Categories i temes
4 participantes
Nou 3xl :: General :: Propostes i Ajuda
Pàgina 1 de 1
Categories i temes
En aquest post informaré de totes les variacions de les categories que faci.
- S'ha creat la categoria a la secció OffTopic de Jocs on es recullen tots els jocs de forum que em anat postejant.
- He eliminat la subcategoria de Videos de la categoria de OffTopic ja que no hi havia ni un post i ja s'estava morint de fàstic.
- S'ha creat la categoria a la secció OffTopic de Jocs on es recullen tots els jocs de forum que em anat postejant.
- He eliminat la subcategoria de Videos de la categoria de OffTopic ja que no hi havia ni un post i ja s'estava morint de fàstic.
Editat per darrera vegada per Nafi el Ds Jul 20, 2013 12:24 am, editat 1 cop en total
Re: Categories i temes
Genial, Nafi ^^ Així sabrem on està i on no està alguna cosa que hagis mogut
Em sembla perfecte que ens informis
He de dir que em sembla que no m'havia fixat que existia, la subcategoria Videos.. n.n'
Per cert, el tema de Fairy Tail Spoilers, està a Anime (comentem més aviat el manga) i en canvi Naruto Spoilers està a Manga No et vull posar més feina, si a ningú li molesta així, només era per si ho voliem tenir tot junt de costat. xD
Em sembla perfecte que ens informis
He de dir que em sembla que no m'havia fixat que existia, la subcategoria Videos.. n.n'
Per cert, el tema de Fairy Tail Spoilers, està a Anime (comentem més aviat el manga) i en canvi Naruto Spoilers està a Manga No et vull posar més feina, si a ningú li molesta així, només era per si ho voliem tenir tot junt de costat. xD
ErwynKC- Dimoni guineu
Naruto no ho mouria de Manga ja que comentem el manga. El tema de Fairy Tail digueu-me vosaltres que hi voleu fer, no crec que faci falta tenir-los tots junts en una secció, però si hi comenteu pràcticament només el manga si que seria més convenient posar-lo a la categoria Manga. No vull llegir-me res ja que m'endure spoilers així que digueu-me on voleu que estigui, si preferiu que segueixi a Anime o millor que ho mogui a Manga.
Lo important és que estiguin a la categoria que els hi pertoca segons el que es comenta en el post, obsesió amb l'ordre? No, que va...
Lo important és que estiguin a la categoria que els hi pertoca segons el que es comenta en el post, obsesió amb l'ordre? No, que va...
Jo crec que Fairy Tail estaria millor a l'apartat de manga per que nomes perlem del mana!!
P.D: Ben fet aixo d'informar els ous canvis!!
P.D: Ben fet aixo d'informar els ous canvis!!
Moltes gràcies La veritat és que sí que parlàvem quasi exclusivament del manga
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
Genial
ErwynKC- Dimoni guineu
Moc el tema Parelles d'Anime a Anime ja que és on li toca estar, encara que no parli directament d'un anime és de l'àmbit anime i per lo tant és on li toca estar. Diria que també l'enquesta Quina parella és la teva preferida? [Bleach/Naruto/Fairy Tail/One Piece/BroCon.] li toca estar a Anime i no sé que fer amb Fangirl.
Es veritat Fangirl, es anime... potser si millor posar-lo a l'apartat anime
Per cert, he tingut un flaix, les enquestes es podrien posar totes juntes en un apartat que es digui enquestes (estil l'antic 3xl) si els altres hi estan d'acors i si no es molta feina per tu, Nafi!
Per cert, he tingut un flaix, les enquestes es podrien posar totes juntes en un apartat que es digui enquestes (estil l'antic 3xl) si els altres hi estan d'acors i si no es molta feina per tu, Nafi!
A mi em semblaria bé un apartat per les enquestes ^^
Skuld- Dimoni gos
Localización : Sota les arrels de l'Yggdrasil, l'arbre del món al centre del cosmos
L'enquesta m'és indiferent, pot estar-hi com no ^^ Si vols posar-la, per mi d'acord.
Fangirl... És que ara que hi penso podria ser tant un personatge d'anime com de manga.. O sigui que no sé si dir-te que ho deixis on està o ho canviis a algun lloc..
P.D: Potser sí, que estaria bé un apartat per les enquestes
Fangirl... És que ara que hi penso podria ser tant un personatge d'anime com de manga.. O sigui que no sé si dir-te que ho deixis on està o ho canviis a algun lloc..
P.D: Potser sí, que estaria bé un apartat per les enquestes
ErwynKC- Dimoni guineu
Potser seria subdividir massa els temes, però si creieu que pot anar bé. On creieu que aniria bé? Com a subcategoria d'Anime o de Manga o com una categoria a part?
No us preocupeu que per a mi no és res, no em costa res fer-ho!
I tot i que Fangirl pugui ser de manga i anime crec que encaixa bastant bé a Anime en tot lo que em posat, o sigui que el moc.
No us preocupeu que per a mi no és res, no em costa res fer-ho!
I tot i que Fangirl pugui ser de manga i anime crec que encaixa bastant bé a Anime en tot lo que em posat, o sigui que el moc.
Jjo pensava a off topic, per que d'enquestes en podem fer que no tinguin a veure amv els mangas i els animes!!
No ho sé...
És que jo suposo que la majoria d'enquestes que vulguem fer seràn d'Anime o Manga, no de... si t'agraden més les olives verdes o les negres xD No?
Però ara mateix no s'em acudeix alguna enquesta que posés aquí sense estar relacionada amb Anime/Manga... Però si és el cas, potser a Off Topic estaria bé... Perquè a General, no oi? xD
És que jo suposo que la majoria d'enquestes que vulguem fer seràn d'Anime o Manga, no de... si t'agraden més les olives verdes o les negres xD No?
Però ara mateix no s'em acudeix alguna enquesta que posés aquí sense estar relacionada amb Anime/Manga... Però si és el cas, potser a Off Topic estaria bé... Perquè a General, no oi? xD
ErwynKC- Dimoni guineu
És que a aquest pas tot acabarà a OT, jo poso la secció a Manga & Anime, i si heu de fer alguna enquesta no relacionada amb l'anime ni amb el manga pues la poseu a OT i no pasa res
Nou 3xl :: General :: Propostes i Ajuda
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum