Holaaaaa
5 participantes
Nou 3xl :: General :: Benvinguda
Pàgina 1 de 1
Holaaaaa
Holaaaa soc la Júliaaaa i avans teina un usuari el 3xl tambe era shaoran i tenia a questa fotu
Uploaded with ImageShack.us
i soc una viciade el micecraft TT i mancantan els animes i els mangas <3 estic molt boja jajaja i els mues animes preferits son: bola de drac, doremi, lovely complex, angel beats, mirai nikki , kimi ni todoke, etc...
ENCANTADA DE TORNAR-VOS A CONEIXER )
Uploaded with ImageShack.us
i soc una viciade el micecraft TT i mancantan els animes i els mangas <3 estic molt boja jajaja i els mues animes preferits son: bola de drac, doremi, lovely complex, angel beats, mirai nikki , kimi ni todoke, etc...
ENCANTADA DE TORNAR-VOS A CONEIXER )
Re: Holaaaaa
Benvinguuuda Shaoran!! I encantada de conèixet també^^
Jo també estic enganxada als animes i mangas Jeje Espero que parlem de moltes coses
Jo també estic enganxada als animes i mangas Jeje Espero que parlem de moltes coses
ErwynKC- Dimoni guineu
Benvingudaaa! ^^
Jo també he sigut víctima del Minecraft XD te compadezco. I aquí tots som uns viciats dels mangas i els animes així que segur que t'hi trobaràs molt bé!
Fa molt poc vaig acabar Mirai Nikki i em va encantar! Sobretot per la Yuno
Jo també he sigut víctima del Minecraft XD te compadezco. I aquí tots som uns viciats dels mangas i els animes així que segur que t'hi trobaràs molt bé!
Fa molt poc vaig acabar Mirai Nikki i em va encantar! Sobretot per la Yuno
Benvinguda, Shaoran!
The Real Dickinson- Petit dimoni
Holaaa Nafi estic contenta de que hi agi una altre noia que jugui el minecraft ueeee el gun dia em de jugar juntes eee jajajajajaja el meu nom de usuari es Dana25 per si algun dia amb veus
Nou 3xl :: General :: Benvinguda
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum