cine 3xl
4 participantes
Nou 3xl :: Off Topic :: Recomanacions
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
cine 3xl
Amb el permís del creador del fòrum, m'agradaria continuar amb el grup de cinema...des de que va desapareixer la web, no puc parlar de cine amb ningú, però crec que estaria bé que en parléssim, i ara més que mai...i és que One Piece Film Z està més aprop que mai
Ja aniré comantant novetats i recomanant pelis aquí les primeres: ara que s'apropa nadal no us podeu perdre...
Love actually i The Holiday
Ja aniré comantant novetats i recomanant pelis aquí les primeres: ara que s'apropa nadal no us podeu perdre...
Love actually i The Holiday
Re: cine 3xl
Genial, Criscare! La veritat, m'encantava el teu grup, tenia molta activitat i tu saps què comentar i recomanar..
Aquí em tens per llegir les teves propostes!! ^^
Aquí em tens per llegir les teves propostes!! ^^
ErwynKC- Dimoni guineu
^^ Tens la meva bendició! No coneixia el teu grup quan estava registrada al 3XL, però ets lliure de continuar-lo aquí. No ens podem olvidar una de les set arts, el cinema!
Espero amb interés les teves propostes de cine! ^^
No he vist Love Actually, sempre m'ha inspirat romanticisme a nivell diabétic. En canvi si que he vist The Holyday, peli per estar mirant-la a casa amb una manteta, i m'agrada molt la Kate Winslet en aquesta peli, no se perqué XD
Va, potser m'animo i si pillo Love Actually per la tele la miro...
A mi en aquestes festes m'inspiren més mirar películes de Disney, recordant l'infància, no sé perqué.
Espero amb interés les teves propostes de cine! ^^
No he vist Love Actually, sempre m'ha inspirat romanticisme a nivell diabétic. En canvi si que he vist The Holyday, peli per estar mirant-la a casa amb una manteta, i m'agrada molt la Kate Winslet en aquesta peli, no se perqué XD
Va, potser m'animo i si pillo Love Actually per la tele la miro...
A mi en aquestes festes m'inspiren més mirar películes de Disney, recordant l'infància, no sé perqué.
Editat per darrera vegada per Nafi el Dg Des 16, 2012 1:26 am, editat 1 cop en total
Doncs Love Actually és una comèdia romàntica, però com ja he dit en més d'una ocasió, les comèdies britàniques són les millors. En aquest cas compta amb un nivell altíssim d'actors: lo millor de Gran Bretanya en una sola peli: Hugh Grant, Collin Firth, Emma Thompson, Rowan Atkinson, etc.
La veritat és que jo també pensava que era una comèdia molt ensucrada, però va ser moooolt abans de veure-la. La manera en la que tracta tots els tipus de relacions amoroses: amors impossibles, enganys, amors a primera vista...i tot en època de nadal, fa que sigui una peli que puguis veure més d'una vegada sense cansar-te.
I lo de pelis Disney, estic completament d'acord amb tu: Mulan, és tota la meva infància, i encara ara m'agrada seure al sofa a veure-la...
La veritat és que jo també pensava que era una comèdia molt ensucrada, però va ser moooolt abans de veure-la. La manera en la que tracta tots els tipus de relacions amoroses: amors impossibles, enganys, amors a primera vista...i tot en època de nadal, fa que sigui una peli que puguis veure més d'una vegada sense cansar-te.
I lo de pelis Disney, estic completament d'acord amb tu: Mulan, és tota la meva infància, i encara ara m'agrada seure al sofa a veure-la...
Doncs potser me la miro..
Per cert, algú ha vist la famosa "Lo Impossible"?? Jo no, però si la heu vist, què us ha semblat? M'han dit que és força impactant tot plegat..
Per cert, algú ha vist la famosa "Lo Impossible"?? Jo no, però si la heu vist, què us ha semblat? M'han dit que és força impactant tot plegat..
ErwynKC- Dimoni guineu
No, no l'he vist, però estic segura que ho faré. A les revistes que llegeixo (per informar-me i tal) li donen 5 estrelles de puntuació (el màxim). Diuen que els actors fan un paper magistral, i que sí, realment és una peli que fa patir
Recordem que l'actor protagonista, Ewan McGregor, va ser el protagonista d'un gran musical que vaig descobrir gràcies a les vostres suggerències en el meu grup del 3xl, "Molin Rouge".
De totes maneres, quan l'hagi vist prometo que faré una valoració, i a veure si això serveix per alguna cosa
Recordem que l'actor protagonista, Ewan McGregor, va ser el protagonista d'un gran musical que vaig descobrir gràcies a les vostres suggerències en el meu grup del 3xl, "Molin Rouge".
De totes maneres, quan l'hagi vist prometo que faré una valoració, i a veure si això serveix per alguna cosa
Ok! L'història és real, això li va passar una família, em sembla que eren espanyols... M'han dit que hi han escenes amb moltes emocions, i que pateixes al veure què els passa.. Molta gent sortia plorant!
Ja ens diràs què t'ha semblat quan vulguis, doncs!
Ja ens diràs què t'ha semblat quan vulguis, doncs!
ErwynKC- Dimoni guineu
Vale, jo la gent que conec que ha anat a veure-la m'ha dit tot el contrari. Sí és dramàtica perquè la situació és dramàtica i a més pensant que és algo que li ha passat a algú (si, era una família espanyola). Però que de plorar a lo Nobita no. Ni plorar. Hi ha escenes impactants però ja està.
Cal dir que no l'he vist, i sobretot després d'escoltar aquestes crítiques segurament no penso pagar 10€ de cine per veure-la. Esperaré que la facin per la tele si eso, encara que tampoc em tira molt...
Cal dir que no l'he vist, i sobretot després d'escoltar aquestes crítiques segurament no penso pagar 10€ de cine per veure-la. Esperaré que la facin per la tele si eso, encara que tampoc em tira molt...
Nafi, ets pitjor que jo ...jo faig dues coses: si hi ha una peli que tinc moooooltes ganes de veure, en gasto el que calgui per anar-la a veure (com que només passa un o dos cops a l'any...). Però si hi ha una peli que m'inetressi veure per les crítiques o per la publicitat que en fan em plantejo llogar-la al videoclub, com faré amb pelis com "The deep blue sea" (ja us faré la valoració, perquè crec que val la pena veure-la) o "El Hobbit", "El mito Bourne", etc.
Ei!!! Per fi divendres!!!
Avui us volia parlar d'uns certs rumors que van sonant per la xarxa relacionada amb el món del cinema. Es va confirmar que al 2015 es faria una 2a part de "The Avengers" (peli que heu de veure xq els diàlegs, per pocs que siguin són molt bons), i corren els rumors que els personatges serien si fa o no fa els mateixos, tot i que encara fa falta la confirmació de Robert Downey Jr. i compayia, ja que cal recordar que tant Iron Man com Thor i Capità Amèrica tindran més parts (Iron Man la 3a al 2013 i els altres dos al 2013 i al 2014, respectivament).
D'aquesta peli hi ha uns altres rumors, com per exemple que incorporaran un nou personatge, l'Ant Man o home formiga, un científic que aconsegueix reduir el tamany del seu cos. Es parla que la peli serà dirigida per Joss Whedon i, que en conseqüència, faci servir el seu actor estrella, Nathan Fillion (Firefly i Castle). L'actor, però ha dit que té altres prioritats a l'hora d'interpretar un superheroi.
Llàstima No m'hagues importat veire els meus dos actors preferits a la mateixa peli...
Avui us volia parlar d'uns certs rumors que van sonant per la xarxa relacionada amb el món del cinema. Es va confirmar que al 2015 es faria una 2a part de "The Avengers" (peli que heu de veure xq els diàlegs, per pocs que siguin són molt bons), i corren els rumors que els personatges serien si fa o no fa els mateixos, tot i que encara fa falta la confirmació de Robert Downey Jr. i compayia, ja que cal recordar que tant Iron Man com Thor i Capità Amèrica tindran més parts (Iron Man la 3a al 2013 i els altres dos al 2013 i al 2014, respectivament).
D'aquesta peli hi ha uns altres rumors, com per exemple que incorporaran un nou personatge, l'Ant Man o home formiga, un científic que aconsegueix reduir el tamany del seu cos. Es parla que la peli serà dirigida per Joss Whedon i, que en conseqüència, faci servir el seu actor estrella, Nathan Fillion (Firefly i Castle). L'actor, però ha dit que té altres prioritats a l'hora d'interpretar un superheroi.
Llàstima No m'hagues importat veire els meus dos actors preferits a la mateixa peli...
Interesaant!! :DD
Nathan Fillion, m'hagués agradat veure'l com a superheroi.. *-*
Nathan Fillion, m'hagués agradat veure'l com a superheroi.. *-*
ErwynKC- Dimoni guineu
Ziiiiiiiiiiiiiiiiii em va encantar Los Vengadores, així que espero amb molta ilu la 2! Però sense en Robert Downey Jr. perdria molt, així que espero que s'animi l'home
Se sap ja quin dels altres participaran segur? O encara està tot a las nubes? També en Thor és imprescindible
Al final faran la peli de Hulk amb l'actor de Los Vengadores? Que sembla que al públic va agradar (me incluio) i es va rumorejar que potser es faria...
En Nathan Fillion no l'he vist mai, ja que no veig Castle. Però l'Ant Man crec que hi pintarà menos que la Viuda Negra...
Se sap ja quin dels altres participaran segur? O encara està tot a las nubes? També en Thor és imprescindible
Al final faran la peli de Hulk amb l'actor de Los Vengadores? Que sembla que al públic va agradar (me incluio) i es va rumorejar que potser es faria...
En Nathan Fillion no l'he vist mai, ja que no veig Castle. Però l'Ant Man crec que hi pintarà menos que la Viuda Negra...
Bé, Nafi, la veritat és que TOTS estan a l'aire. Personalment l'actor d'aquest Hulk Mark Ruffalo) és un crac i li dona molta vida al persoantge de Bruce Banner. Robert Downey Jr, el meu actor preferit , no m'imagino una peli sense ell (crec que la gràcia de los Vengadores és Tony Stark, i la gràcia d'Stark és Robert Downey Jr.)
En quant a Nathan Fillion, crec realment que no pinatria res l'Ant Man, però si l'actor, encara que fos de dolent. De fet es diu que el dolent es dirà Thanos...perqè no podria ser ell..????
En quant a Nathan Fillion, crec realment que no pinatria res l'Ant Man, però si l'actor, encara que fos de dolent. De fet es diu que el dolent es dirà Thanos...perqè no podria ser ell..????
Amb lo alt que va deixar el listón en Loki espero que l'actor que agafin per a en Thanos estigui a l'altura, i sincerament al de Castle no el veig molt a l'altura...
I si, Los Vengadores sense Tony Stark no seria rés. Thor - Iron Man va ser una bona parella, dubto que la trenquin, però que eliminin els dos seria pitjor
Encara que sense Iron Man i Thor Los Vengadores ja no té sentit!
I si, Los Vengadores sense Tony Stark no seria rés. Thor - Iron Man va ser una bona parella, dubto que la trenquin, però que eliminin els dos seria pitjor
Encara que sense Iron Man i Thor Los Vengadores ja no té sentit!
Jo crec que el Nathan Fillion està perfectament a l'altura de Tom Hiddleston (no em malinterpretis, jo tmabé crec sincerament que és un actoràs).
Doncs ahir vaig anar a veure el Hobbit!
La peli està bé, però potser es fa una mica llarga, i a mida que la peli va avançant, el temps aproximat que dura la peli s'acosta i encara no hi ha cap desenllaç. Resulta que, fan 2 pel·lícules més! En principi només havia de ser una, però mira, els va venir per aquí.. xD
Així doncs, a esperar un llaaarg temps per saber com acaba... TT^TT
I per cert, sabeu quina veu em vaig trobar dins la peli? La d'en Marc Zanni! Aquest noi està a tot arreu!! :$
Cada vegada que la sentia no podia evitar pensar en en Goku, en Zoro, en Sakuragi.... xDD
La peli està bé, però potser es fa una mica llarga, i a mida que la peli va avançant, el temps aproximat que dura la peli s'acosta i encara no hi ha cap desenllaç. Resulta que, fan 2 pel·lícules més! En principi només havia de ser una, però mira, els va venir per aquí.. xD
Així doncs, a esperar un llaaarg temps per saber com acaba... TT^TT
I per cert, sabeu quina veu em vaig trobar dins la peli? La d'en Marc Zanni! Aquest noi està a tot arreu!! :$
Cada vegada que la sentia no podia evitar pensar en en Goku, en Zoro, en Sakuragi.... xDD
ErwynKC- Dimoni guineu
Bé, sempre hi ha l'opció de llegir-se el llibre...tot i que pel que m'han dit, per entendre'l bé t'has de llegir el Silmarillion abans -.-.
The Real Dickinson- Petit dimoni
Ei gent!!! I'm back!!! 8) que tal el Nadal???
Per "celebrar" la tornada a la normalitat us donaré un consell: si no és massa tard NO MIREU "Els Jocs de la Fam" si heu llegit les llibres...un gasto inútil que vaig cometre l'error de fer...Per què us dic que no la mireu? Perquè quan llegiexes els llibres no els pots soltar, una triologia increïble que no deixa indiferent a ningú, acció pura. I vaig al cine i què em trobo? Una versió casi de Disney on el protagonisme no és dels tributs que s'han d'anar matant un a un, sino una relació (sòlida i real) entre els tributs del Districte 12. Per això ja he decidit que, definitivment no veuré les altres dues.
Què n'opineu vosaltres???
Per "celebrar" la tornada a la normalitat us donaré un consell: si no és massa tard NO MIREU "Els Jocs de la Fam" si heu llegit les llibres...un gasto inútil que vaig cometre l'error de fer...Per què us dic que no la mireu? Perquè quan llegiexes els llibres no els pots soltar, una triologia increïble que no deixa indiferent a ningú, acció pura. I vaig al cine i què em trobo? Una versió casi de Disney on el protagonisme no és dels tributs que s'han d'anar matant un a un, sino una relació (sòlida i real) entre els tributs del Districte 12. Per això ja he decidit que, definitivment no veuré les altres dues.
Què n'opineu vosaltres???
A mi els llibres dels Jocs de la Fam em van enamorar quan els vaig llegir. També vaig anar a veure la peli al cinema quan la van estrenar.
Simplement era le versió Disney de l'història. Però a més de carregar-se l'història fent-la semblar un'altra Crepúsculo, lo que em va molestar molt també és que es van inventar els personatges. Admeto que la Jennifer Lawrence m'encanta com a actriu i com a persona (està com una puta olla), però el llibre deixa ben clar que la Katniss no està bona ni de lluny, que és una tia del montón en l'aspecte físic. Però el pitjor de tots va ser en Haymitch, que havia de ser un tio gordo i alcoholic i que en canvi sembla la versió vella d'en Kurt Cobain.
Indignant.
Encara no he decidit que faré quan surti En Flames al cinema, sort que encara falta molt.
Simplement era le versió Disney de l'història. Però a més de carregar-se l'història fent-la semblar un'altra Crepúsculo, lo que em va molestar molt també és que es van inventar els personatges. Admeto que la Jennifer Lawrence m'encanta com a actriu i com a persona (està com una puta olla), però el llibre deixa ben clar que la Katniss no està bona ni de lluny, que és una tia del montón en l'aspecte físic. Però el pitjor de tots va ser en Haymitch, que havia de ser un tio gordo i alcoholic i que en canvi sembla la versió vella d'en Kurt Cobain.
Indignant.
Encara no he decidit que faré quan surti En Flames al cinema, sort que encara falta molt.
Una altra adaptació de llibres al cinema que s'apropa és "Percy Jackson y le mar de los monstruos", la continuació de "Percy Jackson y el ladrón del rayo". He llegit tots els llibres (n'hi ha 5) i la peli no va ser del tot fidel al llibre en alguns aspectes com l'ordre d'alguns fets i coses així, però la vaig considerar una bona peli i els actors estan genials. Doncs el 17 de juliol veurem que tal adapten aquesta segona part, on el Percy, els seus amics i el seu nou mig-germà especial, hauran de buscar el velló d'or per resaturar la pau al campament dels semi-déus, amb l'ajuda dels seus pares divins.
Jo és que no m'he llegit els llibres ni vist la peli...
Per cert, algú ha vist la peli de "Fènix 11*23"?? És que m'agradaria mirar-la, però si algú l'ha vist, que em digui que li ha semblat.
Aquí us deixo la sinopsi:
Durant la tardor de l'any 2004, l'Èric Bertran, un nen de 14 anys, crea un web inspirada en Harry Potter i l'Orde del Fènix per tal de defensar la llengua catalana. Una nit, trenta guàrdies civils de la brigada antiterrorista de Madrid, irrompen a casa seva i l'acusen de terrorista informàtic. El seu crim: enviar un correu electrònic a uns supermercats demanant l'etiquetatge en català.
Per cert, algú ha vist la peli de "Fènix 11*23"?? És que m'agradaria mirar-la, però si algú l'ha vist, que em digui que li ha semblat.
Aquí us deixo la sinopsi:
Durant la tardor de l'any 2004, l'Èric Bertran, un nen de 14 anys, crea un web inspirada en Harry Potter i l'Orde del Fènix per tal de defensar la llengua catalana. Una nit, trenta guàrdies civils de la brigada antiterrorista de Madrid, irrompen a casa seva i l'acusen de terrorista informàtic. El seu crim: enviar un correu electrònic a uns supermercats demanant l'etiquetatge en català.
ErwynKC- Dimoni guineu
No, no l'he vist però també entrava en els meus plans el veure-la. I parlant de cinama català, heu vist la peli d'herois??? Els actors són casi els mateixos que els de polseres vermelles.
La història comença quan un home de negocis recull a una noia per la carretera, i mentre fan el viatge, per alguna raó, aquella noia li recorda unes vacances concretes, de la seva infància, quan passava els estius en un poble amb la familia i una colla d'amics.
Es una peli molt emotiva i bonica, i si us agraden aquests tipus d'històries, val la pena que la veieu
La història comença quan un home de negocis recull a una noia per la carretera, i mentre fan el viatge, per alguna raó, aquella noia li recorda unes vacances concretes, de la seva infància, quan passava els estius en un poble amb la familia i una colla d'amics.
Es una peli molt emotiva i bonica, i si us agraden aquests tipus d'històries, val la pena que la veieu
Sí que he vist Herois. I em va encantar! Jo també la recomano
I per cert, algú segueix Polseres Vermelles? Jo estic esperant el capítol d'avui..
I per cert, algú segueix Polseres Vermelles? Jo estic esperant el capítol d'avui..
ErwynKC- Dimoni guineu
Sip, però jo no la puc veure pq a casa sóc l'única seguidora de la sèrie, o sigui que la miro el dimecres per la web de tv3. Els dilluns es mira Castle en castellà o tu cara me suena, si no fan Castle. A mi no m'importa, pq veure el capitol en castellà m'ajuda a resoldre algun petit detall que en VO no he pogut caçar.
Jo a casa també sóc l'única, aquests dos capítols els he vist, però com que els fan tard i l'endemà és dia d'aixecar-se aviat, segurament els pròxims capitols els miraré els dies seguents per la web, també...
Buf, Castle amb VO.. Jo entendria paraules, i les mínimes xD En castellà, o subtitulat ^^
Buf, Castle amb VO.. Jo entendria paraules, i les mínimes xD En castellà, o subtitulat ^^
ErwynKC- Dimoni guineu
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Nou 3xl :: Off Topic :: Recomanacions
Pàgina 1 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum