Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Què es pot fer per recuperar la cultura anime a CAT?

Ir abajo

Què es pot fer per recuperar la cultura anime a CAT? Empty Què es pot fer per recuperar la cultura anime a CAT?

Missatge por Sinistre Dt Oct 28, 2014 8:12 am

És graciós que es presenti el documental Les veus de l'ànima, sobre dobladors catalans de sèries d'animació on tots i cadascun parlen de la importància de l'anime en la cultura catalana i són conscients de que no es pot deixar còrrer. Ni tampoc el portar sèries juvenils no anime.

Fa una mica de gràcia, com he dit, perquè de fa temps que a TV3 no li importa gens, l'anime. Es com a molt hipòcrita que et venguin el documental com a super supporters de la cultura de l'animació i desprès només fan que reduïr sèries i posar emissions dolentíssimes al Club Super 3. Jo recordo perfectament que durant els anys del 3XL.net i 3xl.cat (pre-època Món 3XL) gairebé tothom mirava anime, fins i tot el més quinqui de la classe dibuixava Son Goku mentre la professora explicava. Ara ja no passa. L'anime a Catalunya ha fet un pas enrere, quedant-se només en la cultura otaku -i d'aquesta manera sent rebutjada per molts-.

Fa uns dies vaig trobar una petició per demanar anime al 8TV (aquí la podeu firmar, encara que està una mica atrassada), però tinc la sensació de que som molts i molt mal organitzats.

Que podriem fer? c__c
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Mensajes : 68
Fecha de inscripción : 21/10/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum