LOVE HINA
2 participantes
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Manga
Pàgina 1 de 1
LOVE HINA
Bé, sóc nou a la comunitat, però després de quasi un dia a ella, ja va sent hora de posar el meu primer comentari sobre un manga, el que ara mateix tinc entre mans llegint (encara que sols he llegit el tomo 1)!
A vuere, Love Hina és un manga de Ken Akamatsu que es basa en la història d'en Keitaro un estudiant de 19 anys que prova d'entrar a la Tôday (Universitat Japonesa), però ja ha suspès 2 vegades, després de discutir amb els pares decideix marxar a la Residència Hinata dirigida per la seva àvia, allí estroba amb unes noies força curioses i... descubri-ho vosaltres mateixos!!!!
Aqui us deixo unb link on podeu llegir tots els capítol (també hi ha d'altres mangues):
http://www.animextremist.com/lovehina-manga.htm
L'anime es basa amb el mateix però canvia una mica la història: (sols he trobat subtitulat, ho sento )
A vuere, Love Hina és un manga de Ken Akamatsu que es basa en la història d'en Keitaro un estudiant de 19 anys que prova d'entrar a la Tôday (Universitat Japonesa), però ja ha suspès 2 vegades, després de discutir amb els pares decideix marxar a la Residència Hinata dirigida per la seva àvia, allí estroba amb unes noies força curioses i... descubri-ho vosaltres mateixos!!!!
Aqui us deixo unb link on podeu llegir tots els capítol (també hi ha d'altres mangues):
http://www.animextremist.com/lovehina-manga.htm
L'anime es basa amb el mateix però canvia una mica la història: (sols he trobat subtitulat, ho sento )
- ANIME: cap 1 Love Hina sub cast:
Editat per darrera vegada per Hiei_Light el Dt Set 10, 2013 5:18 am, editat 1 cop en total
Hiei_Light- Humà
Re: LOVE HINA
Molt bon post Hiei! Love Hina només ho mirava quan el pillava al 3xl, però mai el vaig seguir. Però ja que els mangas normalment sempre són més ràpids i sintètics que els animes potser m'animo quan acabi els que tinc començats *-* Només són uns 120 capítols, em pensava que serien més.
Gràcies també pels capítols al YouTube subtitulats! De vegades costa un ou i mig trobar-los...
Però t'agrairia que ho posesis dins d'un spoiler ( [ spoiler ]link[ /spoiler ] - tot junt) ja que els videos de vegades donen problemes al carregar-se.
Gràcies també pels capítols al YouTube subtitulats! De vegades costa un ou i mig trobar-los...
Però t'agrairia que ho posesis dins d'un spoiler ( [ spoiler ]link[ /spoiler ] - tot junt) ja que els videos de vegades donen problemes al carregar-se.
Ja està espero haver-ho fet bé !!!
A i una pregunta Nafi, com es fa per crear un grup tipo els que hi ha als animes com Bleach????
A i una pregunta Nafi, com es fa per crear un grup tipo els que hi ha als animes com Bleach????
Hiei_Light- Humà
Bona feina Hiei!
Doncs això del sub apartat només ho puc fer jo com a Administradora. Està per als animes més importants.
Doncs això del sub apartat només ho puc fer jo com a Administradora. Està per als animes més importants.
Dacord .
mmmmmmmmmmmmmmmmmm... (quin missatge tan curt)
mmmmmmmmmmmmmmmmmm... (quin missatge tan curt)
Hiei_Light- Humà
Nou 3xl :: Manga & Anime :: Manga
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum