Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

McKamey Manor, o la casa del terror més extrema del món.

4 participantes

McKamey Manor, o la casa del terror més extrema del món. Empty McKamey Manor, o la casa del terror més extrema del món.

Missatge por Sinistre Dc Oct 22, 2014 6:55 am

Tots hem pujat al Hotel Krueger i hem corregut quan hem vist a Freddy amb les seves mans-ganivets. Però quan pujes dues o tres vegades ja no és el mateix, ja no fa por. O els més valents, no tenen ni neguit. Per aquest motiu és per el qual es va crear McKamey Manor, on pots viure el teu propi malson.

L'atracció està oberta uns dies específics a l'any (Halloween i voltants, suposo) i només hi poden pujar dues persones per tanda. Els actors sí que et toquen i poden fer-te gairebé tot mentre sigui legal.

Aquí pots veure el tràiler...Atenció: Si sou aprensius, val més no mirar-lo.

Spoiler:

Pàgina web: http://www.mckameymanor.com/

Hi pujaríeu?

Jo ni fart de vi xd!
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Tornar a dalt Ir abajo

McKamey Manor, o la casa del terror més extrema del món. Empty Re: McKamey Manor, o la casa del terror més extrema del món.

Missatge por Nafi Dc Oct 22, 2014 9:17 am

JO DER! No m'han agradat mai les atraccions de por, i òbviament no he entrat mai a l'Hotel Krueger - dubto molt que sobrevivís a algo així - així que òbviament no entraria a algo així ni que em paguessin. EM fa por fins i tot mirar el vídeo.

Els actors sí que et toquen i poden fer-te gairebé tot mentre sigui legal aquesta frase sincerament em fa por. Que et poden arribar a fer? Segur que has escoltat algo...
No entenc com hi ha gent que es deixa torturar d'aquesta manera voluntàriament, i menys com els hi pot agradar...
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

McKamey Manor, o la casa del terror més extrema del món. Empty Re: McKamey Manor, o la casa del terror més extrema del món.

Missatge por Skuld Dc Oct 22, 2014 10:12 am

No hi pujaria per res del món... ja són ganes d'anar a patir xD No sé fins on poden arribar els actors/actrius, però no em fa gens de gràcia, el vídeo és pertorbador... realment paguen per passar per això? No ho entendré mai.
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Sinistre Dc Oct 22, 2014 7:43 pm

De pagar no pagues res. Simplement has de donar 5 dòlars per menjar de gos. És a dir, el que és terrorífic és que els actors facin tot això voluntàriament, s'ha de ser sàdic...

Una altra cosa que em vaig deixar de comentar és que l'atracció dura entre dues hores i set, depenent de la por que tinguis. S'ha de firmar un contracte i estar en excelents condicions físiques. I que no pots abandonar. Aquesta part jo no sé què dir-te, obligara algú fer alguna cosa és il·legal xDD

He buscat resenyes per Internet i no he trobat res...però aquest octubre està ple de reserves gràcies a aquest vídeo xD!

D'altra banda, Nafi, jo tinc descomptes de 2x1 al Tibidabo...KDD terrorífica ja!
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Meina Dc Oct 22, 2014 9:26 pm

Jo al Hotel Krueger si que hi he pujat un cop, i realment ho vaig passar fatal, soc molt assustadissa!

No soc ni capaç de començar a mirar-me el video per que se que llavorens no podre dormir u.u, o com a minim que em costara moltissim!!

En fi, que no pujaria a aquesta "atracció" ni boja, per que si dura entre 2 i 7 hores i a sobre no es pot avandonar, doncs realment ho passaria fatal!
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Sinistre Dc Oct 22, 2014 10:55 pm

Ui la primera vegada és la pitjor. Jo vaig caure per les escales quan tenia 15 anys, de la por que tenia Laughing . Però desprès et dones compte que no n'hi ha per a tant, simplement és un susto del plan BUH! i ja està.
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nafi Dc Oct 22, 2014 11:44 pm

A mi lo únic que em divertia era pujar les escales de l'entrada de la casa encantada al Tibidabo perquè es movien, però després a la que sentia els crits de dins sortia pitant.
Entre 2 i 7 hores... no m'ho vull ni imaginar, com una marató de Saw en primera persona...
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Sinistre Dj Oct 23, 2014 10:33 am

NOVETAT!: Diverses persones han sol·licitat el tancament d'aquesta mansió. En cap moment s'ha dit que siguin ex-visitants (té la pinta que no).

No ho trobeu excessiu denunciar-la?

Aquí us deixo la font.
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nafi Dj Oct 23, 2014 12:01 pm

Pues si, em sembla compleament excessiu. Si no t'agrada no hi vagis, punt. Que ningú t'obliga. La gent sap a lo que va, vull creure, així que no crec que això vagi endevant. Ara si els actors es passen en lo que fan la cosa canvia...
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum