Membres de la organització XIII
4 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Enquestes
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Membre preferit organització XIII
Re: Membres de la organització XIII
Del dream drop em va molar bastant el "The grid" de Tron Legacy pro també era divertit el dels 3 mosqueters xDDD el mes épic sempre es el classic "the world that never was".
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Jajaja..prenc nota!
Per mí, de tots els jocs de Kh als que he jugat, si m'he de quedar amb un món, segurament em quedo amb Twilight Town o Traverse Town i el que més odio és Neverland, de Peter Pan. I vosaltres, què penseu'
Per mí, de tots els jocs de Kh als que he jugat, si m'he de quedar amb un món, segurament em quedo amb Twilight Town o Traverse Town i el que més odio és Neverland, de Peter Pan. I vosaltres, què penseu'
Per mi els millors són Port Royal, Traverse town (pels personatges de The world ends with you) i el de pesadilla antes de navidad i de mon k no m'agrada el pais de las maravillas xD
La majoria em solen agradar bastant jajaja lo k no m'agrada es el k hi trobo (quantes vegades vaig haber de repetir la batalla final del kh2 pr k en Riku no podia salvar a en Sora quan l'agafaven... Grrrrr)
La majoria em solen agradar bastant jajaja lo k no m'agrada es el k hi trobo (quantes vegades vaig haber de repetir la batalla final del kh2 pr k en Riku no podia salvar a en Sora quan l'agafaven... Grrrrr)
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Jo estic amb la Cris, són els mons amb millors músiques sens dubte! T'entren ganes d'anar-hi a viure i tot!
També m'agrada la infra-ciutat del "Mundo Inexistente". "Bastión Hueco" tampoc està malamament, em fa pensar en una ciutat en plena Revolució Industrial.
També m'agrada la infra-ciutat del "Mundo Inexistente". "Bastión Hueco" tampoc està malamament, em fa pensar en una ciutat en plena Revolució Industrial.
Cyberdalek2.0- Semidimoni gos humà
Jajaja Jin! Lo de la batalla final del kh2 és massa! Jo arribava al final de tot quan te bombardejen amb aquells lasers raros amb la vida sencera i perdia igualment, i després de setmanes de interntar-ho em vaig adonar que era xq no havia passat alguns capítols que s'havien afegit a alguns mons...
I ja q ho has dit, Dalek, Lazy Afternoons, el track q sona a Twilight Town, és un dels meus preferits del joc
I ja q ho has dit, Dalek, Lazy Afternoons, el track q sona a Twilight Town, és un dels meus preferits del joc
- Lazy Afternoons (Twilight Town):
Weeeeee!!! Per fi m'he pogut comprar el KH 3D i m'estic fotent una viciada!!! Està de conya, m'encanta tot allò del Flowmotion i la menera de lluitar és molt dinàmica.
Hauré de racionar bé per allargar el més possible el joc ajajjaja
Hauré de racionar bé per allargar el més possible el joc ajajjaja
Crec k aviat haurem de posar un tema per kh xDDD el 3d mola molt ( ja estas buscant un ryu dragon de mascota cris ) pro lo xocant es aquesta noticia resulta k avans del kh3 i ha el 2.9!
http://www.vrutal.com/noticias/12243-se-filtra-kingdom-hearts-2-9-para-ps3-y-ps4
http://www.vrutal.com/noticias/12243-se-filtra-kingdom-hearts-2-9-para-ps3-y-ps4
jin_97- Dimoni d'aire
Si, ja ho vaig veure i em vaig quedar bastant DAFUK?
I també he llegit sobre un KH q es titula Unchained...crec q és una app pel mòbil, però si algú m'ho pot confirmar em faria un favooor!!
I també he llegit sobre un KH q es titula Unchained...crec q és una app pel mòbil, però si algú m'ho pot confirmar em faria un favooor!!
si,unchained es per mobil xD es veu k va petar el servidor de la app a japó jajajaja tothom descarregant com posesos
jin_97- Dimoni d'aire
pos ara acabo de llegir algo sobre kh 2.8 i la veritat fa molt bona pinta, almenys mentre esperem (pacientment) KH 3 (que ja seria hora, eh!).
Deixo un link on podreu llegir-ho tot sobre aquest nou joc:
http://www.hobbyconsolas.com/noticias/kingdom-hearts-28-anunciado-126436
Deixo un link on podreu llegir-ho tot sobre aquest nou joc:
http://www.hobbyconsolas.com/noticias/kingdom-hearts-28-anunciado-126436
Una bona excusa per tornar a jugar al 3d y probar el capitol de l'aqua
jin_97- Dimoni d'aire
Per no tornar a obrir una enquesta sobre KH, quin és (de moment) el vostre joc preferit de la saga? Jo voto per 3ds, em va agradar molt, amb el flow motion, reality shift, dive, i els dream eaters com a ajudants, i els nous móns em van convencer força (menys el món de Fantasia, q el vaig trobar molt avorrit).
Què en penseu vosaltres?
Què en penseu vosaltres?
Jo potser em quedo amb el 2 per la seva gan batalla final i el mon de piratas del caribe xDDD, pro el 3d te en Riku... el k si esta clar es k per història el 358/2 days.
espero k en el kh3 es pugui utilitzar laxel, el final del 3d ens ho deu xD
espero k en el kh3 es pugui utilitzar laxel, el final del 3d ens ho deu xD
jin_97- Dimoni d'aire
Woa! Quan vaig veure q podia fer servir la llave espada va ser com el millor moment de la meva vida. I estic d'acord amb tu en que la millor història es la del Days....sobretot perquè l'Axel està everywhere... ojala el puguem fer serviiiir!!
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Enquestes
Pàgina 2 de 2
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum