HOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
+3
UchihaGin
jin_97
mariyamanaka
7 participantes
Nou 3xl :: General :: Benvinguda
Pàgina 1 de 1
HOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
:konata2:Hola[b]!!!Am dic Maria i tinc dibuit añsxd.Magrada mol l'anime sobretot naruto, bleach i fairy tail .Baig trovar aquest foro un dia que estaba mol aborridaxd i baig decidir registrarmexd.
El meu parsunatja preferit es Grey de fairy tail(el primer cop que el baig veure em vaig enamurar <3 ) i tambe mencatan el Sasuke i Itachi i Ichigoxd <3.Asperu fer mols amics i pasarmu mol beÇ! A per cert, la meba heroina prafarida es la Ino Yamanka, i per aixo me pusat el seu nomxdEs la primera begada que estic en un foroxd i estic una mica nerviosajijijixd [/b]
El meu parsunatja preferit es Grey de fairy tail(el primer cop que el baig veure em vaig enamurar <3 ) i tambe mencatan el Sasuke i Itachi i Ichigoxd <3.Asperu fer mols amics i pasarmu mol beÇ! A per cert, la meba heroina prafarida es la Ino Yamanka, i per aixo me pusat el seu nomxdEs la primera begada que estic en un foroxd i estic una mica nerviosajijijixd [/b]
mariyamanaka- Humà
Re: HOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Hola i benvinguda, espero que t'agradi el foro i que hi participis força
jin_97- Dimoni d'aire
Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc
Benvinguda! Espero que t'ho passis molt bé! Aquí trobaràs algunes fans dels Uchiha
Ens llegim! ^^
Ens llegim! ^^
UchihaGin- Humà
Benvinguda! ^^
ErwynKC- Dimoni guineu
Benvinguda al fòrum!! Espero que t'ho passis bé i participis força. De totes maneres, voldria demanar-te que vigilessis una mica amb la ortografia... sóc una mica maniàtica en aquest aspecte jeje Em sembla que va amb la meva personalitat xd Tots podem fer alguna que altra falta, però mira-t'hi una mica plis ^^
Editat per darrera vegada per Skuld el Dc Ago 06, 2014 11:18 am, editat 1 cop en total
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Holaaaa Maria, benvinguda al foro!! Espero veure't participar molt i passat pel xat, aixi podem parlar més!! ^^
P.D: Perdo per tardar tant a respondre pero es que he estat de colonies!!
P.D: Perdo per tardar tant a respondre pero es que he estat de colonies!!
Algú ho havia de dir.Skuld escrigué:De totes maneres, voldria demanar-te que vigilessis una mica amb la ortografia... sóc una mica maniàtica en aquest aspecte jeje Em sembla que va amb la meva personalitat xd Tots podem fer alguna que altra falta, però mira-t'hi una mica plis ^^
Nou 3xl :: General :: Benvinguda
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum