Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

GetBackers

2 participantes

Ir abajo

GetBackers Empty GetBackers

Missatge por Skuld Dj Ago 13, 2015 10:36 am

Ha sigut un bon capítol introductori, un cas senzill i presentació dels protagonistes Smile El noi elèctric i el noi d'ulls encantadors Nya I he d'admetre que mai hi havia donat voltes, però ara que ho diuen... sí, GetBackers són les seves inicials, qué despiste! I jo tan feliç  Happy En fi, a una altra cosa ^^ El que m'ha sobtat és que em pensava que havia vist tots els capítols i aquest no em sonava de res XD Sempre havia pensat que la Natsumi havia treballat al "Honky Tonk" des de l'inici Jujuju


I tenim yaoi hardcore al cotxe!!! Ahhh.... no... no... és que no es poden pagar res millor per dormir.. la vida és dura Sospir  I a més és un escarabat jeje ha de ser incòmode de nassos  Monito Avorrit

Bromes a part, ja fan la introducció de la fortalesa il·limitada, es nota que serà la saga important i ho deixen caure Exclamation .

I ara sí que comença l'episodi!! Clar, com que no hi havia més dreceres havia de passar pel carreró fosc i estret abandonat de la mà de déu i qualsevol rastre de vida per topar-nos amb el nostre estimat poli corrupte Nya Que ja dic jo, per què coi vas a fer el tracte davant de la càmara de vigilància? pringaaaat!!! Com li pot sorprendre que després algú hagi pogut veure les imatges?? I a més de subnormal, paranoic. Sí, li agraden els gats, hi tens algun inconvenient?? Dios, va en serio aquest tio?! No en té prou de corrupció que també vol apuntar-se un segrest amb assassinat? Sort que no el tornem a veure més Monita Cooking

És una sort però, que l'idiota aquest no llencés al gat, perquè sinó se'ns hauria complicat el capítol ^^ (dentro flashback amb la història del gat!!) Ni plans A ni B, el que havíeu de fer era anar a la oficina de trànsit!!! Dubte existencial: d'on treuen els diners pels plans A i B si no poden pagar ni una trista pizza? Perquè realment sembla la deessa de la fortuna els evita a tot cost... Monito Pensant Hi seguiré donant voltes Dacord XD

I bé, per acabar una demostració de poders, atrapem al dolent i li tornem el gat/record a la Natsumi gentilesa d'en Ban Midou L

PD: M'agrada el doblador d'en Ban (Eduard Itchart). Els canvis de veu que fa amb l'aparició dels chibis és millor del que es podria esperar. Almenys això s'ho van treballar ^^  

Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Mensajes : 1056
Fecha de inscripción : 04/10/2012
Edad : 32
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

GetBackers Empty Re: GetBackers

Missatge por jin_97 Dj Ago 13, 2015 8:56 pm

De la mateixa manera que tu jo em pensava que el primer capítol era el següent xDDD em comença a plantejar k a lo millor es van descuidar demetre'l jajaja ja que el resum del següent creia k era el primer.

Ara les coses es fan mes senzilles d'entendre desde el principi. Es pot veure el negoci dels protagonistes y les seves habilitats especial (qui no te una ma que pot rebentar una biga de ferro fent pressió...) Suspicious

El poli del capítol tenia un greu i fort restràs mental o això espero pk els seus actes són... bueno. La nostre clienta es lo més gafe vist en anys. Per sort la nostre parella de rucs accepten qualsevol encàrrec si els paguen ni que sigui una mica. El primer pla no surt gaire bé per sort la feina es soluciona sola mentre intenten recuperar el seu cotxe.

Finalment recuperen a la segrestada clienta demostrant la seva superioritat davant els enemics.

Avui han cobrat... una pizza... Paret
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Mensajes : 705
Fecha de inscripción : 03/07/2013
Edad : 26
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum