Bones!
4 participantes
Nou 3xl :: General :: Benvinguda
Pàgina 1 de 1
Bones!
Com que la Nafi ha demanat que encetem un nou tema, ho faig! xDDDD
Molt bones a tothom, em dic Hanako i sóc la cosa més fanàtica de Bleach que us han tirat mai a la cara xDD
Sóc de Palma i el meu menjar preferit són les gambes en totes les seves manifestacions diverses: gambes bullides, gambes a la planxa, gambes amb tempura, gambes arrebossades, gambes a l'ajillo, gambes amb salsa-rosa...
A part d'això, espero passar-me molt de temps per aquí i conèixer gran fans de Bleach o altres animes del nostre estimat desaparegut 3xl. Requiem scat in pace.
Vagi béééé!!
Molt bones a tothom, em dic Hanako i sóc la cosa més fanàtica de Bleach que us han tirat mai a la cara xDD
Sóc de Palma i el meu menjar preferit són les gambes en totes les seves manifestacions diverses: gambes bullides, gambes a la planxa, gambes amb tempura, gambes arrebossades, gambes a l'ajillo, gambes amb salsa-rosa...
A part d'això, espero passar-me molt de temps per aquí i conèixer gran fans de Bleach o altres animes del nostre estimat desaparegut 3xl. Requiem scat in pace.
Vagi béééé!!
Re: Bones!
Hanakoooooo *O* gràcies per encetar un tema nou, és un honor que hagis sigut tu la primera, que caché! M'encanta l'imatge, no esperava menys de tu XD
P.D.: Hi ha la secció de publicitat, així q si vols proclamar el forum de Bleach no et tallis! ^^
aix... i BENVINGUDA!
P.D.: Hi ha la secció de publicitat, així q si vols proclamar el forum de Bleach no et tallis! ^^
aix... i BENVINGUDA!
jajaja hola holaa, doncs a mi no magraden les gambes u.u' xD
Marta!- Humà
Gràcies Nafi! En poder posar links extrems ja posaré algun enllaç del fòrum! Ens podem afiliar si vols!! ^^
Marta, si no t'agraden les gambes... me les pots donar?? nyam!!!
Perfecte! ^^ Seria un honorHanako escrigué:Gràcies Nafi! En poder posar links extrems ja posaré algun enllaç del fòrum! Ens podem afiliar si vols!! ^^
Quan passin els famosos 7 dies...
Hanako escrigué:
Jajaja clar, totes teves
Marta!- Humà
Nou 3xl :: General :: Benvinguda
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum