McKamey Manor, o la casa del terror més extrema del món.
4 participantes
McKamey Manor, o la casa del terror més extrema del món.
Tots hem pujat al Hotel Krueger i hem corregut quan hem vist a Freddy amb les seves mans-ganivets. Però quan pujes dues o tres vegades ja no és el mateix, ja no fa por. O els més valents, no tenen ni neguit. Per aquest motiu és per el qual es va crear McKamey Manor, on pots viure el teu propi malson.
L'atracció està oberta uns dies específics a l'any (Halloween i voltants, suposo) i només hi poden pujar dues persones per tanda. Els actors sí que et toquen i poden fer-te gairebé tot mentre sigui legal.
Aquí pots veure el tràiler...Atenció: Si sou aprensius, val més no mirar-lo.
Pàgina web: http://www.mckameymanor.com/
Hi pujaríeu?
Jo ni fart de vi xd!
L'atracció està oberta uns dies específics a l'any (Halloween i voltants, suposo) i només hi poden pujar dues persones per tanda. Els actors sí que et toquen i poden fer-te gairebé tot mentre sigui legal.
Aquí pots veure el tràiler...Atenció: Si sou aprensius, val més no mirar-lo.
- Spoiler:
Pàgina web: http://www.mckameymanor.com/
Hi pujaríeu?
Jo ni fart de vi xd!
Sinistre- Petit dimoni
Re: McKamey Manor, o la casa del terror més extrema del món.
JO DER! No m'han agradat mai les atraccions de por, i òbviament no he entrat mai a l'Hotel Krueger - dubto molt que sobrevivís a algo així - així que òbviament no entraria a algo així ni que em paguessin. EM fa por fins i tot mirar el vídeo.
Els actors sí que et toquen i poden fer-te gairebé tot mentre sigui legal aquesta frase sincerament em fa por. Que et poden arribar a fer? Segur que has escoltat algo...
No entenc com hi ha gent que es deixa torturar d'aquesta manera voluntàriament, i menys com els hi pot agradar...
Els actors sí que et toquen i poden fer-te gairebé tot mentre sigui legal aquesta frase sincerament em fa por. Que et poden arribar a fer? Segur que has escoltat algo...
No entenc com hi ha gent que es deixa torturar d'aquesta manera voluntàriament, i menys com els hi pot agradar...
No hi pujaria per res del món... ja són ganes d'anar a patir xD No sé fins on poden arribar els actors/actrius, però no em fa gens de gràcia, el vídeo és pertorbador... realment paguen per passar per això? No ho entendré mai.
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
De pagar no pagues res. Simplement has de donar 5 dòlars per menjar de gos. És a dir, el que és terrorífic és que els actors facin tot això voluntàriament, s'ha de ser sàdic...
Una altra cosa que em vaig deixar de comentar és que l'atracció dura entre dues hores i set, depenent de la por que tinguis. S'ha de firmar un contracte i estar en excelents condicions físiques. I que no pots abandonar. Aquesta part jo no sé què dir-te, obligara algú fer alguna cosa és il·legal xDD
He buscat resenyes per Internet i no he trobat res...però aquest octubre està ple de reserves gràcies a aquest vídeo xD!
D'altra banda, Nafi, jo tinc descomptes de 2x1 al Tibidabo...KDD terrorífica ja!
Una altra cosa que em vaig deixar de comentar és que l'atracció dura entre dues hores i set, depenent de la por que tinguis. S'ha de firmar un contracte i estar en excelents condicions físiques. I que no pots abandonar. Aquesta part jo no sé què dir-te, obligara algú fer alguna cosa és il·legal xDD
He buscat resenyes per Internet i no he trobat res...però aquest octubre està ple de reserves gràcies a aquest vídeo xD!
D'altra banda, Nafi, jo tinc descomptes de 2x1 al Tibidabo...KDD terrorífica ja!
Sinistre- Petit dimoni
Jo al Hotel Krueger si que hi he pujat un cop, i realment ho vaig passar fatal, soc molt assustadissa!
No soc ni capaç de començar a mirar-me el video per que se que llavorens no podre dormir u.u, o com a minim que em costara moltissim!!
En fi, que no pujaria a aquesta "atracció" ni boja, per que si dura entre 2 i 7 hores i a sobre no es pot avandonar, doncs realment ho passaria fatal!
No soc ni capaç de començar a mirar-me el video per que se que llavorens no podre dormir u.u, o com a minim que em costara moltissim!!
En fi, que no pujaria a aquesta "atracció" ni boja, per que si dura entre 2 i 7 hores i a sobre no es pot avandonar, doncs realment ho passaria fatal!
Ui la primera vegada és la pitjor. Jo vaig caure per les escales quan tenia 15 anys, de la por que tenia . Però desprès et dones compte que no n'hi ha per a tant, simplement és un susto del plan BUH! i ja està.
Sinistre- Petit dimoni
A mi lo únic que em divertia era pujar les escales de l'entrada de la casa encantada al Tibidabo perquè es movien, però després a la que sentia els crits de dins sortia pitant.
Entre 2 i 7 hores... no m'ho vull ni imaginar, com una marató de Saw en primera persona...
Entre 2 i 7 hores... no m'ho vull ni imaginar, com una marató de Saw en primera persona...
NOVETAT!: Diverses persones han sol·licitat el tancament d'aquesta mansió. En cap moment s'ha dit que siguin ex-visitants (té la pinta que no).
No ho trobeu excessiu denunciar-la?
Aquí us deixo la font.
No ho trobeu excessiu denunciar-la?
Aquí us deixo la font.
Sinistre- Petit dimoni
Pues si, em sembla compleament excessiu. Si no t'agrada no hi vagis, punt. Que ningú t'obliga. La gent sap a lo que va, vull creure, així que no crec que això vagi endevant. Ara si els actors es passen en lo que fan la cosa canvia...
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum