Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SIByL still continues...

2 participantes

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Ir abajo

SIByL still continues... Empty SIByL still continues...

Missatge por Nafi Ds Set 07, 2013 7:47 am

Avui divendres 6 de setembre ha tingut lloc a Tokyo un esdeveniment on s'han retrasmés els 22 capítols que formen actualment Psycho Pass a través de diversos cinemes i on han estat presents el repart de seiyuus de l'anime. A més, a part de confirmar la segona temporada de Psycho Pass que ja havien anunciat, han anunciat que Psycho Pass tindrà una película.

Gràcies a la imatge de sota sabem que els dos projectes (segona temporada i película) seran completament nous. Res a veure amb la primera temporada.

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Us deixo el trailer que s'ha passat durant aquest esdeveniment a Tokyo per donar a conèixer aquests dos nous projectes. El video està format per escenes de la primera temporada (osigui està ple de spoilers!), narrat per Kana Hanazawa, seiyuu del personatge de Akane Tsunemori, i acaba anunciant aquests dos projectes i mostrant la frase SIByL still continues...

trailer psycho pass [spoilers]:
Encara no hi han dates de sortida per cap dels dos projectes.

P.D. Intentaré posar-ne un de subtitulat quan en trobi.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Skuld Ds Set 07, 2013 11:37 am

Tinc ganes que anunciïn quan s'estrenen... això d'esperar no és lo meu... Quan vaig saber que ho passarien pels cinemes em va fer una enveja!! jo tb volia veure Psycho Pass a la pantalla gran Deprimit 

Del trailer no entenc res de res, però només per les escenes és un molt bon resum de la primera temporada ¡¡spoilers a mogollón!! jeje Que bé que sigui tot nou, la veritat és que tornar a veure el mateix perdria tota la substància ^^

Spoiler:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Nafi Dl Set 09, 2013 8:43 am

És que tal i com queda al final, no crec que poguessin seguir amb lo mateix... creo yo. He sentit una teoria per internet, que el dolent de la segona temporada podria ser en Kougami. Es possible, es convertirà en el nou Makishima?

Spoiler:
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Skuld Dl Set 09, 2013 10:28 am

Aquesta teoria d'en Kougami també me l'he plantejada seriosament, més que res pel rumb que pren la història en els últims capítols. El seguit de decisions d'en Kougami l'allunyen cada vegada més d'on estava al principi i, això es deu a la influència d'en Makishima en ell; de fet, en Makishima els ha influenciat a tots moltíssim i crec que d'alguna manera o altra intentaran canviar les coses.

Spoiler:

P.D: per cert, m'encanta la imatge d'en Makishima que t'has posat de perfil ^^
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Nafi Dl Set 09, 2013 10:35 am

Totalment, ara són tots Makishimas en potència. Com per a no convertir-t'hi després de veure el que han vist, sobretot l'Akane. Però el Kougami al final ha estat el més influenciat encara que jo crec que, a part de que s'assemblen, també és que una mica ja pensava com en Makishima abans de coneixer'l. Encara més raó que confirma la teoria.

Spoiler:
P.D.: Oi que està guapíssim? Ullets M'encanta en Makishima, qui m'ho hagués dit.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Skuld Dl Set 09, 2013 10:57 am

És precisament pels Makishima en potència que em va agradar tant el final ^^ No podia ser que la cosa quedés igual que al principi després de tot el que va passar Enfadat 

Spoiler:

Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Skuld Dg Jul 20, 2014 5:55 am

Finalment alguna notícia nova sobre Psycho Pass!! La segona temporada s'estrenarà aquest octubre i la pel·lícula aquest hivern ^^ Quines ganes de poder veure ja la segona temporada!!  Content 

Però de mentre per esperar s'està emetent un re:make de la primera temporada que consta de 11 capítols de 46 minuts de durada. Diuen que està en alta fidelitat, però la veritat no trobo gaire diferència xd El que sí que he notat és que hi ha algunes escenes inèdites per aprofundir més amb els personatges ^^ De totes maneres són poquetes...  Sospir 

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Tot i això em sembla que me'l tornaré a mirar per aguantar fins octubre. Només de sentir el primer opening ja m'emociono jeje és que m'encanta Nya No puc esperar >_< I tornar a veure en Maki, en Ko i en Kagari L Sugoi!!
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Nafi Dl Jul 21, 2014 2:16 am

Segona temporadaaaaaa! Konata 2 Que llarg es farà fins l'octubre... Almenys calmem una mica el mono amb el remake aquest, que tal són els capítols? N'has vist molts? Almenys podrem tornar a veure en Makishima L
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Skuld Dl Jul 21, 2014 10:30 pm

Només he vist un parell de capítols perquè de moment són els que hi ha, però pel que he vist surten cada dijous. La diferència és que hi ha alguna escena inèdita dels personatges i ensenya alguna cosa més des del principi, però no hi trobo gaire diferència. Només que els capítols són més llargs Nya
Fins ara amb els dos capis han explicat els assassinats a la fàbrica amb els drones i ja estan amb el cas de l'spooky boggie, així que ja sortirà moooolt en Makishima L
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Nafi Ds Set 20, 2014 3:57 am

Ja tenim el el trailer de a segona temporada de Psycho Pass 2, ja que la tant esperada segona temporada ja està a punt d'estrenar-se: 9 d'octubre comença!



La banda sonora té pinta d'estar a l'altura de la primera temporada, i els dos nous executors per a mi prometen. Sobretot el dels cabells foscos, té pinta de ser un personatge profund en plan Kogami *^*
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Skuld Dl Set 22, 2014 9:49 am

Tinc unes ganes que s'estreni!! El trailer promet, a veure si superarà les expectatives ^^ Tot i això trobaré a faltar en Makishima T^T Dels executors en el meu cas encara no dic res perquè encara no m'han fet cap impressió.... sí, potser és que m'he encarinyat massa dels de la primera temporada xD
La banda sonora promet moltíssim, m'encanta!! I el mateix dic de l'animació, també es veu al·lucinant ^^
A veure quin paper tindran l'Akane i en Kougami aquesta segona temporada.. perquè segur que han canviat molt respecte la passada jejeje
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Nafi Dt Set 23, 2014 5:09 am

Jo tampoc tinc cap impressió del tot però és que tinc tantes ganes de que torni que m'estic fent massa la olla XD només queden poc més de dos setmanes perquè surtiii! >_____<
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Nafi Dc Oct 08, 2014 10:56 pm

Ja queda UN DIA per a que s'estreni la nova temporada de Psycho Pass! Suposo que el divendres ja podrem disfrutar del primer capítol! Konata 2 Konata 2 Konata 2 Konata 2
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Skuld Dg Oct 12, 2014 11:40 am

Per fi he pogut veure el primer súper capítol de la segona temporada!!! Comparant amb el de la primera potser no ha estat tan impactant, però ha sigut un bon començament i un bon capítol Nya
A part d'això, m'ha alegrat comprovar que han mantingut la banda sonora de la temporada anterior pel que fa a l'opening i l'ending ^^ L "Ling Tosite Sigure" i "Egoist" L

Ha sigut un primer capítol per veure com estan les coses, però ha estat interessant. L'Akane i en Gino han canviat moltíssim, la qual cosa és genial. En Gino ja no és tan... prepotent? condescendent? En fi, és adorable i està més guapo sense ulleres ^^ M'ha agradat tant el canvi que en l'escena en què la novata el manda a callar he pensat: " a callar tu, pringada!" xdd I què dir de l'Akane... doncs... ara el seu procés de raonament em recorda molt a les deduccions que feia en Kougami L La veig molt més centrada i competent, però continua igual que abans, la qual cosa m'encanta; mantenint sempre els seus principis L SUGOI!!

El problema que hi veig és que dins l'equip que té ara l'Akane hi ha molts "novatos" que no saben quin és el seu lloc o no semblen estar prou preparats per la feina... Quan va entrar l'Akane, com a mínim, tots tenien experiència (Masaoka T^T)

I el final  Ilu  Al principi m'ha semblat en Kougami, però després quan l'han enfocat de més a prop ja no ho tenia clar... suposo que no ho deu ser, perquè sinó hauria canviat la veu i se'l veia deu anys més jove xDDDD A més, que en Kougami tenia els ulls grisos i aquest els tenia marrons  Surprised  És igual, el final ha sigut brutal i em sembla que serà el meu nou amor de la temporada Ullets M'ha recordat molt en Makishima (a qui trobo a faltar des del fons del cor >_< És insubstituïble!!)

P.D: trobo a faltar en Shougo, en Kou, en Kagari i en Masaoka T^T Sabia que passaria però no ho puc evitar!! Plorant
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Nafi Dg Oct 12, 2014 1:34 pm

Jo també he vist el capitol i em moro de ganes de veure el següent. L'Akane m'ha enamorat, com dius segueix amb els seus principis però a més també hi ha una part de Kogami en ella, m'encanta. La nova inspectora m'ha caigut com el cul - i diria que a tothom - potser perquè em recorda molt a en Ginoza-kun a la temporada passada, sobretot al principi, amb aquesta terquetat i fe absoluta en el sistema Sibyl... o canviarà o acabarà molt malament.
En Ginoza-kun està per menjar-se'l sense les ulleres! El canvi de look l'ha afavorit molt. Els dos nous executors m'agraden, el dels cabells negres i misteriós sobretot (que no té gens de pinta de ser novato però això diu l'Akane), l'altre sembla patosillo i inútil, però ja veurem.
M'ha encantat el moment yuri entre la nova inspectora i la executora de sempre, aquí hay marro si o si... a vera si la informàtica es posa gelosa i tot, però no massa que no vull que es torni un shoujo, però mola Nya
No m'he empanat de la mitat (de tots) els noms del nou equip i els nous executors (de la Divisió 2), però per lo que ajuden espero que tampoc surtin molt més... com la lía l'executor de la terrassa vaya imbècil.
El dolent també em pensava que seria en Kogami però crec que diu el seu nom en algun moment o potser ho fa algú altre. Em recorda molt a en Makishima això d'ajudar a psicòpates en potència... bona senyal.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Skuld Dg Oct 12, 2014 11:32 pm

Perquè negar-ho? Ara l'Akane molta moltíssim jeje està súper pro ^^ En canvi, la nova inspectora està massa segura de si mateixa, com es nota que no té ni idea del que significa el sistema Sybil... Quan al final diu que l'Akane s'equivoca l'únic que puc pensar és que ja s'ho trobarà. A més, han quedat clares les falles del sistema en el moment en què s'ha revocat la decisió passant de 302 a 299 xdd I evidentment que la societat començarà a adonar-se que només s'afavoreix a una minoria. De fet, aquest suposat "criminal" per mi no anava tan desencaminat; a més que no va fer mal a ningú.

Bueno, el que volia dir és que a mi també em recorda a en Gino la temporada passada; i em sembla que el mateix Gino opina el mateix per com li parla Nya és la veu de l'experiència xd En Togane no té pinta de novato, sobretot si el comparem amb en Hinakawa, que té pinta de patosillo... A veure com evolucionen ^^

"Moment yuri detected" jajajjaja també vaig pensar igual, però en comptes de rollo shoujo l'únic que vaig pensar és que ja estava pillada i no era viable xD M'agrada més amb la Shion Smile

Els de la divisió 2 pràcticament han estat aniquilats i.. tenint en compte que al primer que cau el deixen abandonat... que se jodan!! Però el final de veritat que em va deixar ganes de més, si més no se'l veia molt intel·ligent. A esperar una setmana ¬¬

Per cert, lo dels psicotròpics del principi, que m'ho vaig deixar en el comentari anterior, m'ha semblat molt fort xDDDD Repartien psicofàrmacs com si fossin mocadors!! "No teman, solo provocaran efectos adversos" WTF?! Anava en serio? Les pastilles no són la solució per tot...
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Skuld Dc Oct 22, 2014 6:42 am

Vinga, que fins avui no havia tingut temps de postejar res sobre Psycho Pass!! L

Bé, per mi una de les coses més rellevants del capi ha estat saber que l'Akane fumava!! O_O No sé perquè, però no m'ho esperava jeje Potser és que ha adoptat el comportament d'en Kougami en més d'un sentit xD Però jo crec que el que passa és que el troba a faltar i té la necessitat de l'olor a tabac. No l'he vista fumar durant el capítol... crec que només tenia la cigarreta per allà... ara no ho recordo exactament, però m'ha cridat molt l'atenció el comentari del "terapeuta"? No sé exactament quin tipus de professional era xD

Un altre tema rellevant ha estat l'escena del gimnàs... em sap molt de greu, però ningú superarà l'escena d'en Kougami entrenant a la primera temporada Bah Hauria de ser molt i molt sexy per a superar allò xddd I tenint en compte la conversa entre l'Akane i en Togane, se'm fa evident que no és un principiant ^^

Per altra banda, la relació entre la Shimotsuki i la Yayoi sembla més ferma en el segon capítol (sobretot en contraposició a com tracta a en Gino aquesta inspectora, com s'atreveix >_<). En fi, suposo que la relació de la Shion i la Yayoi és puntual, no sé si li molestaria molt que s'emparellessin... Triangle amorós yuri a la vista xDDD

L'escena en què intentaven comprendre el "WC?"... he mort quan han mencionat el lavabo xDDD No és això, segur!! I més quan l'Akane per fi entén a què es refereix ^^ ~what color?~ Això es posarà més interessant Nya
Al principi el criminal del primer capítol semblava força centrat, però al final se li'n va la pinça completament... I no sé massa què pensar d'en Kamui :/ Al final quan ha sortit plorant pensant que l'Akane ho entendria m'he quedat una mica desil·lusionada amb ell... Sé que ha sortit molt poc, però no esperava aquesta escena xD

S'haurà d'esperar a veure què passa en el pròxim capítol ^^ De totes maneres, m'agraden més els executors de la temporada passada. En Togane no em sembla gaire de fiar i en Hinakawa és mono, però de moment li falta ganxo Smile  
M'encanta Ling Tosite Sigure L Un opening boníssim ^^

Ling Tosite Sigure - Enigmatic Feeling:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Nafi Dj Oct 23, 2014 1:58 am

Per lo que he entés jo no fuma, només encén els cigarros perquè se li enganxi la olor a fum com quan estava amb el Kogami L
Hi han molts paral·lelismes dels nous personatges amb els antics executors que ja no hi són, en Togami fuma i entrena com en Kogami, el dels cabells vermells menja dolços com el dels cabells taronjes (mai m'en recordo del nom).
No m'entero GENS dels noms dels nous (segona divisió sobretot) però si, també he vist yuri yuri arribant, però també entre la inspectora nova companya de l'Akane i l'executora que també estava a la primera temporada:

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Jo tampoc em fio un pel d'en Togane, un ex-terapeuta que era part d'una familia que s'ha entés que és bastant potent (d'una farmacèutica crec), això fa podor a cremat per tot arreu.

P.D.: Doncs jo havia entés que WC era White Color (que entenc que significa que tens el Psycho Pass calmat si està blanc), no hi havia pensat en What/Which Colour però també ho veig possible ara que ho penso XD Lo que em molesta és que a la primera temporada no van parlar mai del Psycho Pass com a una tonalitat de color, sempre havia sigut un número, a que ve ara això i completament del gratis?
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Skuld Dj Oct 23, 2014 2:53 am

Sí, tens raó, l'Akane no fuma ^^ He tornat a mirar l'escena en concret i, tal i com pensava només era la necessitat de l'olor a tabac. Que mona L Però el tabac és perjudicial per la salut!!!  Shock

Ara que dius això dels paral·lelismes és veritat, no m'havia fixat que en Hinakawa tenia una retirada a en Kagari L. El Togane - Kougami és massa evident com per no veure-ho xDDD aquest fins i tot jo l'havia notat

He pensat en "what colour?" automàticament perquè sí que havien parlat de tonalitats de colors durant la primera temporada. El blanc és per dir que està en plenes condicions, mentre que el pitjor color que pots tenir és negre. El de l'Akane acostumava a ser sempre de tons clars (blau turquesa, crec recordar) i quan es posa "turbio" és quan passa a tons groguencs, marronosos etc. Crec recordar una cosa així...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] En Masaoka i el catàleg de colors xD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Nafi Dj Oct 23, 2014 3:54 am

Lol doncs se m'havia passat completament lo dels colors, suposo que és perquè només parlen del Psycho Pass els primers capítols, després amb lo del Makishima i les seves entramaliedures. O que se m'envá la olla ja...
És veritat que lo d'en Kagari i en Hinakawa (si ho escric me'ls acabaré aprenent) és més sutil comparat amb lo dels altres dos:

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Skuld Dj Oct 23, 2014 8:15 am

Ara m'he deprimit... trobo a faltar en Kagari!!! Amb el gif que has posat s'ha fet present que no hi és T^T Com ho farem ara sense ell xD No es mereixia morir en aquell lloc...

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] Era l'alegria del grup :')

Spoiler:


PD: per això dels noms, m'acabo de fixar que surten tots a l'ending xDD Quan ho he vist he hagut de parar a veure què hi posava ^^ I ja que parlàvem de dolços...

Dolços!! ^^ Nyam, nyam[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]


Editat per darrera vegada per Skuld el Dj Oct 23, 2014 9:57 am, editat 1 cop en total
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Nafi Dj Oct 23, 2014 9:46 am

En serio posa tots els noms a l'ending? Però en japonès suposo... Hauré de tornar a mirar l'ending Nya
Era un amor en Kagari T___T no se si en Hinakawa estarà a l'alçada... temo que no Sad
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Skuld Dj Oct 23, 2014 10:04 am

Sip, quan surten les fotos dels personatges surt el nom de cadascun al costat, tot i que no es llegeixen gaire bé ^^ Ja he dit que he hagut de parar per veure si realment eren els noms xD

Egoist - Fallen:
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Skuld Dv Oct 24, 2014 7:02 am

La pel·lícula de Psycho Pass!!! Ja té data d'estrena  Content Haurem d'esperar fins el 9 de Gener i suposadament tindrà lloc dos anys després de Psycho Pass 2. Esperem que sigui una bona peli ^^

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen] L'Akane es veu súper pro al cartell L
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 31
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Nafi Dv Oct 24, 2014 9:39 am

*________* Mooooola... tot i que em fa por que Psycho Pass 2 acabi massa obert si han de fer una peli després... i haver d'esperar fins al Gener! Però bueno l'Akane està genial a la portada (m'alegro que hi surti, bona senyal) així que segur que la peli molarà *^*
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SIByL still continues... Empty Re: SIByL still continues...

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 2 1, 2  Següent

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum