Recordant els temps del 3xl
5 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Enquestes
Pàgina 1 de 1
Què recordeu del vostre perfil 3xl?
Recordant els temps del 3xl
Hola! He pensat que potser us agradaria rememorar vells temps amb aquesta enquesta sobre el 3xl. Si voleu compartir qualsevol tipus de fitxer relacionat amb el tema, endavant! Ho dic perquè a mi l'Espam em va enviar una jerarquia del Nou Ordre.
Vau contactar mai amb els personatges principals o a la inversa? Seguíeu la sèrie "Món 3xl"? Quina curiositat!
Vau contactar mai amb els personatges principals o a la inversa? Seguíeu la sèrie "Món 3xl"? Quina curiositat!
Cyberdalek2.0- Semidimoni gos humà
Re: Recordant els temps del 3xl
Jo estava dins del Nou Ordre i vaig arribar a Funcionari Homologat.
El meu missatge tractava sobre la supremacia de les màquines sobre les formes de vida orgàniques (temporada que veia Bola de Drac Z, saga Androide... ).
I aquests van ser els meus avatars:
Per cert, algú sap com es puja un pdf al foro? Ho dic perquè encara tinc la jerarquia, i així li podeu donar un cop d'ull.
El meu missatge tractava sobre la supremacia de les màquines sobre les formes de vida orgàniques (temporada que veia Bola de Drac Z, saga Androide... ).
I aquests van ser els meus avatars:
Per cert, algú sap com es puja un pdf al foro? Ho dic perquè encara tinc la jerarquia, i així li podeu donar un cop d'ull.
Jo hi tenia la imatge den Ban Midou de Get Backers i com a missatge de perfil el k deia després d'utilitzar el seu poder... "només un minut"
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Doncs jo tenia la cèlebre frase de "Els meus somnis perduraran en les marees dels temps, perquè mentre hi hagi gent que busca la resposta en la llibertat, no moriran mai" era dels rebels, i aquest era el meu avatar
Jo diria que era de la rebel·lió, però m'hi vaig fer per que m'ho va dir una amiga, jo realment no seguia massa el 3xl i lo del nou ordre i la rebel·lió, me'n vaig anar enterant mentres estava allà.
I al meu perfil recordo que hi tenia 2 frases de personatges d'animes, una que no m'enrecordo i l'altre la de:
Recorda el que et vaig dir,
quan estiguis trista riu així:
dereshishishi
(i diria que la vaig posar més llarga xDD)
També recordo que a la descripció del meu perfil posava que els meus animes preferits eren Naruto, One Piece i K-On i els meus amors platonics el Zoro i l'Itachi (estava escrit en altres paraules pero la meva memoria no dona per més xDD)
Ique recordi vaig tenir 3 fotos de perfil que són aquestespotser en veig tenir alguna més pero no m'enrecordo xDD:
P.D: Cyber diria que els PDF no es poden pujar al foro u.u
I al meu perfil recordo que hi tenia 2 frases de personatges d'animes, una que no m'enrecordo i l'altre la de:
Recorda el que et vaig dir,
quan estiguis trista riu així:
dereshishishi
(i diria que la vaig posar més llarga xDD)
També recordo que a la descripció del meu perfil posava que els meus animes preferits eren Naruto, One Piece i K-On i els meus amors platonics el Zoro i l'Itachi (estava escrit en altres paraules pero la meva memoria no dona per més xDD)
I
P.D: Cyber diria que els PDF no es poden pujar al foro u.u
Vaja, quina llàstima! La veritat és que està molt ben fet, són diverses pàgines, com si fos l'article d'un document constitucional, amb dates i tot!
Jo no recordo pràcticament res, només que era de la rebelió i prou. Potser d'avatar duia a la Kona-chan de Lucky Star, però segur que me'l vaig canviar mil cops com a tot arreu.
Un cop em va donar per veure els videos de la història de la rebel·lió i tal, i me'n vaig mirar un munt de cop, però ja sta. Recordo un senyor que era un corb i que el dolent era calb i el germà de la protagonista (?), res més.
Respecte a lo dels PDFs, dubto que se'n puguin pujar al forum però si el penjes a Mega o alguna pàgina per l'estil i després poses el link aquí ens el podrem descarregar.
Un cop em va donar per veure els videos de la història de la rebel·lió i tal, i me'n vaig mirar un munt de cop, però ja sta. Recordo un senyor que era un corb i que el dolent era calb i el germà de la protagonista (?), res més.
Respecte a lo dels PDFs, dubto que se'n puguin pujar al forum però si el penjes a Mega o alguna pàgina per l'estil i després poses el link aquí ens el podrem descarregar.
Jerarquies del Nou Ordre. Article tercer:
Per cortesia de l'Espam, com ja us vaig dir.
Per cortesia de l'Espam, com ja us vaig dir.
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Enquestes
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum