Sant Jordi
4 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Fanart
Pàgina 1 de 1
Sant Jordi
Com esteu?! Molts llibres i roses?
He fet un dibuix (creació pròpia) però no és dels millors que he fet..
Però com que és un dia especial, aquí el teniu!:
(No em carrega la imatge, pq ho he de pujar per Imageshack... A veure si us puc deixar el link)
https://lh6.googleusercontent.com/-2IcE6cA0ZYk/UXaxWb3n2qI/AAAAAAAAB3s/MQtudhVfazI/s519/SantJordiDibuix.tif
He fet un dibuix (creació pròpia) però no és dels millors que he fet..
Però com que és un dia especial, aquí el teniu!:
(No em carrega la imatge, pq ho he de pujar per Imageshack... A veure si us puc deixar el link)
https://lh6.googleusercontent.com/-2IcE6cA0ZYk/UXaxWb3n2qI/AAAAAAAAB3s/MQtudhVfazI/s519/SantJordiDibuix.tif
ErwynKC- Dimoni guineu
Re: Sant Jordi
Bon Sant Jordi!!! (una mica tard pero bueno) tema llibres i roses he tingut més llibres que roses tot hi ser una dona TT^TT i tu i els altres, molts llibres i moltes roses?
Per cert el dibuix molt mono, m'agrada mooolt!!!
Jo també he fet un dibuix peró no es de creació propia igualment espero que us agradi!!!
[/img]
Són el Shikamaru Nara i la Temari, es una de les parelles de Naruto que més m'agrada!!!
Per cert el dibuix molt mono, m'agrada mooolt!!!
Jo també he fet un dibuix peró no es de creació propia igualment espero que us agradi!!!
[/img]
Són el Shikamaru Nara i la Temari, es una de les parelles de Naruto que més m'agrada!!!
Awwww en Shikamaru i la Temari també són una de les meves parelles preferides de Naruto!
P.D.: Com que hi han problemes a l'hora de posar imatges m'he prés la llibertat d'editar-te el missatge Meina perquè sortís bé el dibuix, espero que no et sàpiga greu
P.D.: Com que hi han problemes a l'hora de posar imatges m'he prés la llibertat d'editar-te el missatge Meina perquè sortís bé el dibuix, espero que no et sàpiga greu
M'encaaaaanta *___*
En Shikamaru i la Temari són taan monus!!!
T'ha quedat molt bé el dibuix
En Shikamaru i la Temari són taan monus!!!
T'ha quedat molt bé el dibuix
ErwynKC- Dimoni guineu
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Fanart
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum