Otakus futboleros?
3 participantes
Otakus futboleros?
Sé que el foro no és precisament per parlar d'això, ja que otakus i futboleros no n'hi deuen haver masses... (O sí..?)
Però.. Jo en sóc una! xD Si us agrada el futbol de quin equip sou? (S'ha de tenir en compte que no tothom és del mateix..)
Jo del Barça, jeje
Havia pensat en aquest tema i m'he acabat de decidir perquè he vist aquest video:
Dir que m'ha agradat molt, com a homenatge a aquest gran jugador.
PD: Si a ningú no li agrada prou el futbol com per comentar, (és un foro d'anime lololo~) quedaré forever alone... Y_Y xD
Però.. Jo en sóc una! xD Si us agrada el futbol de quin equip sou? (S'ha de tenir en compte que no tothom és del mateix..)
Jo del Barça, jeje
Havia pensat en aquest tema i m'he acabat de decidir perquè he vist aquest video:
Dir que m'ha agradat molt, com a homenatge a aquest gran jugador.
PD: Si a ningú no li agrada prou el futbol com per comentar, (és un foro d'anime lololo~) quedaré forever alone... Y_Y xD
ErwynKC- Dimoni guineu
Re: Otakus futboleros?
Jo també sóc culé! I m'encanta el futbol (veure'l, no jugar-lo). Ho he arribat a passar molt malament per culpa d'això XD
M'alegro no ser la única otaku futbolera, no estàs sola!
Avui m'he emocionat molt (no, no he plorat) quan ha sortit la roda de prensa de l'Abidal, després de tot el que ha passat i el que ha superat aquest home em sento molt orgullosa que hagi fet part del nostre club i de la nostra història. Gràcies Abi!
I Força Barça
M'alegro no ser la única otaku futbolera, no estàs sola!
Avui m'he emocionat molt (no, no he plorat) quan ha sortit la roda de prensa de l'Abidal, després de tot el que ha passat i el que ha superat aquest home em sento molt orgullosa que hagi fet part del nostre club i de la nostra història. Gràcies Abi!
I Força Barça
Erwin gracies per penjar aquest video, m'ha agradat moltt. Bueno... jo no em considero futbolera (aqui arriba la rareta) , però si que em considero culè (amb el barça al cor ).
Nafi, jo també m'alegroo!!!! Jo sóc més de mirar-lo, però a vegades a educació física, acabo jugant amb els nois i un parell de noies més... ^^
Lo del Abi molt maco... :')
Ho vaig publicar al Google+ :
#merciAbidal per demostrar ser blaugrana amb el cor, per haver sigut fort envers el que has pasat i continuar jugant. Per haver estat unit a l'equip com ningú.
Et desitjo molta sort, molts ànims i felicitat.
Ets molt gran. MerciAbi22
Lo del Abi molt maco... :')
Ho vaig publicar al Google+ :
#merciAbidal per demostrar ser blaugrana amb el cor, per haver sigut fort envers el que has pasat i continuar jugant. Per haver estat unit a l'equip com ningú.
Et desitjo molta sort, molts ànims i felicitat.
Ets molt gran. MerciAbi22
ErwynKC- Dimoni guineu
Com esteu Otakus Futboleroos??? Esperant que torni a començar l'acció!
Us deixo una cançó que va fer un programa de una Ràdio musical, tot i que és de fa unes temporades (Jojojojo Maxwell, Henry, Zlatan, Milito, Bojan, Keita, Márquez, Txigrinski.. etc xD)
Però la lletra està currada!
Perdoneu si algú no és del Barça... (si sou del Madrid no l'escolteu jejejejje n.n')
Us deixo una cançó que va fer un programa de una Ràdio musical, tot i que és de fa unes temporades (Jojojojo Maxwell, Henry, Zlatan, Milito, Bojan, Keita, Márquez, Txigrinski.. etc xD)
- Spoiler:
Però la lletra està currada!
Perdoneu si algú no és del Barça... (si sou del Madrid no l'escolteu jejejejje n.n')
ErwynKC- Dimoni guineu
Demà a les 23:00 es juga la tornada de la Supercopa d'Espanya:
Barça - Altlètic de Madrid
El Barça rep els matalassers al Camp Nou amb el resultat de 1-1 al Calderón.
Allà els del Atlètic vàren fer moltes faltes al llarg del partit, cosa que impedia jugar al Barça amb comoditat, fent el seu joc.
A veure com va aquí el Camp Nou!!
Guanyaràn?
Barça - Altlètic de Madrid
El Barça rep els matalassers al Camp Nou amb el resultat de 1-1 al Calderón.
Allà els del Atlètic vàren fer moltes faltes al llarg del partit, cosa que impedia jugar al Barça amb comoditat, fent el seu joc.
A veure com va aquí el Camp Nou!!
Guanyaràn?
Editat per darrera vegada per Erwyn14KC el Dj Ago 29, 2013 6:53 am, editat 1 cop en total
ErwynKC- Dimoni guineu
Clar que si! El Barça està on fire i ho demostrarà demà patejant-li el cul als maleïts colchoneros, a vera si s'enteren que per molt joc lleig que facin no ens podran parar!
Jo dic que guanyarem 2-1 i espero poder veure un gol de Neymar!
Jo dic que guanyarem 2-1 i espero poder veure un gol de Neymar!
Així m'agrada, Nafi!! Ben segura! >
Sí, un 2-1 seria molt possible.. Jo vull que marqui en Pedro, que a dies està molt bé, i a altres gens.. >.<
Força Barça!!
Sí, un 2-1 seria molt possible.. Jo vull que marqui en Pedro, que a dies està molt bé, i a altres gens.. >.<
Força Barça!!
ErwynKC- Dimoni guineu
Demà el clàssiiiiiiiiiic!!!!
Els del Barça juguen contra els merengues a les 18:00, al estadi Camp Nou, i emetràn el partit per C+ Liga - GolT - C+ Liga HD.
Preparats? Força Barça!
Els del Barça juguen contra els merengues a les 18:00, al estadi Camp Nou, i emetràn el partit per C+ Liga - GolT - C+ Liga HD.
EL CLÀSSIC. Barça - Madrid
Preparats? Força Barça!
ErwynKC- Dimoni guineu
Buuuuuuff veient com van en els últims partits em posa bastant nerviosa aquest clàssic, pot arribar a ser la pallissa padre. Espero que es despertin d'una puta vegada i juguin com han de jugar perquè el Madrid no els en deixarà passar ni una! Menosmal que és el primer clàssic d'aquesta temporada i que tampoc té molta importància en lo que a la classificació es refereix, tot i que si perdem l'Atletico crec que ens podria passar.
Ànims Barça!
Ànims Barça!
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum