Les fleurs du mal 惡の華
3 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 1 de 1
Les fleurs du mal 惡の華
Novetat del Saló (en versió manga) les fleurs du mal (o aku no hana) tracta sobre la vida d'en Takao, un adolescent normal i corrent, apassionat d'en Baudelaire (d'aquí li ve el nom de l'obra) i enamorat de la Saeki, la noia més guapa de la classe. Un dia, pres d'un impuls, en Takao s'emporta el xandall de Saeki a casa. Tot hauria d'anar bé, perquè tampoc és un pervertit i el tornarà a l'endemà...però algú el va veure.
I aquest és l'inici d'un dels animes amb més polèmics del 2013 a causa de la seva tècnica d'animació, la rotoscòpia, que es tracta de colorejar imatges reals. Això vol dir que l'anime primer va ser actuat per actors reals i desprès, animat. Aquesta tècnica fa perdre moltíssim les expressions però gaudeix d'una fluidesa inusual.
I aquest és l'inici d'un dels animes amb més polèmics del 2013 a causa de la seva tècnica d'animació, la rotoscòpia, que es tracta de colorejar imatges reals. Això vol dir que l'anime primer va ser actuat per actors reals i desprès, animat. Aquesta tècnica fa perdre moltíssim les expressions però gaudeix d'una fluidesa inusual.
[Tienes que estar registrado y conectado para ver esa imagen]
Jo ara mateix vaig pel tercer capítol i cada vegada és més retorçat i angoixant, té pinta de que serà bastant hardcore!
El recomano a la gent que s'atreveixi amb anime experimental i de temàtica realista/psicològica. No obstant, no és un anime AMÈ. És lent, igual que un ganivet clavant-se entre les costelles.
PD: L'ending no té pèrdua
El recomano a la gent que s'atreveixi amb anime experimental i de temàtica realista/psicològica. No obstant, no és un anime AMÈ. És lent, igual que un ganivet clavant-se entre les costelles.
PD: L'ending no té pèrdua
Sinistre- Petit dimoni
Re: Les fleurs du mal 惡の華
Jo me llegit el primer tomo i és super engoixant, les coses que fan no em semblen tant horribles, però després de que hi vagin pensant... Aquest manga em tensa molt jajajajja
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Em recorda als videos de l'història del 3xl, sobre la Resistència i els altres que no recordo com es deien, el Nou Ordre? Suposo que és la mateixa tecnica...
Ostres no ho havia pensat, però sí, és la mateixa!
Jin, com és el manga en el primer capítol? Perquè són diferents, segons m'han dit...
Jin, com és el manga en el primer capítol? Perquè són diferents, segons m'han dit...
Sinistre- Petit dimoni
Com que no he vist l'anime se'm fa difícil dirte les diferències... l'únic que puc dir és k mai vui saber el que pasrà després però no puc evitar llegiro jajajajaja és molt raro xDDDD
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Té 11 tomos no?? Estic per comprar-lo...
Sinistre- Petit dimoni
No estic segur si eren 11 o 12, pro comprar-los segurament valdrà la pena, com a mínim el primer és épic
jin_97- Dimoni d'aire
Ja he vist el anime sencer. A mi m'hga agradat molt, però també estic avessat a ritmes lents i això. El final el considero molt bo, però fan una espècie de flashfoward del que passarà. I no passarà perquè no crec que hi hagui una segona part...
PD: Eren 11, el manga.
PD: Eren 11, el manga.
Sinistre- Petit dimoni
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Anime
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum