Super Xat
+7
criscare124
ErwynKC
The Real Dickinson
Meina
Skuld
jin_97
Nafi
11 participantes
Nou 3xl :: General :: Propostes i Ajuda
Pàgina 1 de 9
Pàgina 1 de 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Super Xat
Els savis del xat m'han proposat que organitzem una Super Xat per a poder coneixer-nos tots més enllà dels posts del fòrum. Quedem tots un dia i una hora per conectar-nos al xat i fer petar la xerrada tots junts!
Segons els meus càlculs lo millor seria fer-lo la setmana que ve (Setmana: 15/07 a 21/07), el dia concret el podem triar entre tots per a que quedem el dia al que tothom li va millor. La franja horària preferida suposo que seria per la tarda (de 16h a 20h) però també és millor que ho decidim entre tots, o sigui que si us va millor pel matí no tingueu problema per dir-ho!
Conclusió:
SUPER XAT
Día: Dimecres 17/07
Hora: 17h
Fet (amb èxit!)
Dia: Dimarts 13/08
Dia: Dimarts 10/09
Dia: Dissabte 26/10
Allà us espero!
Segons els meus càlculs lo millor seria fer-lo la setmana que ve (Setmana: 15/07 a 21/07), el dia concret el podem triar entre tots per a que quedem el dia al que tothom li va millor. La franja horària preferida suposo que seria per la tarda (de 16h a 20h) però també és millor que ho decidim entre tots, o sigui que si us va millor pel matí no tingueu problema per dir-ho!
Conclusió:
SUPER XAT
Fet (amb èxit!)
Allà us espero!
Editat per darrera vegada per Nafi el Dt Feb 03, 2015 3:22 am, editat 7 cops en total
Re: Super Xat
a mi em va bé a qualsevol dia i hora
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Em sembla una bona idea ^^ I tens raó Nafi, jo preferiria que fos a la tarda (pk m'agrada dormir ara que puc xD) Pel que fa al dia i l'hora ara per ara em va bé el que decidiu
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Jo ja he dit que em va bé qualsevol hora!! Bueno, qualsevol no, lúnic dia que no em va bé es els dilluns a les 19h!!
Va aveure qui més s'hi afegeix!!
Va aveure qui més s'hi afegeix!!
A mi em va bé pràcticament sempre!
The Real Dickinson- Petit dimoni
Jo suposo que puc aquestes tardes.. ^^
ErwynKC- Dimoni guineu
Com que estem tots amb la vagancia de les vacances proposo que ho ferm a les 17h, i si ningú té preferencies pel dia excepre la Meina pues el dimecres?
Per mi Ok!
ErwynKC- Dimoni guineu
Okey doncs! Queda fixat per el dimecres a les 17h, si surgeix algun inconvenient aviseu amb temps
Concretant més, el dimecres 17-07-2013 a les 17:00 p.m!!! I espero que sigueu puntuals per que al nostre país la puntualitat no es gaire bona!!!
Perdona Nafi, es que em faia molta il·lusió posar-ho!!
Perdona Nafi, es que em faia molta il·lusió posar-ho!!
m'ha quedat molt clar meina jajajajaja
jo hi seré
jo hi seré
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
A mi també m'ha quedat clar! Jajajajajj xD
Allà estaré!
Allà estaré!
ErwynKC- Dimoni guineu
Tot i que no tothom és gaire puntual et garanteixo que a les 17:00 h seré allà Meina
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Molt bé nois confio en vosaltres (M'heu fet emocionat TT^TT)
VISCA LA JOVENTUT
Sé que aquesta frase no hi pinta res a aqui al mig però es que m'ha fet il·lusió!!
VISCA LA JOVENTUT
Sé que aquesta frase no hi pinta res a aqui al mig però es que m'ha fet il·lusió!!
A mi també em va de conya!!! Serà la meva tarde de descans del TDR (qualsevol cosa per evitar la feina
Ho sento... Jo no puc aquesta setmana :/ Estaré sense internet durant la setmana vinent fins el 22 T_T Sorry!!!
Syoko-chan- Mononoke
Arg! Syoko-chan em sap greu Jo és que a partir del 21 no hi sóc...
Bueno si us sembla bé també podem fer un Super Xat a l'agost, per als que no puguis assistir a aquest, o no se n'hagin enterat. Proposo.
O fer-lo aquest divendres o aquest diumenge a la mateixa hora (17h), vosaltres decidiu!
Bueno si us sembla bé també podem fer un Super Xat a l'agost, per als que no puguis assistir a aquest, o no se n'hagin enterat. Proposo.
O fer-lo aquest divendres o aquest diumenge a la mateixa hora (17h), vosaltres decidiu!
A mi em va bé sempre (d'aquí a l'agost poden haver canvi de planos però de moment a mi em va bé^^), o el divendres o diumenge també!^^
ErwynKC- Dimoni guineu
A mi també em va bé el divendres i el dissabte , al agost es depen del dia!!
El que també he pensat es fer un xat ara i un per l'agost!!
El que també he pensat es fer un xat ara i un per l'agost!!
Si, dos xats!!! Va bé XD O una setmana després del juliol i un al agost:3
Syoko-chan- Mononoke
Però, una setmana despres del juliol, no es agost??
Jo amb lo dels dos super xats pensava un ara, el dimecres 17 com ja havien quedat (que unes quentes persones ja havien confirmat que els hi anava bé) i l'altre al agost, que us sembla??
Jo amb lo dels dos super xats pensava un ara, el dimecres 17 com ja havien quedat (que unes quentes persones ja havien confirmat que els hi anava bé) i l'altre al agost, que us sembla??
Sincerament, com quedem al final? És que amb tantes dates estic una mica perduda Al final el fem el dia 17 i després un altre a l'agost o com va?
Skuld- Dimoni gos
Jo penso que si a tots us sembla bé en fem un el dimecres 17 i un altre al agost!! Us sembla bé??
per mi perfecte
jin_97- Dimoni d'aire
Pàgina 1 de 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Nou 3xl :: General :: Propostes i Ajuda
Pàgina 1 de 9
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum