Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Es poden fer enquestes?

3 participantes

Es poden fer enquestes? Empty Es poden fer enquestes?

Missatge por Meina Dj Jun 13, 2013 7:35 pm

Nafi, jo m'enrecordo que al 3xl hi havia un apartat per fer enquestes, i m'agradaria saver si aqui hi ha alguna manera de fer-ne també aqui, es que a mi m'agrada molt fer-ne i respondren!! Amb lo d'enquestes vull dir aixó:

ex: quin es el teu pirata de la tripulació del barret de palla preferit:

• Ruffy
  • Zoro
  • Nami
  • Ussop
  • ...

I que al botar surtin els resultats

P.D: Aixo es una tonteria que m'ha cridat l'atenció, l'apartat de brossa per que serveix?? per si algún apartat no esta bé i per llençar-lo??
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Es poden fer enquestes? Empty Re: Es poden fer enquestes?

Missatge por Nafi Dj Jun 13, 2013 10:22 pm

Per crear una enquesta simplement has de crear un Tema Nou normal i si baixes en la pàgina al crear un tema nou hi ha la opció Afegir una enquesta. Si omples els buits que hi han en aquest apartat automàticament es crearà una enquesta quan creis aquest tema nou.

Lo de la brossa serveix per si algun tema l'he de borrar doncs l'envio allà per no perdre'l del tot.

Espero haver-te resolt els dubtes, si algo no t'ha quedat clar diga-m'ho Wink
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por ErwynKC Dv Jun 14, 2013 4:25 am

Q guai!! Ja m'ho miraré això de les enquestes perquè m'encantava fer-ne!! I pensava temes i coses x fer-ne enquestes, però com que el 3xl ja no hi era... Suposo que aquí no contestarà tanta gent, però serà interessant^^

I l'apartat de brossa a mi també m'havia cridat l'atenció, la veritat xD
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Meina Dv Jun 14, 2013 5:51 am

Si, moltes gracies, m'has resolt els dubtes!!!  Monita Ballant Quan em vagi bé m'ho miraré!!! Quines ganes!!! 

A més podeu estar quasi segurs que totes les enquestes que es facin jo les respondre, buajajajaja, es que m'encanta respondre enquestes Monito Ullets !!!

Erwyn, es que molta moltissim fer enquestes i respondren, jo no em calia reservar-me per fer-ne per que quan tinc temps i ganes en poso algúna a la meva página web 

Bueno, jo penso que si no deixem que el foro es mori i hi anem insistint la gent mica en mica hi anirá entran i cada cop serem més (potser exagero una mica, peró es que m'agrada ser positiva) jo mica en mica vaig fent spams als antics membres del 3xl dels que tinc el correu o el face (les úniques que m'han fet cas han sigut la Syoko-chan i el Shaoran, pero de moment tampoc comenten gaire TT^TT) Per cert, jo sóc un bon exemple, em vaig fer un compte quan van tancar el 3xl i fins al març no m'hi vaig posar en serio a publicar coses aqui.
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum