El teu nom pirata
+3
Meina
ErwynKC
Nafi
7 participantes
El teu nom pirata
He trobat aquesta imatge per internet i m'ha semblat divertida, tot i que jo encara no segueixo One Piece sé que vosaltres si, així que aquí la deixo!
Quin és el vostre nom pirata?
Jo com no tinc ni idea del meu segon nom ho he fet amb els dos cognoms, i em surt: Matey O' Jackson
Sembla bastant profesional, crec que podria conquerir varios mars amb aquest nom. Però no en tinc ni idea del que significa Matey, si algu ho sap que no es talli i ho expliqui!
Quin és el vostre nom pirata?
Jo com no tinc ni idea del meu segon nom ho he fet amb els dos cognoms, i em surt: Matey O' Jackson
Sembla bastant profesional, crec que podria conquerir varios mars amb aquest nom. Però no en tinc ni idea del que significa Matey, si algu ho sap que no es talli i ho expliqui!
Re: El teu nom pirata
Peg Leg Bones Ned Head No m'agrada....
ErwynKC- Dimoni guineu
Dead man Storm Byrd!!
I amb una petita modificació de la casa és: Dead Woman Storm Byrd!!
Jujuju a mi si que m'agrada el meu nom (amb la meva modificació!!)
I amb una petita modificació de la casa és: Dead Woman Storm Byrd!!
Jujuju a mi si que m'agrada el meu nom (amb la meva modificació!!)
Editat per darrera vegada per Meina el Dt Jul 16, 2013 6:59 pm, editat 1 cop en total
El meu és Miss Plank Jackson... però no m'acaba de convèncer...
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
El de la Meina sona a pirata destroyer, peligrosa y violenta. La pirata Erza! XD El de la Skuld és mínimament acceptable, em sona a personatge cridaner que es pasa els capítols fent el ximplet (ho sento Skuld). En canvi el de l'Erwyn no s'agafa per enlloc, no té sentit algun.
Quin agafarieu sense tindre en compte noms ni cognoms?
Quin agafarieu sense tindre en compte noms ni cognoms?
Sí, jo tb ho sento... no m'agrada gens!!! >_<
Doncs... si l'hagués de triar jo.. potser "Bloody Storm Kidd" Aquest m'agrada molt més
Doncs... si l'hagués de triar jo.. potser "Bloody Storm Kidd" Aquest m'agrada molt més
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
A mi tampoc...
"Lady O' Rivers" xD No ho sé... Els vostres si que queden molóns..!
"Lady O' Rivers" xD No ho sé... Els vostres si que queden molóns..!
ErwynKC- Dimoni guineu
Que guaii!! La pirata Erza!! Tot hi que de personalitat no sóc gens així jo sóc més, personalitat Levy!!
Jo si l'hagues pogut triar hauria fet, nose... (convinar-los també es complicat)
Dirty O'Bird!!
Jo si l'hagues pogut triar hauria fet, nose... (convinar-los també es complicat)
Dirty O'Bird!!
el meu fot fàstic
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
El meu és Dirty Storm Jackson XD
The Real Dickinson- Petit dimoni
Sí, el teu és guaii!! El que m'ha tocat no m'agrada gens ni mica... Té nom de pirata mediocre... Exigeixo poder canviar el nom pel que m'he triat !! xD
Skuld- Dimoni gos
el meu Ann, Ariel i Angela
Editat per darrera vegada per Portgas D. Rouge el Ds Ago 03, 2013 2:24 am, editat 1 cop en total
Portgas D. Rouge- Petit dimoni
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum