La meva pàgina Web
2 participantes
Nou 3xl :: Off Topic :: Publicitat
Pàgina 1 de 1
La meva pàgina Web
Aqui hos deixo la meva pàgina web :
manguesanimes.weebly.com
L'he fet jo i una amiga (es deia Shaoran al 3xl i aqui de moment no te compta) la pagina es de mangues i animes i hi han els que hem vist, i explica de que van per si esteu dubtant de quin manga o anime veure, no esta acavada, de tant en tent l'anem actualitzant.
P.D: Sento si hi han faltes d'ortografia aqui i a la pagina, intento que n'hi hagin el minim pero es que encara estic a secundaria i l'ortografia no es el meu fort!!!
manguesanimes.weebly.com
L'he fet jo i una amiga (es deia Shaoran al 3xl i aqui de moment no te compta) la pagina es de mangues i animes i hi han els que hem vist, i explica de que van per si esteu dubtant de quin manga o anime veure, no esta acavada, de tant en tent l'anem actualitzant.
P.D: Sento si hi han faltes d'ortografia aqui i a la pagina, intento que n'hi hagin el minim pero es que encara estic a secundaria i l'ortografia no es el meu fort!!!
Re: La meva pàgina Web
Ja m'hi havia passat alguna vegada, i m'agrada molt!! Està molt ben organitzada i les sinopis força ben fetes. ^^
Molt xula!!
Molt xula!!
ErwynKC- Dimoni guineu
Re: La meva pàgina Web
Moltissimes gracies es molt d'agrair que t'agradi, per que em paso moltes estones fent-la i m'encanta que t'agradi!!!
Nou 3xl :: Off Topic :: Publicitat
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum