perdut amb la segona temporada...). Bueno, deixarà de queixar-me que sinó m'allargo xD

Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... - Página 2 Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Skuld Dc Jul 29, 2015 12:41 pm

M'és igual si és funcional o no... jo vull un d'aquests "dominator"!! Quina passada!!

SMART PHONE DOMINATOR
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... - Página 2 Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum