Els teus criteris
4 participantes
Els teus criteris
Tant d'anime i manga (i altres formats, com la literatura o les sèries) tinc una espècie de criteri per elegir quines sèries (parlem d'anime i manga, en aquest cas) veuré i quines no.
Aquests són els meus criteris
NO VEURÉ CAP ANIME:
Possiblement en tingui més, però aquestes són les que se m'acudeixen ara. Com podeu veure, gairebé mai puc mirar res
Aquests són els meus criteris
NO VEURÉ CAP ANIME:
- Que duri més de 100 episodis ( i estic tirant a l'alça, generalment em moc entre els 50)
- Que continguin lluites interminables
- Que sigui excessivament sobrevalorada/famosa (no suporto massa el fandom)
- Que tingui un nen/a (de tres a vuit anys) psicòpata o amb habilitats per matar a un jove o adult
- Que sigui excessivament gore
- Que sigui ecchi o hentai, de qualsevol mena.
- Que contingui lolicon, shotacon o toddlercon, encara que fos enmascarat.
- Que fos de tipus harem.
Possiblement en tingui més, però aquestes són les que se m'acudeixen ara. Com podeu veure, gairebé mai puc mirar res
Sinistre- Petit dimoni
Re: Els teus criteris
Amb aquests criteris, la veritat és que es fa difícil mirar alguna cosa xDDDD Els meus criteris són bastant menys restrictius, si és que se'n poden dir criteris A l'hora de triar l'únic que faig és mirar la sinopsis, el gènere i la puntuació mitjana que dóna el públic o recomanacions (i de la puntuació encara passo bastant xD). Si em sembla interessant m'hi poso i si quan començo no m'agrada el deixo i a una altra cosa xdd Tot i que no n'he hagut de deixar gaires ^^ Amb la sinopsis ja sé si és el meu estil o no Ja són anys d'experiència xDDDDD
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
El meu criteri més restrictiu a l'hora de triar animes per veure és el gènere, intento evitar shojos sense trama, harems gratuïts, shonens purs sense res més que batalles eternes. Òbviament sempre hi ha excepcions (BC) però aquests és el tema. I que la sinopsis m'inspiri interés OFC. A més no solc mirar animes molt llargs, però més pel pal d'haver de mirar tants capítols que per altra cosa. Fa poc vaig tornar a començar InuYasha per gust, que no són pocs capítols, però de mica en mica vaig fent...
Nafi escrigué:El meu criteri més restrictiu a l'hora de triar animes per veure és el gènere, intento evitar shojos sense trama, harems gratuïts, shonens purs sense res més que batalles eternes.
Amb això et treus ja un volum gran d'anime.
No sé què és OFC i BC.
Skuld escrigué:Amb aquests criteris, la veritat és que es fa difícil mirar alguna cosa xDDDD
És que en miro poc. Però el poc que miro val la pena!
Sinistre- Petit dimoni
En el tema d'anime encara ho puc entendre, però la majoria dels manga són més llargs que això xD Tinc aspectes a favor i en contra de tenir tants criteris que van acompanyats d'un exemple
El problema que veig amb tants criteris és que potser alguns anime/manga molt bons no hi entren. No sé si serà el cas, però concretament estava pensant en "Berserk" que, segons la meva opinió, no és bona, és el següent. És llarga, no ho negarem (i encara té per anys...) I el gore no el treu ningú, és del més gore que he vist (i el que em falta); i suposo que també es podria considerar hentai en certs punts... Tot i això, sincerament, no crec que estigui sobrevalorada perquè l'argument i la narració són espectaculars, a banda que els personatges estan ben construïts i les batalles estan molt ben pensades i de manera molt intel·ligent. Segurament no compleix amb molts altres criteris i sé que potser no ve al cas, però és que hi he estat donant voltes xDDD
El problema que veig amb tants criteris és que potser alguns anime/manga molt bons no hi entren. No sé si serà el cas, però concretament estava pensant en "Berserk" que, segons la meva opinió, no és bona, és el següent. És llarga, no ho negarem (
Tot i això t'he de donar la raó amb molts dels criteris per animes actuals perquè n'hi ha que són vergonyosos. Ara en concret estic pensant en "HighSchool of the Dead", el qual va ser un epic fail en tota regla... aquí vaig aprendre que els amics que la recomanen són uns "trolls". Tots els aspectes nefastos que pot tenir un anime hi estan concentrats. Si no l'heu vist prepareu-vos: per començar no té argument, no se li pot buscar, és inexistent, igual que la personalitat dels seus personatges. És un maleït harem que arriba a uns límits de patetisme insospitats. No va de zombies, sinó que l'ecchi acapara tota l'atenció, tot són primers plans de ties que no vénen a cuento... I em sembla recordar que també hi havia cert grau de lolicon; no del kawaii, sinó del que t'entren ganes de vomitar. És de les poques vegades que l'ecchi m'ha arribat a molestar tantíssim. I perquè parla d'un institut quan les 3/4 parts de l'acció passen fora? És de la cosa més dolenta que he vist... Ah sí, i tots són adolescents psicòpates xD Aquesta sí que està sobrevalorada.
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Buah, jo diria que de criteris no en tinc xDD l'unic que faig es mirar l'argument, i una mica el dibuix (per que si es horrible a no se em recomanin moltissim un anime no me'l miro) i si les dos coses em convençen doncs me'l començo a mirar
Bueno jo puc ser flexible en alguns aspectes, com el gore. Si la història és bona el puc deixar passar, però si es centra en el gore no. Diferent és si té ecchi o loli, no la miro mai.
Mare meva al de High School of Dead, ja pensava que tenia echhi pero tot el demés és too much!! Quina chusta de sèrie xD
Mare meva al de High School of Dead, ja pensava que tenia echhi pero tot el demés és too much!! Quina chusta de sèrie xD
Sinistre- Petit dimoni
A mi depèn de com enfoquin l'ecchi em pot molestar més o menys, però quan no ve a cuento de res i és massa evident em posa dels nervis. Per cert, "High School of the Dead" no es mira, MAI. Creieu-me, us estic fent un gran favor xD
El gore per altra banda, és que a mi m'encanta xDD De totes maneres, crec que només he mirat animes gore en què m'interessava l'argument
El gore per altra banda, és que a mi m'encanta xDD De totes maneres, crec que només he mirat animes gore en què m'interessava l'argument
Skuld- Dimoni gos
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum