Senyal musical pel xat
5 participantes
Nou 3xl :: General :: Propostes i Ajuda
Pàgina 1 de 1
Senyal musical pel xat
Hola, suposo que amb el títol ja ha quedat força clar, no? Jajaja, crec que estaria bé poder disposar d'algun tipus d'avís per quan els usuaris del foro estiguin connectats al xat, així s'evitaria el tenir que estar pendent de l'arribada de nous missatges o simplement per tal d'aconseguir converses més fluides. Què en penseu? Us sembla una bona idea?
Cyberdalek2.0- Semidimoni gos humà
Re: Senyal musical pel xat
Jo crec que això deu ser més cosa de Foroactivo, no? No crec que els admins hi puguin fer res, però es pot preguntar. >.<
ErwynKC- Dimoni guineu
Si, jo crec com la Erwyn, per que si es poguès fer estic segura que la Nafi ja ho hauria posat fa tems u.u
És cert...i si el xat estigués a la part superior per tenir-lo més a la vista? O a un lateral, que s'estila més.
Cyberdalek2.0- Semidimoni gos humà
Lo de l'avís és cosa de foroactivo, vamos, jo no he vist mai cap opció per poder activar-ho. Respecte a la posició si que es pot canviar: a baix (com està) o a dalt. Si tots preferiu que estigui a dalt digueu-m'ho i ho canvio.
Buah, jo el prefereixo a baix, com ja el teniem, però crec que és per que ja estic massa acostumada que estigui en aquest lloc... A més, crec que a baix queda millor per que així se'l ho dona com més importància al foro en general, i al posar-lo a dalt seria una mica com amagar els altres temes. Bueno aquesta és només la meva opinió els altres també podeu opinar >.<
Pero si tots preferiu a dalt, no hi tinc cap problema
Meina escrigué:Buah, jo el prefereixo a baix, com ja el teniem, però crec que és per que ja estic massa acostumada que estigui en aquest lloc... A més, crec que a baix queda millor per que així se'l ho dona com més importància al foro en general, i al posar-lo a dalt seria una mica com amagar els altres temes. Bueno aquesta és només la meva opinió els altres també podeu opinar >.<
+1! Penso el mateix.
ErwynKC- Dimoni guineu
A mi també em sembla bé on està ^^
Un altre + 1 al que ja heu dit anteriorment
Un altre + 1 al que ja heu dit anteriorment
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Nou 3xl :: General :: Propostes i Ajuda
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum