Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Shingeki No Kyojin

+2
Meina
Nafi
6 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Shingeki No Kyojin - Página 2 Empty Re: Shingeki No Kyojin

Missatge por Nafi Dc Set 11, 2013 3:10 am

Justament l'Eren és l'únic que vull que mori, no em cau gens bé XD però sé que no pasarà Sospir Com es mori en Levi se ba a aber un follón...
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Meina Dl Set 30, 2013 6:42 am

TT^TT Vull que surti ja la segona temporadaaaaaaaaa!! Tot hi que segurament que començaré el manga!!

No esperava que la Annie crees un escut de diamant al seu voltant Shock , em pensava que escaparia o la agafarien viva (tot hi que si, l'han agafat viva). M'ha agradat el capitol, pero la setmana que ve trobare a faltar el seguent Pataleta 

Pero bueno, per que no et deprimeixis tant per el final de SnK aqui et deixo una imatge de Gajeel i la Levy!! L

[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]

Pero que monos que son Vergonyós 
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nafi Dl Set 30, 2013 7:40 am

Kawaiiiiiiiiiiiiiiii! M'encanten Meinaaaaaaaa Konata 3 Que secsi en Gajeel amb cueta Baba 
Jo també trobaré a faltar els capítols cada setmana ç___ç espero que no tardin molt en treure la segona temporada o m'agafarà una crisi d'abstinència.
Suposo que jo també em passaré al manga, tot i que quan segueixn amb l'anime el seguiré seguint ja que m'encanta el dibuix i l'animació i veure en Levi en movimiento!
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Skuld Dv Abr 25, 2014 4:36 am

No llegeixo els últims comentaris pk encara em keden alguns capis per acabar l'anime (em passaré al manga pk no ho aguantaré XD). Però quin anime més èpic!!!!! I una banda sonora genial!! Els dos openings són brutals, tot i que m'agrada més el primer  Victoria 
M'encanta i enganxa mooooolt; pràcticament me'l veuré en una setmana, que per mi és molt poc temps tenint en compte el que tardo jejeje  

Enamorada perduda d'en Levi jeje m'encanta és súper "cool" (trastorn obsessiu- compulsiu inclòs XD). Au, us deixo aquest gif que he trobat ^^

Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Meina Dv Abr 25, 2014 5:41 am

Yeah, benvinguda al món SnK, Skuld! Si, es un anime que enganxa moltissim i no pots parar de mirar-lo xDD

Diuen que al 2015 treuran la 2a temporada Nya i el manga esta millor quee l'anime tot hi que els dibuixos son molt més horribles xDD

Per cert, per quin capítol vas?
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Skuld Dv Abr 25, 2014 5:53 am

De seguida k acabi amb l'anime em passaré al manga, és que hi estic viciadíssima, ahir vaig veure el capítol 21, ja només me'n queden quatre... Acabo de veure la batalla tità vs tità, o Eren vs Annie (no han dit que sigui ella però és més que evident, plz).

Ja suposo que el manga deu estar millor (tot i k més mal dibuixat, k ja acostuma a passar xd), però l'anime segueix el mateix argument, no?

També vaig buscar quan estrenarien la segona temporada, però és que em veig incapaç d'esperar fins el 2015... sobretot pk segur que la història acabarà en un punt crucial (com a tots els capítols... xD)
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Skuld Dg Abr 27, 2014 1:47 am

Oks, final de temporada.. ja puc començar amb el manga!!! Content Em pensava que acabava en punt més o menys acceptable pk havien solucionat el problema de l'Annie (en certa manera, ja m'enteneu xD). Però després de veure el puto tità incrustat dins de la muralla Sina em vaig quedar amb ganes de més!! En serio, sempre m'he preguntat com havien construït les muralles i ara encara estic més ???

Em sembla que no em puc encarinyar amb cap personatge tampoc pk me'ls estan matant a tots TT_TT Des que van matar la Petra i.. bàsicament a l'esquadró d'en Levi és un no parar... i haver de llançar tots els cadàvers per culpa d'aquells dos imbècils (ara un).. kina ràbia!!

Per mi a l'Eren tb se'l podrien carregar, però és que el necessitem... espero que en Levi no el matin pk llavors si que serà el fin... També vull llegir-me l'spin off d'en Levi, sabeu cada quan surt??

P.D: sé que aneu més avançades, però molaria anar comentant... si eso quan us atrapi faig un post pel manga xD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Meina Dg Abr 27, 2014 10:42 pm

Skuld escrigué:Em pensava que acabava en punt més o menys acceptable pk havien solucionat el problema de l'Annie (en certa manera, ja m'enteneu xD). Però després de veure el puto tità incrustat dins de la muralla Sina em vaig quedar amb ganes de més!! En serio, sempre m'he preguntat com havien construït les muralles i ara encara estic més ???

JO em vaig quedar igual, per aixo vaig començar el manga, es que no t'enteres de que hi fot aquell tità a la muralla i es molt WTF? Jo ja se com han construit les muralles Urahara pero no ho penso dir, ja t'ho llegiras Wink

Skuld escrigué:Em sembla que no em puc encarinyar amb cap personatge tampoc pk me'ls estan matant a tots TT_TT Des que van matar la Petra i.. bàsicament a l'esquadró d'en Levi és un no parar... i haver de llançar tots els cadàvers per culpa d'aquells dos imbècils (ara un).. kina ràbia!!

A mi em va fer moltissima pena la mort de la Petra i els altres T.T, no me la podia creure, el/la mankaga (per que no se si es tio o tia xDD) nomes fa els personatges per que ens encarinyem i despres els pugui matar, es molt cruel!

Skuld escrigué:Per mi a l'Eren tb se'l podrien carregar, però és que el necessitem... espero que en Levi no el matin pk llavors si que serà el fin... També vull llegir-me l'spin off d'en Levi, sabeu cada quan surt??

Ho sento jo no ho se, ni tant sols savia que treien un spin off d'en Levi Solitari si m'entero d'algo ja ho dire Nya
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Skuld Dl Maig 12, 2014 8:20 am

M'he posat ja amb el manga (he arribat fins el capi 43), però vaig a poc a poc pk vull que em duri una mica... és que esperar un mes per capítol se'm farà moooolt llarg XDDD

Spoiler:

Oks, he arribat fins aquí i ara mateix estic flipant jejejej però no pk akests siguin els titans, ja que he arribat a un punt en què ja sospito de tothom XDD sinó perquè encara no em puc creure la manera com ha passat  Shock 

Spoiler:

WTF??? De fet m'he quedat tan WTF que encara no em crec que hagi passat i no sigui una broma jajajjaa En serio Reiner?? Així del pal li deixa anar que són els titans "acorazado" i "colossal"?? M'he quedat en plan.. ¿¿pk li diu ara i en un lloc tan poc discret on el podria sentir tot déu?? O_O No sé, però ha sigut estrany...

Tot i això, he de dir que encara tinc esperança en què aquest parell no siguin els enemics (i suposo que amb l'Annie igual)... a veure amb els capis següents ^^ Jopeee... a mi m'agradava en Reiner...  Facepalm 
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por jin_97 Dt Maig 13, 2014 4:07 am

jjajajajajjajajajjajajajjajaaja em vaig quedar parat de la manera com van anar les coses
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nafi Dv Maig 16, 2014 2:12 am

Entre això i Tumblr m'acabareu obligant a llegir el manga de Shingeki per no endur-me ja més spoilers (si és possible, ja me n'he endut uns quans), odio el dibuix del manga però entre que es va quedar molt interessant i que l'anime no torna fins al 2015 potser em plantejo continuar el manga ni que sigui de cara a l'estiu... Per cert si he vist tot l'anime a quin capítol del manga he d'enganxar-me? Passo de començar des de el primer i tornar-me a tragar totes les anades d'olla de l'Eren x))
Lo millor és en Levi L amb diferència, i la Hanji, als demés que els bombin, sobretot a l'Eren que és massa estúpid fins i tot per ser un protagonista d'un shonen. La mort de l'esquadró d'en Levi doncs ni fu ni fa, no ni havia ni un que em caigués bé i encara menys la Petra, que tothom diu que era la novia d'en Levi però en Levi ha d'estar amb la Hanji o sigui que millor que s'hagi tret del mig! ¬__¬
I sobre l'spin-off d'en Levi no se cada quan surt, de tant en quan vaig entrant a Shinshin i si en tenen de nous bien, no li veig un patró molt clar de sortida als capítols aquests. I també hi ha l'altre spin-off del passat Before the Fall (en plan Saga del Passat de Bleach), en comparació amb la d'en Levi és basura, però està bé per matar el temps.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nafi Dv Jun 06, 2014 10:32 pm

Vale ja m'he posat al dia de Shingeki i vaig al ritme japonés - l'últim que he llegit és el 57. Mare de deeeeeu, cada cop m'empano menys del que passa, moltes paraules super complicades (potser és per culpa de la traducció panchita), amb tantes conspiracions ja no m'entero qui està amb qui, qui va en contra de qui i qui és qui (aprén a dibuixar bé, cabró!).
Trobo a faltar molt la sensualitat dels titans a l'anime...

Crec que és hora de crear un post per comentar el manga perquè jo vaig més perduda que amb Naruto >___<
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt