Cartell Saló del Manga XIX
4 participantes
Cartell Saló del Manga XIX
Què, ja l'heu vist? Ja ha sortit el nou cartell, el d'aquest any!!
Què us sembla?? A mi m'agrada que hagin pensat en tantes sèries famoses, tots aquests trets característics dels animes del moment (i de no tant el moment).. A primera vista no m'ha agradat gens, però després una mica més.. ^^
Què us sembla?? A mi m'agrada que hagin pensat en tantes sèries famoses, tots aquests trets característics dels animes del moment (i de no tant el moment).. A primera vista no m'ha agradat gens, però després una mica més.. ^^
ErwynKC- Dimoni guineu
Re: Cartell Saló del Manga XIX
A mi m'ha passat com tu, la primera impresó ha sigut dolenta però quan m'hi he tornat a fixar i m'ha agradat molt més!!
Mola molt!!!
Mola molt!!!
Sí, després la cara de "muahahahahah" del personatge i amb aquest tint tant original que porta al cabell m'ha acabat agradant.. ^^
El barret de One Piece, la màscara de Bleach, les estrelles de Bola de Drac, els ulls d'en Shin-chan, en Happy de Fairy Tail, el 10 del Shohoku, el símbol de Konoha, la poma de Death Note, la Pokeball...
Està prou bé
El barret de One Piece, la màscara de Bleach, les estrelles de Bola de Drac, els ulls d'en Shin-chan, en Happy de Fairy Tail, el 10 del Shohoku, el símbol de Konoha, la poma de Death Note, la Pokeball...
Està prou bé
ErwynKC- Dimoni guineu
Encara no l'havia vist!!! Et pots entretenir buscant a què correspon cada imatge Tinc ganes d'anar-hi !!
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Jo a veure si aquest any hi vaig..
Quantes coses reconeixeu?
Quantes coses reconeixeu?
ErwynKC- Dimoni guineu
El dibuix no pega molt amb el Saló del Manga, però això de que surtin guiños a varios animes que fan part de l'història ho peta!
Jo veig: Shin Chan, Bleach, Sakura, Naruto, Dragon Ball, One Piece, Slam Dunk, Full Metal Alchemist, Fairy Tail, Death Note
Jo veig: Shin Chan, Bleach, Sakura, Naruto, Dragon Ball, One Piece, Slam Dunk, Full Metal Alchemist, Fairy Tail, Death Note
I també: Doraemon, mazinger z, astroboy, saint seiya, pokemon i sailor moon ^^
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Wow Quantes coses! Jo no n'havia reconegut tantes!! Molt bé, molt bé, es nota que sóu Otakus!
Jo només havia sabut veure:
Shin Chan, Bleach, Sakura, Naruto, Dragon Ball, One Piece, Slam Dunk, Death Note, Fairy Tail, Salior Moon, Doraemon, Pokemon, Arale i Mazinger Z..
Jo només havia sabut veure:
Shin Chan, Bleach, Sakura, Naruto, Dragon Ball, One Piece, Slam Dunk, Death Note, Fairy Tail, Salior Moon, Doraemon, Pokemon, Arale i Mazinger Z..
ErwynKC- Dimoni guineu