Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Shinryaku! Ika Musume

+2
ErwynKC
Skuld
6 participantes

Shinryaku! Ika Musume Empty Shinryaku! Ika Musume

Missatge por Skuld Dv Jul 18, 2014 4:53 am

Vinga! M'animo i faig el primer tema amb aquest anime, que espero sigui el primer de moooolts en aqueset apartat^^ I com que no tinc gaire res més a dir perquè encara no he mirat un sol capítol només dic que... au a comentar!! Nya
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Shinryaku! Ika Musume Empty Re: Shinryaku! Ika Musume

Missatge por ErwynKC Dg Ago 10, 2014 3:45 am

Ja fa temps que vam dir de veure els 2 capítols, però això sembla que ha mort! XDDD 
Bé, jo ja els he vist, i m'han agradat força, són entretinguts xD La prota és bastant kawaii, la sèrie sembla més aviat un silce of life, perquè de invasió no massa. xDDD

Vinga, a comentar! Crit
ErwynKC
ErwynKC
Dimoni guineu
Dimoni guineu

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Meina Dv Ago 29, 2014 11:13 am

Siiii, jo també els vaig veure!! Una mica tard... u.u i aa m'haure de posar amb els altres!!

M'encanta la protaaa!! Es super monaa i fa moltissima graciaa!! L
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

https://www.youtube.com/user/MeinaItachi

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nafi Dc Nov 19, 2014 8:31 am

Sembla que la cosa ha mort... Solitari Voleu intentar un altre anime o preferiu donar-li una segona oportunitat a aquest? Que és un gran projecte, no podem deixar que moriii!
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Sinistre Dc Nov 19, 2014 9:03 am

Uf jo amb aquest no m'hi poso D:
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Skuld Dc Nov 19, 2014 10:01 am

A mi el projecte em sembla genial i sí que hauríem de continuar. De totes maneres, si no us sap greu em sembla que s'hauria de proposar un altre anime perquè... em vaig posar amb el primer capítol, però vaig ser incapaç de continuar -_-
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nafi Dc Nov 19, 2014 10:49 am

Dacord doncs s'accepten propostes de nous animes! (Intenteu que no siguin molt llargs). Alguns gèneres que volgueu descartar?
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Sinistre Dj Nov 20, 2014 2:15 am

Jo proposaria Madoka Magica (no l'he vist D:) o Mawaru penguindrum...però a veure quines opcions tenim també. Jo sóc una mica ranci en quant a anime, tot s'ha de dir xd
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Meina Dj Nov 20, 2014 2:54 am

Madoka Magica no plis, no es que no m'agradi pero aquest estiu ja la vaig veure (en una cosa semblant a aquesta) i es una anada total de cap, però no vol dir que no m'hagi agradat, per que si que em va agradar i esta molt bé, però prefereixo no haver-la de repetir!

I jo proposo Chuunibyou Demo Koi Ga Shitai i Maria†Holic, els dos són animes de 12 capitols cadascun!! Nya
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nafi Dj Nov 20, 2014 5:35 am

Expliqueu algo més sobre els animes que proposeu o serà impossible decidir-nos XD Mawaru penguindrum m'inspira per ser del director de Utena, però sé ben poc d'ella. Les propostes per la Meina no en conec ni una.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Meina Dj Nov 20, 2014 7:25 am

Tampoc costa tant buscar un resum a internet si no l'hem posat xDD però bueno aquí els deixo:

Chuunibyou Demo Koi Ga Shitai

Gèneres: Colegial, Comedia

El "Síndrome del Octavo Grado". Eso es lo que Yuuta Togashi sufría durante la secundaria y ha decidido dejar atrás, abandonando su hiperdesarrollada imaginación para integrarse en un nuevo instituto como un alumno normal y corriente. Por desgracia, su nueva vecina y compañera de clase, Rikka Takanashi, quién todavía sufre el síndrome y tarda bien poco en descubrir su pasado en un vergonzoso desliz, lo cual comprometerá todos los planes de Yuuta, arrastrándolo a él, a su propia hermana y a todos los que los rodean en mil y una aventuras imaginarias en busca del Horizonte Profundo.

Maria†Holic

gèneres: Comedia, Parodia, Romance, Colegial

La historia nos ubica en una escuela únicamente para chicas en la cual aparece nuestra personaje principal la cual se llama Kanako. A esta le a agarrado uno fobia tremenda a los hombres por lo cual buscara una novia en este colegio. Por el otro lado tenemos a Maria, la cual a primera impresión parece linda, hermosa, una chica perfecta. Estas se encuentran y Kanako enseguida se enamora de ella, pero pronto descubre que las cosas no son tan hermosas como se ven ya que al otro día a la mañana descubre su terrible secreto, Maria no es nada mas ni nada menos que un, HOMBRE. El cual se introdujo en ese internado para hacer de el su harem soñado. a contra puesta tenemos que habiendo descubierto Kanako, Maria se da cuenta, mediante arrancándole la ropa a su sirvienta de que Kanako es lesbiana. Y desde acá ellas juraran mantener que cada una mantendrá el secreto.
Meina
Meina
Dimoni gos
Dimoni gos

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Sinistre Dj Nov 20, 2014 9:51 am

Mawaru Peguindrum

La sèrie té un 8,16 a animelist!

Una vegada prens una decisió, conspira el univers perquè ocurreixi? És el destí una qüestió de matèria o d'elecció? Els bessons Kanba i Shoma saben que quan Himari,  la seva germana malalta terminal té un col·lapse a un aquari. La seva mort és d'alguna manera revertit pel barret de pingüí que ella havia demanat. És una resurrecció provisional, que a més, té un preu: per mantenir a la Himari viva ells necessitaran trobar al misteriós Penguindrum. Per arribar a aconseguir-ho, primer hauran de cercar els similaritats en una cadena de misteris interconnectats que han estat ocults durant tota l'existència i desfer els nusos que els lliguen a un diari misteriós, juntament amb un grapat de personatges que els seus propis secrets i estratègies de superviviència. A més, per salvar a Himari, el destí d'algú haurà de canviar...És una història d'amor, destí, vida, mort...i Pingüins!
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Sinistre Dl Gen 05, 2015 9:55 am

Ù__Ú
Sinistre
Sinistre
Petit dimoni
Petit dimoni

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Skuld Dl Mar 23, 2015 10:04 am

Com que sembla que costa posar-nos d'acord tinc una proposta. Aprofitant que ara aviat s'estrena la temporada de primavera potser podríem triar un dels animes (que no siguin una segona temporada) que s'estrenaran i així ja tenim un capítol per comentar cada setmana. Us semblaria?

Us deixo un vídeo amb les estrenes per veure quins resulten interessants i, com que explica una mica de què van potser serà més fàcil. Realment sembla que aquesta nova temporada serà molt millor que la d'hivern xD

Estrenes Primavera:

A mi el que m'ha cridat l'atenció ha estat "Gunslinger", però més que la història ha estat pel guionista que hi ha darrere. Només de saber que és el director d'episodis i guionista de "Psycho Pass" i "Fate/Zero" m'ha fet venir ganes de veure aquesta Smile I encara no he vist Madoka Magica, però sabent que ell hi ha treballat també va directe a la llista de pendents ^^

PD: Per altra banda, "Digimon" també m'interessa (encara que sigui per nostàlgia xD). Fa molt que no en segueixo una saga i crec que aquesta seria la oportunitat perfecta per tornar-m'hi a posar Nya
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por jin_97 Dt Mar 24, 2015 4:08 am

Som uns inconstants xDDDD i jo el primer, akest cop no podem fallar que comencem a fer pena. Escollim una sèrie nova i no i ha excusa, només en sortirà un per semana
jin_97
jin_97
Dimoni d'aire
Dimoni d'aire

Localización : provinc del món demoníac les portes del qual van ser segellades pel cavaller fosc

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nafi Dt Mar 24, 2015 7:27 am

Em sembla molt bona idea! Ens podem mirar tots el video i crearé una enquesta en aquesta secció perque cadascú voti el que li fa més, que us sembla la idea? (esperaré a que tots els usuaris actius us pronuncieu abans de crear-la) Jo crec que podem aguantar un capítol a la setmana Razz
P.D.: No entenc perquè a ningú i agrada aquesta temporada d'hivern, jo feia molt que no seguia tants animes i crec que no tornaré a trobar una temporada en que m'agradin tants animes >.<

Per cert, quan comencen els animes de primavera? Per fer l'enquesta i organitzar-nos a temps.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Skuld Dt Mar 24, 2015 10:51 am

Crec que es començaran a estrenar a partir d'aquest mes que ve, alguns més tard que d'altres, però al llarg de l'abril... o sigui que ens hauríem de començar a decidir xD A mi la idea de l'enquesta em sembla bé Smile Serà la manera més ràpida de decidir ^^ Tot i que em tornaré a mirar la llista, crec que ja tinc clar quin votaré jejeje I jo és que d'aquesta temporada d'hivern només rescataria Durarara! i Death Parade xD Els altres no em diuen massa res, però potser és que els hi he de donar una oportunitat Nya

P.D: En cas que sortís empat que faríem? Tornar a votar però en comptes d'un votar fins a "x" opcions? Per saber-ho en cas que passi xD
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nafi Dt Mar 24, 2015 11:01 am

Jo aquesta temporada havia començat només seguint Tokyo Ghoul i Durarara! L però amb el temps m'he anat enganxant també a altres que he trobat com Death Parade, Nanatsu no Taizai o Parasyte i ara ja no dono abast XD
M'he mirat el video i he preparat la llista per la enquesta, i treient les segones (terceres i quartes) temporades em surten 31 animes! Com que potser és difícil triar-ne només un havia pensat en deixar votar 2/3 animes a cadascú (a decidir), i en cas d'empat: 1) Fer una votació ràpida per desempatar, que cadascú digui quin li fa més ganes veure i el més votat és l'elegit 2) Si a tots ens fa ganes seguir els que han empatat podriem seguir-ne dos en comptes d'un (no crec que ens tregui molt de temps), i en cas de que hi hagi un trimple (o més) empat doncs fer la opció 1 perquè ens quedin només un o dos animes.
Això és lo que pensava mentre anava fent la llista i en com es podria fer la votació, si algú té una idea millor (o més fàcil/ràpida) que no es talli.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Skuld Dt Mar 24, 2015 10:00 pm

Em pensava que Parasyte havia sortit amb la temporada de tardor, si no és així aquesta també la rescato ^^ Fa res que l'he començada (perquè me l'estava reservant) i només he vist els primers capítols, però m'està agradant bastant Smile I és que a qui no li agradaria una mà com en Migi?! xD I... dels altres no n'he vist cap :/

A mi aquesta idea de les votacions em sembla bé o sigui que no hi tinc cap inconvenient (a més, tampoc és que tingui una ida millor xD). Els altres que en penseu?
Skuld
Skuld
Dimoni gos
Dimoni gos

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Nafi Dc Mar 25, 2015 3:15 am

És veritat, Parasyte va sortir amb la de tardor. Com la vaig començar fa poc ni me'n recordava... i ara que hi penso Nanatsu no Taizai també XD però només per tindre Durarara! ja val mil la temporada L
A vera si la gent es pronuncia i podem començar a organitzar-nos!
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum: