Nou 3xl
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

LOVE HINA

2 participantes

Ir abajo

LOVE HINA Empty LOVE HINA

Missatge por Hiei_Light Dt Set 10, 2013 4:10 am

Bé, sóc nou a la comunitat, però després de quasi un dia a ella, ja va sent hora de posar el meu primer comentari sobre un  manga, el que ara mateix tinc entre mans llegint (encara que sols he llegit el tomo 1)! Byakuya 

A vuere, Love Hina és un manga de Ken Akamatsu que es basa en la història d'en Keitaro un estudiant de 19 anys que prova d'entrar a la Tôday (Universitat Japonesa), però ja ha suspès 2 vegades, després de discutir amb els pares Monito Avorrit decideix marxar a la Residència Hinata dirigida per la seva àvia, allí estroba amb unes noies força curioses i... Monito WTF Dr. Stein 2 descubri-ho vosaltres mateixos!!!! Monito Pataleta  Stein i Spirit 

Aqui us deixo unb link on podeu llegir tots els capítol (també hi ha d'altres mangues):

http://www.animextremist.com/lovehina-manga.htm

L'anime es basa amb el mateix però canvia una mica Maka 4 la història: (sols he trobat subtitulat, ho sento Patty i Liz  )
ANIME: cap 1 Love Hina sub cast:


Editat per darrera vegada per Hiei_Light el Dt Set 10, 2013 5:18 am, editat 1 cop en total
Hiei_Light
Hiei_Light
Humà
Humà

Mensajes : 18
Fecha de inscripción : 09/09/2013
Edad : 29
Localización : La Grand Line

Tornar a dalt Ir abajo

LOVE HINA Empty Re: LOVE HINA

Missatge por Nafi Dt Set 10, 2013 4:45 am

Molt bon post Hiei! Love Hina només ho mirava quan el pillava al 3xl, però mai el vaig seguir. Però ja que els mangas normalment sempre són més ràpids i sintètics que els animes potser m'animo quan acabi els que tinc començats *-* Només són uns 120 capítols, em pensava que serien més.

Gràcies també pels capítols al YouTube subtitulats! De vegades costa un ou i mig trobar-los... 
Però t'agrairia que ho posesis dins d'un spoiler ( [ spoiler ]link[ /spoiler ] - tot junt) ja que els videos de vegades donen problemes al carregar-se.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

LOVE HINA Empty Re: LOVE HINA

Missatge por Hiei_Light Dt Set 10, 2013 5:20 am

Ja està espero haver-ho fet bé !!! Monito Ligón  Monito Yeah

A i una pregunta Nafi, com es fa per crear un grup tipo els que hi ha als animes com Bleach????
Konata 3 
Hiei_Light
Hiei_Light
Humà
Humà

Mensajes : 18
Fecha de inscripción : 09/09/2013
Edad : 29
Localización : La Grand Line

Tornar a dalt Ir abajo

LOVE HINA Empty Re: LOVE HINA

Missatge por Nafi Dt Set 10, 2013 5:26 am

Dacord Bona feina Hiei!
Doncs això del sub apartat només ho puc fer jo com a Administradora. Està per als animes més importants.
Nafi
Nafi
Administradora
Administradora

Mensajes : 782
Fecha de inscripción : 01/10/2012
Edad : 31
Localización : The Dark Side of the Moon

http://shikamarus-cigarette.tumblr.com/

Tornar a dalt Ir abajo

LOVE HINA Empty Re: LOVE HINA

Missatge por Hiei_Light Dj Set 12, 2013 8:13 am

Dacord Monito Yeah .

mmmmmmmmmmmmmmmmmm... (quin missatge tan curt) Tsubaki 
Hiei_Light
Hiei_Light
Humà
Humà

Mensajes : 18
Fecha de inscripción : 09/09/2013
Edad : 29
Localización : La Grand Line

Tornar a dalt Ir abajo

LOVE HINA Empty Re: LOVE HINA

Missatge por Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum