AMV's
+3
Meina
ErwynKC
Nafi
7 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: AMV's
Not perfect... mmm... i què té de dolent?! Voler ser perfecte és avorrit, no té cap gràcia si no pots millorar en res. No sóc perfecte (sense intenció de ser-ho, quina mandra) i tampoc m'interessa; no ho vull per a mi ni tampoc ho demano a ningú ¡¡cadascú és únic!! ^^
Oks, i després de deixar anar la parrafada (gomen ) deixo akest AMV de Kuroshitsuji amb imatges del dimomni més sexy La cançó és "For your entertainment" de l'Adam Lambert
Oks, i després de deixar anar la parrafada (gomen ) deixo akest AMV de Kuroshitsuji amb imatges del dimomni més sexy La cançó és "For your entertainment" de l'Adam Lambert
- Kuroshitsuji (Sebastian):
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
És molt curiós amb el que m'agrada aquest i encara no l'havia posat aquí bé, Marineford Tribut a Shirohige
- Spoiler:
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Tribut al caballer El Cid de capricorni
- Spoiler:
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
I com es diu la cançó?? El Cid? És que m'ha semblat sentir que en algun moment deia aquest nom. Bé, és igual... El Cid mola molt (sobretot ara que sé qui és en Shura XD)
Jo deixo aquest que he trobat de la Yuuko ^^
L'estil de dibuix de CLAMP en aquest anime no m'agrada gaire, però he de reconèixer que xxxholic m'encanta. I la Yuuko és la millor!!
Jo deixo aquest que he trobat de la Yuuko ^^
- Spoiler:
L'estil de dibuix de CLAMP en aquest anime no m'agrada gaire, però he de reconèixer que xxxholic m'encanta. I la Yuuko és la millor!!
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
M'han agradat molts! El de sabo i ulquiorra sobretot. Aqui deixo un canal amb un munt de amv's molt bons al meu pareixer -> [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Javi ciffer- Humà
AMV Byakuya vs Ichigo
- Spoiler:
jin_97- Dimoni d'aire
Aqui ni ha un altre de bastant depriment
Itachi i Sasuke (hoy vivo por ti)
- Spoiler:
jin_97- Dimoni d'aire
jin_97 escrigué:Aqui ni ha un altre de bastant depriment
- Spoiler:
La lletra....
UchihaGin- Humà
N'he trobat uns quants que trobo que estan súper ben editats, m'encanten ^^ El primer conté spoilers, els altres no.
- Hakuryuu & Judal - MAGI:
- SHARRKAN - MAGI:
- MISAKI YATA - K:
Skuld- Dimoni gos
No és que al principi fos gaire partidària del SaruMi, però és que aquesta cançó li va perfecta a en Saruhiko xD Realment és una relació estranya...
- sarumi (k) - super psycho love:
Skuld- Dimoni gos
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum