Fanart per San Valentí
5 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Fanart
Pàgina 1 de 1
Fanart per San Valentí
Com que he fet aquest dibuix per un altre fòrum per un concurs de San Valentí, doncs aprofito i el postejo aquí també!
Per a mi una de las millors parelles yuri de Bleach... Yoruichi x Soi-Fong.
Per a mi una de las millors parelles yuri de Bleach... Yoruichi x Soi-Fong.
- Spoiler:
Re: Fanart per San Valentí
Està molt bée! *____*!! Tot i que no miro Bleach, el dibuix mola Jo estava intentant fer un fan art de Zoro x Nami, però com que encara no sé ben bé com fer-lo, no tindria temps de penjar-lo avui, el dia de Sant Valentí..
PD: La secció es pot considerar per dibuixos en general? O sigui, encara que no siguin fanarts? (Copiat d'una imatge, creacions de personatges pròpies..)
PD: La secció es pot considerar per dibuixos en general? O sigui, encara que no siguin fanarts? (Copiat d'una imatge, creacions de personatges pròpies..)
ErwynKC- Dimoni guineu
Bueno si és amoroso pots penjar-l'ho quan vulguis!
La secció la podeu considerar per a totes les vostres creacions artístiques! No només fanarts ^^
La secció la podeu considerar per a totes les vostres creacions artístiques! No només fanarts ^^
Mmm... Vale, us presento el meu Fanart fet en 5 minuts xD
No li feu cas en els personatges (ni tan sols s'hi assemblen, si endevineu qui són us dono un premi xD) no sé perquè m'ha vingut per dibuixar-los.
Mal dibuixat, sense models devant, i sobretot, mal pintat
Aquí us deixo la meva obra mestra!
P.D: Menys mal que he arribat abans que passés Sant Valentí! *sospir alleujat* ^^
No li feu cas en els personatges (ni tan sols s'hi assemblen, si endevineu qui són us dono un premi xD) no sé perquè m'ha vingut per dibuixar-los.
Mal dibuixat, sense models devant, i sobretot, mal pintat
Aquí us deixo la meva obra mestra!
- No moriu del espant, si us plau XD :
P.D: Menys mal que he arribat abans que passés Sant Valentí! *sospir alleujat* ^^
ErwynKC- Dimoni guineu
En Renji i la Rukia
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Que monos en Renji i la Rukia! Tot i que sta fet rápid t'han quedat molt kawaii!
Kawaii, queden super monoss!! Esta molt ben fet per aver sigut en tant poc temps!!
Que monos!!! ^^ Són tan macos
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Gràcies a tooots!
Però.. Ara si que m'encanta en Renji! És tan mono! I la parella que fan! Acabo de veure el capi 32 on explica com va conèixer la Rukia...
Són taaaaaaaaaaaaaan monooooos!!!!!
Estic planejant un segon dibuix RenjiRuki
Però.. Ara si que m'encanta en Renji! És tan mono! I la parella que fan! Acabo de veure el capi 32 on explica com va conèixer la Rukia...
Són taaaaaaaaaaaaaan monooooos!!!!!
Estic planejant un segon dibuix RenjiRuki
ErwynKC- Dimoni guineu
Doooncs, ahir vaig tenir una il·luminació, i se'm va acudir una parella poc comuna de crossover!
Aquí els teniu:
Què us sembla? La idea una mica escabellada, però em va fer gràcia dibuixar-los!
Aquí els teniu:
- Spoiler:
Què us sembla? La idea una mica escabellada, però em va fer gràcia dibuixar-los!
ErwynKC- Dimoni guineu
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Fanart
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum